• OMG ik heb net iets ontdekt o_0 Louis real achternaam is helemaal geen Tomlinson! maar Austin! ? Dus al die tijd ken ik hem als Louis William Tomlinson terwijl hij freaking gewoon Louis William Austin heeft. Wisten jullie dat?
    En owja hoe zit het met Harry Styles? Hoezo noemen ze hem Harold? is dat zijn echte naam? :$
    #Ja sorry voor deze topic hoe moest ik anders communiceren met andere Directioners, en mensen die dit niet interessant vinden, hoef niet te reageren

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:52 ]

    SICKENING schreef:
    (...) Nee. Je vraagt hun handtekening en gaat weer weg. Serieus, leuk dat iedereen van 1D houdt, maar veel meisjes lijken gewoon zwaar obsessief bezig te zijn met die gasten. (cat)

    Oh, hij gaat met dat wijf.. Dood aan haar! Ik volg genoeg beliebers en 1Dpersonen die zulke dingen serieus posten op Twitter en/of Facebook. Dat is zwaar triest. Als die 1D-fans even rekening houden met de rest, dan maken ze maar gewoon minder topics aan. Ik hoef niet te weten dat zo'n dude een scheet heeft gelaten in het openbaar ofzo. Het is gewoon irritant.


    Niet onaardig bedoeld ofzo... Maar zo erg zijn we ook niet! Je moet geen dingen lopen lullen die niet waar zijn, wij posten leukere dingen:Y) Als Directioner zijnde kan je dit raar vinden dus ga je het navragen... Als je je eraan irriteerd, waarom lee je het dan?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    SICKENING schreef:
    (...) Nee. Je vraagt hun handtekening en gaat weer weg. Serieus, leuk dat iedereen van 1D houdt, maar veel meisjes lijken gewoon zwaar obsessief bezig te zijn met die gasten. (cat)

    Oh, hij gaat met dat wijf.. Dood aan haar! Ik volg genoeg beliebers en 1Dpersonen die zulke dingen serieus posten op Twitter en/of Facebook. Dat is zwaar triest. Als die 1D-fans even rekening houden met de rest, dan maken ze maar gewoon minder topics aan. Ik hoef niet te weten dat zo'n dude een scheet heeft gelaten in het openbaar ofzo. Het is gewoon irritant.


    Laat ze dat hoort erbij als je jong bent en fan bent van een boyband.

    Dat is niet netjes om het netjes te zeggen maar dat is net zoiets als dat iemand anders je crush probeert te versieren, tenminste zo zien die meiden dat. En als je het irritant vind zou je de topics ook niet moeten lezen want meestal staat er aan gegeven dat het om 1D gaat.


    Physics is awesome

    nessje schreef:
    (...)

    Niet onaardig bedoeld ofzo... Maar zo erg zijn we ook niet! Je moet geen dingen lopen lullen die niet waar zijn, wij posten leukere dingen:Y) Als Directioner zijnde kan je dit raar vinden dus ga je het navragen... Als je je eraan irriteerd, waarom lee je het dan?

    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 13:05 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Harold is niet Harry's echt naam. Het is gewoon Harry. Het kan gewoon zijn omdat Louis' moeder hertrouwt is enzovoort. Maar hij moet dan wel de achternaam van zijn biologische vader dragen. Ik neem aan dat het Tomlinson is..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Harold is niet Harry's echt naam. Het is gewoon Harry. Het kan gewoon zijn omdat Louis' moeder hertrouwt is enzovoort. Maar hij moet dan wel de achternaam van zijn biologische vader dragen. Ik neem aan dat het Tomlinson is..


    Dat moet niet als hij of zijn moeder heeft gevraagd om zijn achternaam te veranderen dan mag dat voor zover ik weet, in Nederland in ieder geval wel.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 13:08 ]


    Physics is awesome

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.


    Dus omdat topics over metalheads word vol gespamd met Dit vind ik niet leuk etc, ga je ongeveer hetzelfde doen? En ik denk niet dat iedere fan van 1D zoiets zegt in de topics over metalheads. En 1D is nu de hype op Quizlet, ik heb toch ook niet geklaagd toen bijvoorbeeld Tokio Hotel de hype op Q was?


    Physics is awesome

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.


    Daarom l-e-e-s ik ook niks anders dan 1D, het is ook gemakelijk JB te vermijden dus zo moeilijk kan 1D toch niet zijn. Opzich word het niet onder gespamt! 6/10 van 1D of JB ofzo, dus zo erg zijn we nietxD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Niet onaardig bedoeld ofzo... Maar zo erg zijn we ook niet! Je moet geen dingen lopen lullen die niet waar zijn, wij posten leukere dingen:Y) Als Directioner zijnde kan je dit raar vinden dus ga je het navragen... Als je je eraan irriteerd, waarom lee je het dan?


    Schat, je hebt geen idee van wat directioners allemaal kunnen posten op het internet. Veel directioners maken me gewoon zo ziek dat ik niet eens een directioner wil genoemd worden. Gelukkig dat ik fan ben van 1D en niet van de fans of ik was al lang weg uit dit fandom.
    Dit fandom is al lang niet meer dat onschuldig fandommetje van vroeger dat ze zich nog proberen te noemen.


    Take me to wonderland

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus omdat topics over metalheads word vol gespamd met Dit vind ik niet leuk etc, ga je ongeveer hetzelfde doen? En ik denk niet dat iedere fan van 1D zoiets zegt in de topics over metalheads. En 1D is nu de hype op Quizlet, ik heb toch ook niet geklaagd toen bijvoorbeeld Tokio Hotel de hype op Q was?


    BAM!! (cool)

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.

    En zelf als Metalhead zeg ik: ja, dat klopt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wist ik ook niet. Ik ben fan maar of hun namen nu de echte of de valse zijn, kan mij niet echt veel schelen.

    SeCuteBieber schreef:
    OMG ik heb net iets ontdekt o_0 Louis real achternaam is helemaal geen Tomlinson! maar Austin! ? Dus al die tijd ken ik hem als Louis William Tomlinson terwijl hij freaking gewoon Louis William Austin heeft. Wisten jullie dat?
    En owja hoe zit het met Harry Styles? Hoezo noemen ze hem Harold? is dat zijn echte naam? :$
    #Ja sorry voor deze topic hoe moest ik anders communiceren met andere Directioners, en mensen die dit niet interessant vinden, hoef niet te reageren


    Nope hij heet Tomlinson omdat hij de naam van zijn stiefvader heeft aangenomen die nu zijn stiefvader niet meer is en dus is hij wel Tomlinson maar geboren als Austin.


    You were born original, don't die as a copy.

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.


    En omdat jij het niet leuk vind dat de fans van 1D over 1D praten moeten ze maar naar fanfic.nl? Quizlet is van iedereen dus als de fans van 1D over 1D willen praten dan mogen ze dat en dat zij er nou gebruik van maken en metalheads niet is niet het probleem van de fans van 1D.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    En omdat jij het niet leuk vind dat de fans van 1D over 1D praten moeten ze maar naar fanfic.nl? Quizlet is van iedereen dus als de fans van 1D over 1D willen praten dan mogen ze dat en dat zij er nou gebruik van maken en metalheads niet is niet het probleem van de fans van 1D.


    BAM!! ^^

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.


    Ik ben het als metalhead met je eens.


    26 - 02 - '16