• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mengelmoes schreef:
    Dat dit rpg gewoon bijna een kopie is van Camp Springwood.
    De 'isoleercellen' op de kaart en de benamigen van dd zalen en gebouwen zijnn vrijwel hetzelfde. 'Therapiegebouw'. Zoek Camp Springwood anders even op en je ziet het.

    Oke, maar waarom maak je je hier zo druk om? Er zijn duizenden Rpg's met bijna allemaal hetzelfde onderwerp. Precies: 1D. Ga daar maar lekker zeggen dat het erg op elkaar lijkt. Veel plezier ermee. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mengelmoes schreef:
    Dat dit rpg gewoon bijna een kopie is van Camp Springwood.
    De 'isoleercellen' op de kaart en de benamigen van dd zalen en gebouwen zijnn vrijwel hetzelfde. 'Therapiegebouw'. Zoek Camp Springwood anders even op en je ziet het.


    Wauw, want niets anders heet zo. Je doet niet eens mee aan deze RPG, Kelly, dus wat heb je hier te zoeken?


    Your make-up is terrible

    Goed. -voegt toe aan Mijn topics-
    Tijd voor een nieuwe personage in Camp Wolfe.


    † Love? I want to sleep.

    Zijn jullie nog opzoek naar rollen?
    Verveel me echt te pletter de laatste tijd omdat er echt niets te doen is (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Zijn jullie nog opzoek naar rollen?
    Verveel me echt te pletter de laatste tijd omdat er echt niets te doen is (:

    Het is nogal dood in RPG-wereld volgens mij, haha. :].
    And yes, je kunt wel een personage aan maken als je dat wilt hoor. Er is toch nog niet zo veel gebeurd, we zijn nog op dezelfde dag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Het is nogal dood in RPG-wereld volgens mij, haha. :].
    And yes, je kunt wel een personage aan maken als je dat wilt hoor. Er is toch nog niet zo veel gebeurd, we zijn nog op dezelfde dag.

    Is het dan goed dat ik een meisje aanmaak dat gewoon uit rebellie te laat komt? (:
    Dan heb ik eveneens ook een excuus dat ik later inspring dan anderen.
    Zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik een personage aanmaak?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Is het dan goed dat ik een meisje aanmaak dat gewoon uit rebellie te laat komt? (:
    Dan heb ik eveneens ook een excuus dat ik later inspring dan anderen.
    Zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik een personage aanmaak?

    Dat mag van mij wel. Alleen het probleem is dat ze allemaal met het schip zijn gekomen.
    Volgens mij staat het allemaal wel zowat in de story die ik ervoor had aan gemaakt, maar als je nog vragen hebt, kun je die gewoon stellen. :].
    Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je ouders er dus niet blij mee zullen zijn dat je op hetzelfde geslacht valt.

    En ik denk ik laat het je even weten, maar omdat er een aantal personages niet meer mee doen, ga ik je bij slaapzaal één erbij zetten.

    Edit: O, en mijn personage, Caleb, heeft alle tassen gecontroleerd op drugs en alcohol, etc. Maar ook of ze scherpe dingen bij zich hebben die niet mogen, want daar kunnen ze anderen mee verwonden.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat mag van mij wel. Alleen het probleem is dat ze allemaal met het schip zijn gekomen.
    Volgens mij staat het allemaal wel zowat in de story die ik ervoor had aan gemaakt, maar als je nog vragen hebt, kun je die gewoon stellen. :].
    Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je ouders er dus niet blij mee zullen zijn dat je op hetzelfde geslacht valt.

    En ik denk ik laat het je even weten, maar omdat er een aantal personages niet meer mee doen, ga ik je bij slaapzaal één erbij zetten.

    Edit: O, en mijn personage, Caleb, heeft alle tassen gecontroleerd op drugs en alcohol, etc. Maar ook of ze scherpe dingen bij zich hebben die niet mogen, want daar kunnen ze anderen mee verwonden.

    Aight, zal de story dan wel eens lezen (:
    Ehm is het dan goed dat ze gewoon een boot later kwam?
    Of moet ik gewoon zien dat ik ergens in kan mengen en dat mijn personage zich al die tijd gewoon stil had gehouden?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Aight, zal de story dan wel eens lezen (:
    Ehm is het dan goed dat ze gewoon een boot later kwam?
    Of moet ik gewoon zien dat ik ergens in kan mengen en dat mijn personage zich al die tijd gewoon stil had gehouden?

    Eh, crap.
    De begeleiders hadden de boot voor hen geregeld, omdat er anders geen één naartoe gaat.
    Je kunt natuurlijk ook nog een vrouwelijke begeleider spelen... Ghehe. [a]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Eh, crap.
    De begeleiders hadden de boot voor hen geregeld, omdat er anders geen één naartoe gaat.
    Je kunt natuurlijk ook nog een vrouwelijke begeleider spelen... Ghehe. [a]

    Of je kunt ook gewoon schrijven dat je, je al die tijd stil hebt gehouden. Dit doe ik met mijn personage. Zij houdt niet zo van de aandacht. :]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 22:04 ]


    † Love? I want to sleep.

    Tortura schreef:
    (...)
    Eh, crap.
    De begeleiders hadden de boot voor hen geregeld, omdat er anders geen één naartoe gaat.
    Je kunt natuurlijk ook nog een vrouwelijke begeleider spelen... Ghehe. [a]

    Weet je, is goed...Ik zal wel een vrouwelijke begeleider maken dan aangezien er maar 2 zijn.
    Zal eens zien wat ik er van kan maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder.
    M/V: Vrouwelijk.
    Volledige naam: Aurora Ryler.
    Leeftijd: 20-jarig.
    Seksualiteit: Homoseksueel.
    Karakter: Aurora is totaal niet sportief ingelegd en dit zouden de mensen rondom haar omgeving ook zeggen. Ze is het type dat het liefst de hele dag in haar bed blijft liggen en vermijdt alles wat met beweging te maken heeft, waardoor zij vaak de opmerkingen naar haar hoofd kreeg dat ze lui is en ze is wat met haar leven moet doen. Hier trekt ze zich helemaal niets van aan. Als zij iets wilt, kan het haar niets schelen wat anderen ervan vinden.
    Aurora vertelt niets door van de geheimen of problemen die mensen haar vertellen. Alleen als het van een onbelangrijk persoon is, kan ze soms nog wel 's wat loslaten. Ze is een betrouwbaar, zorgzame jonge vrouw, maar ondanks dit heeft zij ook wel eens de neiging om met haar kop flink tegen de wind in te gaan. Ze kan om de kleinste dingen boos worden – als zij hier zich tenminste tot aangevallen voelt. Ze heeft een koppig en best moeilijk karakter waardoor zij meestal wel in de problemen komt. Als mensen 'nee' zeggen, doet zij 'ja'. De meeste mensen hebben dan ook geen hoogte van haar, alleen als je echt geluk hebt en haar echt goed kent, maar dat komt niet zo vaak voor.
    Ze zingt altijd. En dan ook echt áltijd. Onder de douche, als ze aan het wandelen is, in bed en zelfs als zij moet bewegen. Jawel, want dit moet zij ook doen. Zingen is het enigste wat haar daarvan kan redden, naast het roken dan, en schattige meisjes. Alleen is Aurora vaak sarcastisch en vatten mensen haar ook niet serieus op. De emoties zijn moeilijk van Aurora's gezicht af te lezen en zie je heel zelden een glimlach op haar gezicht zitten.
    Als Aurora ergens mee zit gaat ze hier de hele tijd aan denken en is dit het enigste moment dat zij níet zingt, wat erg speciaal is. Ook is zij erg creatief en houdt ze ervan om nieuwe dingen te ontdekken. Ze houdt niet van de aandacht en probeert in het meeste geval zich op de achtergrond te houden, vooral op het begin, als zij nog niemand kent. Maar anders breekt zij de boel los.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:

    Het rare is dat, alhoewel zij beweging haat, zij toch een mooi en slank lichaam heeft. Dit komt door haar snelle spijsvertering waardoor zij ook veels te vaak honger heeft. Aurora heeft hier geen enkele problemen mee. Haar eigen haarkleur is eigenlijk donkerblond/lichtbruin, maar ze heeft haar eigen haar geverfd.
    Ze heeft meerdere tatoeages en heeft een monroe aan de rechterkant van haar lip.
    Extra: Ze rookt vanaf haar 14e en is hier niet trots op. Aurora wilt stoppen, maar dit lukt echter niet. Dit is wel gelukt met de drank.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 18:25 ]


    † Love? I want to sleep.

    2 Roxana's? (nerd)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    2 Roxana's? (nerd)

    Omg. Dat moeten we niet hebben hoor. Heheh. Ik ben moe, dus ben er effe niet bij. Snel veranderen. :']


    † Love? I want to sleep.

    Lexus schreef:
    2 Roxana's? (nerd)

    Trololol. Dat zei ik ook al tegen haar. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.