• OMG ik heb net iets ontdekt o_0 Louis real achternaam is helemaal geen Tomlinson! maar Austin! ? Dus al die tijd ken ik hem als Louis William Tomlinson terwijl hij freaking gewoon Louis William Austin heeft. Wisten jullie dat?
    En owja hoe zit het met Harry Styles? Hoezo noemen ze hem Harold? is dat zijn echte naam? :$
    #Ja sorry voor deze topic hoe moest ik anders communiceren met andere Directioners, en mensen die dit niet interessant vinden, hoef niet te reageren

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:52 ]

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb het over wat ík lees op Twitter en Facebook, niet hoe jij je gedraagt. Ik 'lee' dit omdat ik even mijn mening wil geven. Ik vind het eerlijk gezegd niet leuk als het hele forum bedolven ligt onder 1D-stories, feitjes, en plaatjes. Als er een keer en topic komt over metalheads krijg je drie pagina's vol 'Dit vind ik niet leuk omg ;( ', en wij metalheads moeten het wel slikken dat 1D e Bieber het hele forum in beslag neemt. Ga naar Fanfic.nl als je de hele dag over 1D wil praten. Just sayin'. Come at me then.

    En ik bedoel het ook niet onaardig.


    So true. En dan kan je nog zeggen dat Q van iedereen is, het is irritant voor de mensen die er helemaal geen fan van zijn. Er naast kijken is moeilijk want overal waar je kijkt zie je 1D of JB staan. Dus ja, er mag gepost worden over die 2 groepen, maar moet het dan zo overvloedig?
    Ik hoop maar gewoon dat deze hype snel voorbij is en dan nooit meer terug komt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    So true. En dan kan je nog zeggen dat Q van iedereen is, het is irritant voor de mensen die er helemaal geen fan van zijn. Er naast kijken is moeilijk want overal waar je kijkt zie je 1D of JB staan. Dus ja, er mag gepost worden over die 2 groepen, maar moet het dan zo overvloedig?
    Ik hoop maar gewoon dat deze hype snel voorbij is en dan nooit meer terug komt.


    Mee eens. Ik wil terug naar de tijd dat men zelf bedachte personen maakte in stories en fantasieverhalen schreef over de vreemdste dingen.. *goeie ouwe tijd..*


    26 - 02 - '16