• OMG ik heb net iets ontdekt o_0 Louis real achternaam is helemaal geen Tomlinson! maar Austin! ? Dus al die tijd ken ik hem als Louis William Tomlinson terwijl hij freaking gewoon Louis William Austin heeft. Wisten jullie dat?
    En owja hoe zit het met Harry Styles? Hoezo noemen ze hem Harold? is dat zijn echte naam? :$
    #Ja sorry voor deze topic hoe moest ik anders communiceren met andere Directioners, en mensen die dit niet interessant vinden, hoef niet te reageren

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:52 ]

    Apocalyptic schreef:
    Weten of je idool's naam zijn echte naam is, is toch wel het eerste waar je als fan achterkomt..? :')

    maar zij officiële naam is ook Louis William Tomlinson, maar voor hij geadopteerd werd door zijn stiefvader, heette hij anders.
    & ik denk dat als je je vader al jaren niet gezien hebt, je niet echt aan hem herinnert wilt worden en dus ook zijn naam (en jouw echte) nooit noemt?


    Save me from myself.

    Soleo schreef:
    Harold is niet zijn echt naam, dat is gewoon een bijnaam. Ze moeder heeft zelf al bevestigd dat Harry zijn echte naam is.


    Ik heb liever Harry dan Harold hahahah. Harold xD sorry Harry klinkt gewoon HARRY!<333

    Soleo schreef:
    Harold is niet zijn echt naam, dat is gewoon een bijnaam. Ze moeder heeft zelf al bevestigd dat Harry zijn echte naam is.

    Ik heb juist ergens gelezen dan het omgekeerd is.


    Save me from myself.

    Lostwithiel schreef:
    (...)
    maar zij officiële naam is ook Louis William Tomlinson, maar voor hij geadopteerd werd door zijn stiefvader, heette hij anders.
    & ik denk dat als je je vader al jaren niet gezien hebt, je niet echt aan hem herinnert wilt worden en dus ook zijn naam (en jouw echte) nooit noemt?

    Weet ik veel, ik verdiep me er niet in, maar mijn idool (Freddie Mercury) heet in het echt ook anders, maar hij had een bloedhekel aan die naam. Dat was like het eerste wat ik over hem te weten kwam toen ik me in hem ging verdiepen. Dus ik vind dit een beetje raar, maargoed. Whatevs.


    ars moriendi

    Lostwithiel schreef:
    (...)
    Ik heb juist ergens gelezen dan het omgekeerd is.


    nee, hij is officieel geboren met de naam Harry

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:00 ]

    Weet je, het verbaasd mij toch waar mensen zich druk om maken...
    En Harold vind ik leuker klinken als Harry...


    Louis Troy Austin en Harold Edward Milward Styles, so ken Ik die twee eerlijk gezegd... Maar ik ben geen fan, dus ik heb niet echt opgezocht of dit ook waar was...

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Soleo schreef:
    (...)

    nee, hij is officieel geboren met de naam Harry


    Yeahhh ik vind Harry leuker passen bij Hazza dan Harold hihihi <33

    Seaver schreef:
    Louis Troy Austin en Harold Edward Milward Styles, so ken Ik die twee eerlijk gezegd... Maar ik ben geen fan, dus ik heb niet echt opgezocht of dit ook waar was...


    Milward? serieus? OMGG ik ben een Directioner en wist dit niet eens -.- volgens mij moet ik nog veel leren :$

    @SeCuteBieber
    Louis Troy Austin is the name he was born with. "Troy Austin" was his biological father's last name, but when Louis' parents split and his mum got remarried to Mark Tomlinson, Louis's mum decided to the Louis would take his step dad's last name.

    Dat verklaart alles zo'n beetje. c:


    Save me from myself.

    Ik wist dat al...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lostwithiel schreef:
    @SeCuteBieber
    Louis Troy Austin is the name he was born with. "Troy Austin" was his biological father's last name, but when Louis' parents split and his mum got remarried to Mark Tomlinson, Louis's mum decided to the Louis would take his step dad's last name.

    Dat verklaart alles zo'n beetje. c:


    Oow... dat ik had ik zojuist ook gelezen toen ik ondekte dat Louis achternaam eigenlijk Austin is. Maar tja officeel heeft hij als achternaam Austin.
    Louis Troy Austin en Harold Edward Millward Styles :O dit vind ik niet passen om eerlijk te zinn Louis Willam Tomlinson en Harry Edward Styles klnken veel beter in mijn orgen. :)

    En ik wist wel dat Louis' achternaam niet echt Tomlinson is, maar ik heb me dan ook nooit echt afgevraagd wat dan wel zijn echte naam is.


    Save me from myself.

    Bedankt voor jullie informatie :) ik moest dicht echt ff weten<333

    Ik vind Tomlinson zo ingewikkeld...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zelfs als niet-fan zijnde wist ik het. hah.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean