• "Happy Hunger Games,
    And may the Oods be ever in your favor."


    - Je schrijft posts van minimaal drie regels
    - Maximaal 2 personen. Niet hetzelfde District of baan.
    - Graag alles invullen in het lijstje.
    - Foto's van bekende mensen mogen.
    - Iedereen weet hoe het spel gaat, niemand weet meer dan de ander.
    - Mentoren zijn 18+
    - Opgelet: Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    - Je kan niet voor een ander bepalen wat hij doet. Zoals: "Ik schoot de pijl, die doodde hem meteen." Misschien dood hij hem net niet. Wel realistisch en eerlijk spelen


    Uitleg Arena:
    Gebied: Het is een bosachtig gebied. Aan het einde van de arena staan hoge bergen. Precies in het midden is een meer, verder zijn er nog een paar kleinere riviertjes.
    Tempratuur: 's Morgens is het ong. 10 graden, 's middags 15 tot 20 graden, 's avonds 5 graden.
    Pas op: In de bergen is het twee keer zo koud.

    Roluitleg
    Spelmaker: De Spelmaker heeft een groot deel van het spel in handen. Als het spel te langzaam gaat, zorgt de Spelmaker ervoor dat het spel sneller gaat. Hij/Zij kan bijvoorbeeld het bos voor een deel in de brand zetten, de rivier droogleggen, of dodelijke dieren in het spel brengen.
    Tributen: De Tributen worden na de trainingsdagen in een arena gezet, om daar te vechten tot de dood. De laatste overlevende wint het spel.
    Mentoren: De Mentoren helpen de Tributen zich voor te bereiden op het spel. Ook bepalen ze wat ze kopen en geven aan hun Tributen.

    Spelmaker: Liz Harkness (Ianto)


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor:

    Tributen:
    - Rosa Angel Diamand (glimmur)
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor:

    Tributen:
    - Jillana Alexys Fox (Malino)
    - Noah Shaw (Bastard)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Daphne Bree Grayson (Pebble)

    Tributen:
    - Flora Sarah Skyes (Ruexx)
    -

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:

    Tributen
    - Helena Jackson (Ianto)
    -

    District 7 - Hout:

    Mentor: Vector Robert Banner (Bastard)

    Tributen:
    -
    - Nathaniel Aiden Delouris (Malino)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:44 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    (mon tops :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    | "Boem," zei de krokodil. |


    kindness is never a burden.

    [mijn topics]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Daphne Bree Grayson - Mentor district 4.
    Zuchtend keek ik uit het raam van de trein. Weer een jaar. Weer een jaar waar ik kinderen de dood in moest helpen. Ik kreunde zacht en legde mijn hoofd even tegen het koele raam, voordat ik opstond uit mijn stoel en mijn donkerblauwe jurkje recht trok. De trein was bijna bij mijn thuisdistrict, district 4. Nog even liep ik langs mijn slaapcoupé om mijn haar en make-up te checken. Ik voelde me verschrikkelijk. De nachtmerries achtervolgden me nog elke dag en ik wilde eigenlijk niet nog eens met die verschrikkelijke spelen geconfronteerd worden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (vraagje ,waar beginnen we ? bij de trekking? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Helena Jackson District 6
    Vandaag was het zover. Mijn eerste boete. Mijn kansen waren niet erg groot, maar ook niet klein. Ik had bonnen gehaald toen ik 12 was geworden, zes maanden terug. Elke maand weer, maar ik deed het voor mijn familie. De trein met de mentor zou zo aankomen. Ik keek nog eens naar mijn jurk en besloot dat het er mee door kon. Ik liep naar het plein, gaf mijn familie een knuffel en ging bij de rest staan, nadat ik was geregistreerd. Het wachten op de rest was het ergste, want hoe langer je er staat, hoe zenuwachtiger je word.

    Liz Harkness Spelmaker
    Ik keek naar de 12 schermen. Ik zag hoe elk plein langzamerhand voller werd. Ik vond de Boete's erg. Zoveel families werden er uit elkaar gescheurd en dat kwam ook door mij. De mentoren zouden daar straks ook aankomen. Ik had zelf nooit mee hoeven doen aan een Boete, ik was geboren en getogen in het Capitol. Het leek me vreselijk, meedoen aan de Hunger Games. Ik vermoordde onschuldige mensen, alleen maar voor de leedvermaak, zodat anderen van hun leed konden genieten. Dit was mijn tweede jaar als Spelmaker en ik wist niet of ik dit jaar wel zou overleven. Ik vond het werkelijk vreselijk. Ik kon ook niets doen om hun te helpen, want dat zou opvallen, ik zou mijn baan verliezen en mijn familie teleurstellen. Ik kon alleen maar kijken hoe ze leden en zorgen dat ze doodgingen, met of zonder veel pijn.


