• "Happy Hunger Games,
    And may the Oods be ever in your favor."


    - Je schrijft posts van minimaal drie regels
    - Maximaal 2 personen. Niet hetzelfde District of baan.
    - Graag alles invullen in het lijstje.
    - Foto's van bekende mensen mogen.
    - Iedereen weet hoe het spel gaat, niemand weet meer dan de ander.
    - Mentoren zijn 18+
    - Opgelet: Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    - Je kan niet voor een ander bepalen wat hij doet. Zoals: "Ik schoot de pijl, die doodde hem meteen." Misschien dood hij hem net niet. Wel realistisch en eerlijk spelen


    Uitleg Arena:
    Gebied: Het is een bosachtig gebied. Aan het einde van de arena staan hoge bergen. Precies in het midden is een meer, verder zijn er nog een paar kleinere riviertjes.
    Tempratuur: 's Morgens is het ong. 10 graden, 's middags 15 tot 20 graden, 's avonds 5 graden.
    Pas op: In de bergen is het twee keer zo koud.

    Roluitleg
    Spelmaker: De Spelmaker heeft een groot deel van het spel in handen. Als het spel te langzaam gaat, zorgt de Spelmaker ervoor dat het spel sneller gaat. Hij/Zij kan bijvoorbeeld het bos voor een deel in de brand zetten, de rivier droogleggen, of dodelijke dieren in het spel brengen.
    Tributen: De Tributen worden na de trainingsdagen in een arena gezet, om daar te vechten tot de dood. De laatste overlevende wint het spel.
    Mentoren: De Mentoren helpen de Tributen zich voor te bereiden op het spel. Ook bepalen ze wat ze kopen en geven aan hun Tributen.

    Spelmaker: Liz Harkness (Ianto)


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor:

    Tributen:
    - Rosa Angel Diamand (glimmur)
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor:

    Tributen:
    - Jillana Alexys Fox (Malino)
    - Noah Shaw (Bastard)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Daphne Bree Grayson (Pebble)

    Tributen:
    - Flora Sarah Skyes (Ruexx)
    -

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:

    Tributen
    - Helena Jackson (Ianto)
    -

    District 7 - Hout:

    Mentor: Vector Robert Banner (Bastard)

    Tributen:
    -
    - Nathaniel Aiden Delouris (Malino)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:44 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Florah Sarah Skyes || District 4
    Eindelijk gaat het bijna beginnen. Ik hou het bijna niet meer van de spanning. Mijn laatste gesprek met mijn stylist en met mijn mentor en dan ga ik gewoon de Arena in. Dan gaan de spelen beginnen en begint het bloedbad. Daar heb ik zoveel zin in. In mijn hoofd zie ik de hoofden van mijn vriendinnen. Heel even voel ik een steek in mijn maag, maar dan besluit ik dat ik moet laten zien dat ik het kan. Ik moet bewijzen dat ik er echt klaar voor ben en de spelen kan winnen, al helemaal voor mijn vader. Ik wil niet aan hem denken, want dan krijg ik nog een schuldgevoel ook. Dan kijk ik naar mijn mentor. ´Ik ben er klaar voor en weet precies wat ik ga doen.´ zeg ik tegen haar, meer om mezelf gerust te stellen. Door de spanning begin ik nog meer te praten dan anders. ´Ik ren naar de hoorn en pak de pijl en boog. Dan ga ik samen met de beroeps de andere tributen uitschakelen.´


