• OMG ik heb net iets ontdekt o_0 Louis real achternaam is helemaal geen Tomlinson! maar Austin! ? Dus al die tijd ken ik hem als Louis William Tomlinson terwijl hij freaking gewoon Louis William Austin heeft. Wisten jullie dat?
    En owja hoe zit het met Harry Styles? Hoezo noemen ze hem Harold? is dat zijn echte naam? :$
    #Ja sorry voor deze topic hoe moest ik anders communiceren met andere Directioners, en mensen die dit niet interessant vinden, hoef niet te reageren

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:52 ]

    Weer iets wat ik niet wist.

    *Kruipt weer terug onder steen*


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Weer iets wat ik niet wist.

    *Kruipt weer terug onder steen*


    Hahahahah dit wist ik ook eerst niet xD ik ga wel ff mee kruipen onder een steen xD lol

    Dit wist ik dus al wel, maar ik blijf erbij; je noemt je kind toch niet zomaar naar iemand anders?
    Bedoel, Troy blijft hoe dan ook zijn vader, zijn naam gaat dat niet veranderen.
    Nu snap ik dat als je een nieuwe relatie hebt je wilt dat je andere kind bij dat nieuwe gezin hoort.
    Maar dus wel met het effect dat als dat over is en je zoon beroemd wordt, hij beroemd wordt met een naam die niet helemaal van hem is.
    Wel, dat is dan achteraf gesproken, maar in zo'n geval zou het beter zijn dat hij de naam van z'n moeder had gekregen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Harry is niet Harold, Harold is gewoon een bijnaampje.
    En ja, ik wist wel dat Louis eigenlijk Louis Troy Austin heet... en volgens mij heeft hij dat zelf gekozen, niet zeker.

    *haalt Opera en SeCuteBieber onder de steen uit* "It's okay... Not everyone knows."


    I'd rather have you, cursed or not.

    Deadwish schreef:
    Zelfs als niet-fan zijnde wist ik het. hah.


    Voel je je nu stoer, Kim? (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Nyah schreef:
    Harry is niet Harold, Harold is gewoon een bijnaampje.
    En ja, ik wist wel dat Louis eigenlijk Louis Troy Austin heet... en volgens mij heeft hij dat zelf gekozen, niet zeker.

    *haalt Opera en SeCuteBieber onder de steen uit* "It's okay... Not everyone knows."

    Het is beter als je dit soort dingen niet weet.
    Serieus, ik lees één keer iets nutteloos en ik onthou het, zoals dit.
    Maar moet ik iets van levensbelang weten, en of ik het vergeet!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Oow... dat ik had ik zojuist ook gelezen toen ik ondekte dat Louis achternaam eigenlijk Austin is. Maar tja officeel heeft hij als achternaam Austin.
    Louis Troy Austin en Harold Edward Millward Styles :O dit vind ik niet passen om eerlijk te zinn Louis Willam Tomlinson en Harry Edward Styles klnken veel beter in mijn orgen. :)

    Officieel is zijn achternaam alsnog Tomlinson hoor. Hij heeft het laten veranderen, een verzoekschrift hoogstwaarschijnlijk ingestuurd. Er zijn wel meer mensen die dat doen op de wereld. Hierdoor is Austin gewoon niet zijn achternaam meer, maar Tomlinson.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nyah schreef:
    Harry is niet Harold, Harold is gewoon een bijnaampje.
    En ja, ik wist wel dat Louis eigenlijk Louis Troy Austin heet... en volgens mij heeft hij dat zelf gekozen, niet zeker.

    *haalt Opera en SeCuteBieber onder de steen uit* "It's okay... Not everyone knows."


    Hahahahahah wat haal je mij onder die steen vandaan? Ik lag net zo lekker xD

    Nyah schreef:
    Harry is niet Harold, Harold is gewoon een bijnaampje.
    En ja, ik wist wel dat Louis eigenlijk Louis Troy Austin heet... en volgens mij heeft hij dat zelf gekozen, niet zeker.

    *haalt Opera en SeCuteBieber onder de steen uit* "It's okay... Not everyone knows."


    •*• Lululu •*•

    Lostwithiel schreef:
    (...)
    Tomlinson is geen artiestennaam, het is de naam van zijn stiefvader die hem geadopteerd heeft.


    Louis is niet geadopteerd! Zijn moeder is gewoon hertrouwd, en omdat zijn halfzusjes en moeder Tomlinson als achternaam hebben heeft hij dat ook gedaan. Laat maar zeggen ^.^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oftewel een heleboel heisa om niks. Louis heet gewoon Tomlinson terwijl hij toen hij geboren werd Austin heette. Harry heet gewoon Harry (gelukkig geen Harold) dus eigenlijk is er niks aan de hand.


    Physics is awesome

    OMG stop met het stalken van iemand die je toch nooit zult ontmoeten. And no one cares! (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Meid, geloof me, er zijn nog veel meer dingen die je niet over die jongens weet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    SICKENING schreef:
    OMG stop met het stalken van iemand die je toch nooit zult ontmoeten. And no one cares! (cat)


    Wat je zegt klopt niet want tijdens een signeersessie (wat ze volgens mij niet vaak doen) of na een concert kan je ze een soort van ontmoeten. En aan het aantal reacties te zien en wat er in de reacties staat, a lot of people care.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat je zegt klopt niet want tijdens een signeersessie (wat ze volgens mij niet vaak doen) of na een concert kan je ze een soort van ontmoeten. En aan het aantal reacties te zien en wat er in de reacties staat, a lot of people care.
    Nee. Je vraagt hun handtekening en gaat weer weg. Serieus, leuk dat iedereen van 1D houdt, maar veel meisjes lijken gewoon zwaar obsessief bezig te zijn met die gasten. (cat)

    Oh, hij gaat met dat wijf.. Dood aan haar! Ik volg genoeg beliebers en 1Dpersonen die zulke dingen serieus posten op Twitter en/of Facebook. Dat is zwaar triest. Als die 1D-fans even rekening houden met de rest, dan maken ze maar gewoon minder topics aan. Ik hoef niet te weten dat zo'n dude een scheet heeft gelaten in het openbaar ofzo. Het is gewoon irritant.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)