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Nyan schreef:
    (vraagje ,waar beginnen we ? bij de trekking? )


    Ja, denk ik. Ik vind het wel goed ^^

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 12:24 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Liara Wood || District 10
    Met gebalde vuist en een verbeten grimas stond ik op het plein. Ik was nog steeds woedend op het Capitool, omdat ze vier jaar geleden mijn zus hadden laten sterven. Vermoord door een mutatie, en ze leed verschrikkelijk. Het gevoel dat ik toen had, machteloos zijn, heb ik nog steeds. Je kan niks doen om dit te stoppen, je kan niks doen. Alleen omdat het Capitool de macht wil houden, moeten elk jaar 24 mensen zo'n verschrikkelijke arena in. Dit alles spookte door mijn hoofd op het moment dat de film vertoond werd. Ik ademde diep in en uit om mezelf rustig te houden. Nu opschudding veroorzaken was het domste wat ik kon doen.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Jillana

    Verveeld liep ik richting het plein en kijk maar wat voor me uit. Dit was het jaar, het jaar dat ik eindelijk in de spelen zou komen. Mijn familie en district trots kon maken. Met de gedachte dat dit nog makkelijk ging worden liep ik de tafel en werd al snel geregistreerd. Ik loop het plein op en kijk op. Ik grijns breed als ik mijn beste vriendin Soraya zie en ik ga naast haar staan. 'Dit gaat leuk worden' zeg ik met een lichte grijns..

    Nathaniel

    Met een harde blik loop ik richting het plein. Mijn angst is ver te zoeken, het zijn de spelen maar. Het lijkt me nog leuk om mee te doen ook. Ik lach kort om mijn gedachtes. Juist hierom denkt iedereen dat ik een beroeps ben. Ach ja, niks aan te doen. Ik loop naar de tafel om me te registreren en kijk naar mijn zusje terwijl ik een paar stappen naar de rest zet. Dit is de eerste keer dat ze mee zou doen, dus de kans dat ze getrokken word is klein. Ik glimlach kort en al snel staat ze naast me. We lopen naar de andere kinderen en mijn zusje gaat al snel naar haar vriendinnen. Ik zucht en kijk even om me heen. Zij is de enige waardoor ik nog een beetje kan lachen, sinds mijn moeder is overleden. Daarom zou ik haar ook beschermen zodat zij niet de spelen in hoeft. Ze haalt het gewoon simpelweg niet...


    El Diablo.

    Liz Harkness Spelmaker
    Ik beet op mijn lip. Ze zouden zo beginnen. (Ik huil soms als het zo'n emotionele Boete is. Maar dat hoeven de andere Spelmakers niet te weten.) District 3 begon en niet lang daarna ook de andere Districten. Ik verwachte mij 1, 2 en 4 weer een grote opstand. Mensen wóúden meedoen aan de Hunger Games. Gek, dat ik het enige dat ik erover kan zeggen. De filmpjes liepen af, niet allemaal tegelijk, en toen zouden de namen getrokken worden. Ik sloot mijn ogen en wenste alle verdoemde zielen geluk.

    Helena Jackson District 6
    Het filmpje dat ze elk jaar lieten zien liep af. Hoever zouden de andere Districten al zijn? Zouden er al mensen huilen en bidden om hun kinderen? Zou dat zometeen ook bij mij gebeuren? Nee, zo mocht ik niet denken. De kans dat ik getrokken werd was er, maar de kans was niet groot. Bij ons in het District negeerden ze het gezegde 'Dames eerst', niet alleen in doen, maar ook bij de Hunger Games. Een jongen die ik niet kon (gelukkig maar) werd getrokken. Nu waren de meiden aan de beurt. De spanning was goed te voelen. Ik sloot mijn ogen en wachtte op de naam van de verdoemde. "Helena Jackson" Ik was de verdoemde..


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Micheal Dumont ||4||
    Ik zucht en strijk mijn hemd nog wat beter recht en kijk dan naar mijn broer die naast me stond,hij was jonger dan mij en het was ook zijn eerste boete.
    Ik beet op mijn lip ik werd echt zenuwachtiger de minuut.
    Meer en meer mensen kwamen erbij en de kans dat ik of mijn broer getrokken kon worden leek ook kleiner en kleiner.
    Ookal was district 4 altijd bij de beroepstroep en werd voor een groot deel veilig gesteld,ik vreesde voor dat alles.