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Daphne Bree Grayson.
    Ik zuchtte even gespannen en keek de ruimte door. De plek gaf me nog steeds een bedrukt gevoel en een hoop kriebels, het leek bijna alsof ik hier weer voor mezelf stond. Het was alweer bijna het moment dat we gingen beginnen en ik mocht nog een klein afscheidspraatje houden met mijn tributen. Eerst Florah, waarbij het leek alsof ze te poppelen stond. Ze keek me aan en begon te ratelen: 'Ik ben er klaar voor en ik weet precies wat ik ga doen,' zei ze tegen me, maar volgens mij was het meer om zichzelf gerust te stellen. 'Ik ren naar de hoorn en pak de pijl en boog. Daarna ga ik samen met de beroeps de andere tributen uitschakelen.' Ik knik en leg mijn handen op haar schouders, waarna mijn groene ogen in de haren boren. 'Goed plan Florah. Ik ben blij dat je de laatste paar dagen zo goed opgelet hebt en ik denk dat het een goed plan voor je is om je aan te sluiten bij de beroeps. Maar houdt je districtpartner zo lang mogelijk in leven, ook al sluit hij zich niet bij de beroeps aan. Hij kan later nog in je voordeel werken. Heel veel succes.' Ik aai nog even haar wang en knik haar bemoedigend toe. 'Maak je district en je familie trots,' sloot ik af, waarna ik naar de deur liep. Op naar Michael.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Michael Dumont
    Ik bijt echt hard op mijn kiezen,mijn angst verbergend.
    Mijn stylist voelde de druk wel en probeerdeme wat meer ontspannen te maken wat hem licht lukte,maar het feit dat ik binnen een paar minuten dood kan zijn blijft rondspoken,tijdens de trainingen had ik al gezien hoe de anderen het deden,sommigen waren echt zo goed,dat de hoop wat begint af te brokkelen.
    Ik kijk even naar mijn stylist,hij was aardig,maar ik kon maar niet wennen aan zijn felroze gepiekte haren die wel op spijkers lijken.
    Hij ritst nog een zakje open van mijn vest waar hij mijn districs aandenken in stak en ik kijk haar even dankbaar aan.
    Niet veel later hoor ik het getik van hakken die door deze sombere kamer galmen en zie ik Daphne staan.
    Ze kwam me nog een laatste peptalk geven ,voor ik me naar het hol van de leeuw bevind.Ik had goed naar haar adviezen geluisterd de voorbije dagen en het had me tot nu toe veel geholpen,ik had goed gescoord bij de trainingen en het intervieuw ging beter dan ik had verwacht.
    Ik had ook de voorbije dagen zitten overwegen of ik nu bij de beroeps ging of niet en nu stond het vast,ik ging niet bij hen aansluiten,ik wilde hun grijnzen niet zien,bij het zien van een dood kind.Er waren dit jaar ook veel kinderen jonger dan veertien jaar bij,die waarschijnelijk al eerste gingen afvallen.
    Ik zucht even en probeer niet te denken aan mijn broertje.
    Daarna kijk ik naar Daphne."Ik heb besloten dat ik me niet bij de beroeps ga aansluiten,ik ga een speer pakken en een rugzak bij de hoorn en daarna ren ik ergens naartoe ver van de hoorn."zeg ik dan en probeer het zo zeker mogelijk te laten klinken.wist ik maar hoe de arena eruit zag,dan kon ik direct al kiken waar er water was en een goeie schuilplaats ,maar helaas kan da niet."Heb je nog een raad voor me?"vroeg ik haar dan.Ik hoopte ook dat ze ging proberen sponsors voor me te halen,want het bloedbad,daar zal ik niet zonder kleerscheuren uitraken als ik die speer wil en als er geen speer was dan ging ik voor de drietant,waarvan ik hoopte dat er genoeg waren net zoals de speren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daphne Bree Grayson.
    Ik opende de deur naar het kamertje waar Michael zich bevond en hij keek op zodra ik binnengestapt kwam. Aan zijn gezicht te zien was hij enorm angstig en gespannen, iets wat ik destijds ook geweest was. Ik liep naar hem toe en legde mijn handen op zijn schouders, iets wat ik bij Florah net ook gedaan had. Ik hoopte maar dat het een beetje kalmerend was, zoals hij zich nu voelde kon hij zich niet zo goed concentreren dadelijk. Ik was blij dat Michael wel naar mijn adviezen geluisterd had, hij was volgens mij ook de slimste van de twee en waarschijnlijk een deel van de dingen die ik gebruikt had in mijn tijd in de arena. 'Ik heb besloten dat ik me niet bij de beroeps ga aansluiten, ik ga een speer pakken en een rugzak bij de hoorn en daarna ren ik ergens naartoe ver van de hoorn,' zei hij en ik knikte goedkeurend. 'Een erg goed plan,' complimenteerde ik. 'Heb je nog raad voor me?' vroeg hij toen. Vlug dacht ik na. Ik had niet veel tijd meer, ik moest zo naar het marktplein, waar alle mogelijke sponsoren zich bevonden en waar ik naar het begin van de spelen moest kijken. Ik kon pas sponsoren zoeken als ik wist wie van de twee, of allebei, het bloedbad overleefd hadden. Natuurlijk hoopte ik allebei, maar daar was geen zekerheid in 'Ja, maak zo snel mogelijk dat je weg bent bij de hoorn. Zoek een goede verstopplek maar blijf daar niet langer dan één of twee nachten, anders zullen de spelmakers je er weg jagen. Zorg dat je genoeg water bij hebt en blijf zoveel mogelijk weg bij de beroeps. Toch heb ik aan Florah gevraagd of ze wilt proberen je zolang mogelijk weg te houden bij haar en de rest, ze kan later misschien nog van pas komen. Oh, en kies een wapen waar je mee om kan gaan. Het heeft nu geen zin meer om indruk te maken, op wie dan ook. Dat is mijn taak.' Mijn ogen boorden in die van hem. 'Veel succes,' fluisterde ik naar hem en drukte een kus op zijn wang. Ik hoopte zo dat in ieder geval één van mijn twee tributen zou winnen. Het zou een enorme hulp voor district 4 zijn en daarbij had een familie minder verdriet. En, dacht ik heel egoïstisch, dan zou ik volgend jaar geen mentor meer hoeven zijn. Ik zette een stap achteruit en glimlachte even naar Spikey, de stylist van Micheal. Hij had zijn look aangepast aan zijn naam, wat eigenlijk hilarisch was. Ik glimlachte nog even bemoedigend naar Michael en zag toen dat het voor mij tijd was om naar het marktplein te gaan. 'Ik moet gaan,' mompelde ik zachtjes. 'Heel veel succes en gebruik wat je geleerd hebt,' zei ik nog tegen Michael, voordat ik, nadat ik nog een keer over mijn schouder gekeken had, het kamertje verliet en naar mijn volgende bestemming liep.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Michael Dumont
    Haar handen op mijn schouders kalmeerden me licht.'Een erg goed plan,'zei ze dan nadat ze ernaar geluisterd had.
    'Ja, maak zo snel mogelijk dat je weg bent bij de hoorn. Zoek een goede verstopplek maar blijf daar niet langer dan één of twee nachten, anders zullen de spelmakers je er weg jagen. Zorg dat je genoeg water bij hebt en blijf zoveel mogelijk weg bij de beroeps. Toch heb ik aan Florah gevraagd of ze wilt proberen je zolang mogelijk weg te houden bij haar en de rest, ze kan later misschien nog van pas komen. Oh, en kies een wapen waar je mee om kan gaan. Het heeft nu geen zin meer om indruk te maken, op wie dan ook. Dat is mijn taak.' zei ze en ik knikte even.
    'Veel succes,' fluisterde ze dan en drukte een kus op mijn wang.Daarna haalde ze haar handen van mijn schouders af en deed een stap achteruit glimlachte even bemoedigend en mompelde zacht dat ze moest gaan.
    Ik vraag me af hoe zei dat angstige gevoel overleefd had en het bloedbad.
    'Heel veel succes en gebruik wat je geleerd hebt,'zei ze nog voor ze de kamer veliet.Ik keek nog even naar Spikey die me een schouderklopje haf,hij ging ook zien hoe ik het ging doen in de arena."Ik hoop echt dat jij wint ,mijn jongen."zei hij dan en ik glimlach even zwakjes en verstijfde toen ik de stem hoorde aftellen.
    Daarna draaide ik me om en haalde even diep adem,ik moest blijven geloven,dat is wat mijn vader altijd zei.
    Als je niet geloofd,zal het ook niets worden,als je geloofd,heb je vaak een goeie vangst.Maar dit is nu heel anders dan vis vangen,of mischien toch niet.
    Ik stap traag richting de doorzichtige buis en eenmaal ik erin zit slaat hij toe en kan ik er niet meer uit.
    Ik wil nog wanhopig op het glas slaan en beginnen roepen dat ik eruit wil en weg wil van deze nachtmerrie,maar dit is geen optie de enige die er is ,is overleven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Florah Sarah Skyes || District 4
    Even denk ik nog na over wat Daphne net tegen me zei. Ik moet Michael in leven houden, eigenlijk niet eens zo'n gek idee, omdat hij zo slim is en dus best van pas kan komen. Dus herhaal ik dat de hele tijd in mijn hoofd, net als dat ik de pijl en boog moet pakken en me aan moet sluiten bij de beroeps. Dan hoor ik ineens zo'n mechanische capitool stem die af begint te tellen. Daphne is ondertussen allang naar Michael gegaan en ik sta hier alleen met mijn stylist. Hij wenst me nog één keer succes en dan stap ik de koker in. Zenuwen schieten door mijn lichaam als de koker omhoog schiet. Even wordt ik verblind door het licht. Dan sta ik er eindelijk. Ik ben in de arena.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Angel Diamand
    ik wacht op het moment dat ik de arena in moet samen met Gloss, mijn mentor. hij is een echte flirt, vooral bij cashmere, maar hij is veel te eigenwijs, en arrogant. hij vertelt me dat ik maar in de buis moet gaan staan, en dat ik bij de hoorn dekking moet zoeken bij de hoorn en de rest van de beroeps meot laten vechten. ik geloof hem, maar ben er niet zeker van dat ik dat wel kan. maar ik moet blijven leven van hem. en dat is best logish. maar ik weet zelf ook wel dat ik niet kan vechten.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (mag er iemand die toch dood gaat ,ontploffen door te vroeg van het platform te gaan? Dan kunnen sommigen ook afgeleid zijn ofzo? )
    Samuel Clarckson ||District 1||
    Het platform ging naarboven en kwam boven,het felle licht verblinde me even,maar algauw wennen mijn ogen aan het licht en zie ik uiteindelijk weer.
    Ik zag een bebost gebied en in de verte bergen volgens mij,de gouden hoorn staat een paar meter verderop en ik zet me alvast klaar in een loop houding.
    Mijn ogen glijden even langs de andere tributen ,ze zijn bijna allemaal zo zwak,ik kan ze gemakkelijk moorden.
    Ik laat mijn blik even over mijn mede beroeps gaan,vooral Jiliana en Florah,van hen wist ik zeker dat zer bij me gingen aansluiten de andere niet,maar zodra ik ze zie weglopen,zal ik echt mijn zwaard door hun lijven booren.
    Mijn groene ogen kijken nog eens naar de hoorn waar doorboven de seconden voorbij gaan,de stem hoor ik maar half omdat ik te geconcentreerd ben op de wapens. Nog 20 seconden.



    Wolf Dumont ||District 4||
    Als ik boven ben knijp ik mijn ogen bijna toe door het felle licht,maar algauw open ik ze weer,de zon was nog net niet zo fel als in district 4.
    Ook kon ik zien aan de stand van de zon dat het net nog geen middag was.
    Ik kijk vluchtig naar mijn ditricspartner,Florah.Jammer genoeg ging ze bondegnootschap sluiten met de beroeps.
    Mijn ogen gleden weer naar de hoorn en ik zocht vluchtig naar een speer en de dichtsbijzijnde rugzak.Waarom hadden ze zo'n fel kleur?
    Dat ging zeker opvallen,tenzij ik ze ging camoefleren.Ik kijk even rond en zie nu pas het bossige landschap,iets wat ik niet zo gewoon was.
    District 4 is vooral strand en zand,maar af en toe gingen mijn vader en ik eens naar het bos om de zoete forellen te kunnen vangen,ze waren echt heerlijk,maar moeilijk te krijgen.Het voordeel hier is dat ik wel schors kan gebruiken als touw.De laatste paar seconden gingen af en ik zet me schrap om naar de hoorn te kunnen rennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    |Ik schrijf me hierbij uit... |


    kindness is never a burden.

    Rosa Angel Diamond
    ik geef Gloss nog een snelle knuffel en een kus op zijn wang en loop naar de buis. als ik daar sta sluit de buis en wordt ik naar boven gebracht. het licht is heel erg fel maar ik trek me daar niks van aan. even kijk ik om me heen. ik zie een bijl liggen en ik zie de rest van de beroeps en de andere tributen. ik weet dat het nog twintig seconden duurt maar ik ga liever te laat dan te vroeg van de plaat af. als we gewoon met alle beroeps een bondgenootschap sluiten gaan er waarschijnlijk veel mensen dood in het bloedbad. in de laatste seconden kijk ik nog even naar het gebied in het midden staat de hoorn zoals altijd en daaromheen bossen, bergen en een meer.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Bastard schreef:
    |Ik schrijf me hierbij uit... |



    ( :C whyyy ? ik heb het gevoel dat deze rpg jammer genoeg langzaam dood gaat )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)


    ( :C whyyy ? ik heb het gevoel dat deze rpg jammer genoeg langzaam dood gaat )


    |Ik loop nogal achter, namelijk en heb nog niet zo vaak gepost. :/ |


    kindness is never a burden.

    (Maar ze gaan nu pas de arena in )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Maar ze gaan nu pas de arena in )


    |Dat is het 'm net. |


    kindness is never a burden.

    (oh,ik snap het denk ik,omdat we nu de arena in gaan heeft Vector niet echt meer iets te doen :/ dat is ook zo bij Daphne , :c maar je kunt toch nog met Noah verder? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH