• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Na een halfuur naar de uitstaande tv te hebben gestaart besluit ik Louis te bellen. Ik pakmijn mobiel en toets zijn nummer in. "Louis, het spijt me... Ik was even, mezelf niet. Is Harry bij je? En wat doe je?" Ik sta op en loop rondjes terwijl ik praat. Straks moet ik ook even Liam bellen, Zayn mag het zelf oplossen. Die gast ben ik goed zat, hij mag zelf bellen en sorry zeggen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Styles schreef:
    Sonny Mabel Puckerman
    Uitdagend bleef ik gewoon door dansen, maar hield Zayn goed in de gaten. Mijn lichaam ging als automatisch mee op de muziek maar stopte abrupt toen er twee meisjes voor Zayn zijn neus ging staan. Ik beet even op mijn lip en bedacht me of ik hier nu wat aan moest doen of niet. Uiteindelijk besloot ik er toch heen te lopen. Ik hoorde een van de meisjes nog net vragen of hij Zayn was en meteen haalde ik mij acteer kunsten naar boven. "Hij, Zayn? Dat mocht die willen." Zei ik lachend en ging naast hem staan. "Zayn is toch veel knapper." Ik prikten even in zijn wang en draaide me daarna om naar Kilian aan de bar. Kreeg een glas baco van hem en liep weer naar de dansvloer en begon weer te dansen alsof ik nooit wat gedaan had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry, maar ik ben heel slecht in alles tegelijk doen]

    Zayn Javadd Malik

    Een grinnik verliet mijn mond. 'Ja, Zayn is veel en veel knapper' lachte ik. Na een minuut gingen de meisjes weg en keek ik bewonderend naar Sonny. Mijn ogen volgden elke beweging die ze maakte. Ondertussen hadden al meerdere mensen Sonny door en keken ook naar haar. Precies op dat moment dacht ik aan Niall, die ik meteen weer uit mijn hoofd zette om naar Sonny te kijken. De jongens kwamen een andere keer wel. Nu draaide het bij mij allemaal om Sonny


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {als straks het topic vol zit kan ik geen nieuwe maken... Wie wil dat voor me doen? En hou de 300ste reactie vrij zodat diegene daarin topic 3 kan zetten ^.^ Alvast bedankt.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [oww nee het was niet opdringerig bedoelt ofzo, maar omdat je wel op drangers rpg bleef reageren dacht ik dat je de post misschien over het hoofd had gezien ;3]

    Sonny Mabel Puckermans
    Op mijn dooide gemakje bleef ik dansen en even was ik vergeten dat er ook nog een wereld om me heen was. Mijn ogen schoten naar de bar, waar Zayn nu nog in zijn eentje zat en uitdagend keek ik hem aan en danste ik nonchalant naar hem toe. "Zelf ook dansen ik veel leuker hoor." Glimlacht ik en nam een slok van mijn nieuwe drinken terwijl ik gewoon voor Zayn zijn neus bleef dansen en hem uitdagend aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oh, van mij was niet kwaad bedoeld o_o. Ik heb van alles aan mijn hoofd, morgen reageer ik weer. Bij de andere RPG misschien vandaag nog, omdat ik daarvoor meer inspiratie het x)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zo zag ik het ook niet. ;3
    ja is goed ik ga nu ook slapen. Mijn bed ligt veelte lekker en ik krijg hoofdpijn van mijn donkere kamer n mijn veelte felle telefoon. Dus weltrusten.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry ging voor mij uit bad en ik trok de stop eruit zodat het water weg kon lopen, waarna ik ook uit het bad stapte en de handdoek om me heen sloeg. Na een paar minuten kwam Harry weer met wat kleding naar binnen gelopen, direct liep ik op hem af. 'Wat is er?' Ik beet op mijn lip en keek hem aan, hij reageerde anders dan normaal. Meestal was hij zo vrolijk, nu niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'Blijf jij maar lekker dansen. Ik kom niet' grinnikte ik en mijn blik gleed over haar lichaam. Een grijns kwam op mijn gezicht. Het was genietend om Sonny zo te zien. Het frustreerde me dat ze nu niet mee wilde, daardoor wilde ik haar nog meer. Het verbaasde me niks, bij het feest had ik ookal zo'n vijftien glazen alcohol op, dus anders was ik nu wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Opeens krijg ik een idee en zet ik mezelf uitdagend tegen Zayn aan. "We maken een deal." Ik liet mijn hand over Zayn zijn borstkas glijden en kreek de jongen mysterieus aan. "Als jij mee gaat dansen." Ik stopten even en likte over mijn lippen heen. "Dat ga is sowieso met je mee naar huis." Ik grijnsde even. Ik hield hiervan. Gewoon even testen of hij wat voor me over zou hebben en het echt zo graag wilde. Zonder zijn antwoord af te wachten liep ik achteruit de dansvloer op en begon weer te dansen. Ik zou het snel genoeg merken als hij erop in ging. oke misschien kon ik dan toch niet hellemaal meer helder nadenken.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Jij bent zo gemeen' gromde ik naar Sonny. Ik dacht even na. Uiteindelijk zuchtte ik en liep ik Sonny achterna. Ik begon de pasjes te doen die we van de choreograaf hadden geleerd voor concerten. Het ging goed, en precies op de muziek. Opzich kon ik ook weer niet zó slecht dansen, maar ik was niet bepaald een dans-fan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ergens stond ik er van te kijken dat Zayn naar me toe kwam en een grijns verscheen op mijn lippen. Nu zat ik er dus mooi aan vast. Maar dit betekende wel dat hij wel wilde dat ik echt mee ging, toch?
    Vrolijk danste ik door en liet mijn ogen over Zayn zijn bewegende lichaam heen glijden. "Nee, je kan inderdaad beter aan de bar gaan zitten, je kan echt niet dansen." Zei ik sarcastisch en stak mijn tong lachend naar hem uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Ik had je gewaarschuwd, nu sta je mooi voor gek' lachte ik en ik keek Sonny aan. 'Nu moet je helaas wel dalijk met me mee gaan, babe' grinnikte ik en ik grijnsde. Dan werd het maar morgen bij de jongens langs. Ach ja, wat maakte het uit? Het was fantastisch om hier met Sonny te zijn. Dansend of niet dansend, het maakte niet uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    ik schudden lachend mijn hoofd. "Ja, want dat vind ik natuurlijk echt vreeslijk!" Zei ik lachend en ging even met mijn handen door mijn haar. Het glas ik mijn handen was maar irritant dus ik goot het in een keer achterover en duwde het lege glas in iemand zijn handen die toevallig langs liep. "Hoelang ga je dit volhouden?" Vroeg ik grijnzend toen het nummer wisselde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Weet ik veel, tot dat jij zegt dat ik mag stoppen, wat denk ik helaas niet snel gebeurd' lachte ik en ik trok Sonny naar me toe. 'Als ik moet dansen, moet jij wel meedoen, vindt je niet?' fluisterde ik in haar oor en ik legde mijn handen weer op haar heupen, om vervolgens soepel met Sonny te bewegen. 'Ik dans niet graag, maar soms moet je risico's nemen' mompelde ik lachend.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146517]Topic 3![/url


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."