    Samuel Clarckson ||1||

    Ik grijnsde even,het was weeral zover,de boete. Hier train ik al jaren voor en dit jaar ben ik er voledig klaar voor.
    Mijn groene ogen keken even het plein rond.Er waren al veel mensen,ik ging staan op de voorbestemde plek en wachtte af tot de trekking ging beginnen.
    In mijn gedachten was ik al een plan aan het bedenken ,welk wapen dat ik ging gebruiken enzoverder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jillana

    Al snel kwam er een of andere clown uit het Capitool het podium op gehuppeld en ik zucht onhoorbaar. Zij is het enige van de Hunger Games wat ik haat, even serieus.. Maargoed, zij is niet belangrijk. Na een hele toespraak loopt ze eindelijk naar de bol, eigenlijk hoeft ze dat niet te doen want ze weet toch dat diegene die getrokken word niet in de spelen komt. Teveel vrijwilligers, waaronder ik. Ik grijns even. 'Dames eerst' zegt ze en ze graait een briefje uit de bol. Voordat ze ook maar de naam kan uitspreken word vanaf alle kanten geroepen 'Ik bied me aan als tribuut!' en ze rennen naar het podium. Ik schud mijn hoofd als ze telkens vallen en ik ren naar het podium. Ik kom er ook maar net zonder kleerscheuren vanaf, maar sta er toch. 'Nee, ik bied me aan als tribuut' grijns ik en kijk naar de teleurgestelde meiden onder het podium. 'Hoe heet je?' vraagt de clown. -Ja, zo blijf ik haar noemen-. 'Jillana Alexys Fox' zeg ik en grijns weer.

    Nathaniel

    Oke, nu begon het. Iemand van het Capitool liep het podium op en ik vernauw mijn ogen even. Word ook steeds raarder volgens mij, lijkt wel alsof een eenhoorn heeft overgegeven op dat mens. Ik zucht even en wacht af. 'Dames eerst' grijnst ze als ze eindelijk met haar toespraak klaar is. "Eindelijk" schiet door mijn gedachten. Al snel graait ze een kaartje uit de bol. "Mila Trove!' roept ze en ik grijns breder. Ik ken dat kind. 12 jaar, en zo zwak dat ze met moeite twee dozen op kan tillen. Ik wed dat ze dood gaat bij het bloedbad. 'Dit word echt makkelijk voor je' hoor ik mijn beste vriend Damon zeggen en ik knik. Damon was de enige die wist dat ik vrijwillig zou gaan, hij had me eerst ook voor gek uitgemaakt maar hij heeft nu toch vertrouwen in me. 'En nu de jongens' zegt ze weer, en ze graait een kaartje uit de andere bol. 'Nicholas Sylvester!' roept ze en ik zie een 15-jarige naar voren stappen. Ik ken hem wel, ik hang met hem rond in de pauze's soms. 'Ik bied me aan als tribuut!' Roep ik grijnzend en ik hoor iedereen naar adem happen. Ja ja, ik weet wat ze dachten. Een 14-jarige vrijwilliger. Maar ja, ze weten hoe ik denk. Ik loop het podium op en zie Mila een beetje trillen. Ze is bang voor me, mooi zo. 'Hoe heet jij?' vraagt de clown. 'Nathaniel Delouris' grijns ik..

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 22:08 ]


    El Diablo.

    Florah Sarah Skyes || District 4
    Helemaal in mijn eentje sta ik op het plein waar de boete plaats zal vinden. Om mij heen staan allemaal meisjes die ik niet ken. Mijn vriendinnen zie ik niet. Ik merk dat ik zenuwachtig begin te worden. Al mijn hele leven ben ik bezig geweest met het trainen voor de spelen, maar ik ben nog nooit getrokken. De vorige jaren durfde ik me nooit aan te bieden, mijn vader had het me verboden omdat ik enigst kind ben, maar dit jaar ben ik er helemaal klaar voor. Ik ga mij gewoon aanbieden. Dan komt er een vrouw uit het Capitool het podium opgelopen. Ze houd haar praatje dat ieder jaar weer precies hetzelfde is. Ik mag haar niet. Ik heb nooit mensen uit het Capitool gemogen. Ze graait in de meisjes bol. Ik sta al klaar om me aan te bieden. Dan zegt ze opeens: 'Florah Sarah Skyes'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .