• "Happy Hunger Games,
    And may the Oods be ever in your favor."


    - Je schrijft posts van minimaal drie regels
    - Maximaal 2 personen. Niet hetzelfde District of baan.
    - Graag alles invullen in het lijstje.
    - Foto's van bekende mensen mogen.
    - Iedereen weet hoe het spel gaat, niemand weet meer dan de ander.
    - Mentoren zijn 18+
    - Opgelet: Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    - Je kan niet voor een ander bepalen wat hij doet. Zoals: "Ik schoot de pijl, die doodde hem meteen." Misschien dood hij hem net niet. Wel realistisch en eerlijk spelen


    Uitleg Arena:
    Gebied: Het is een bosachtig gebied. Aan het einde van de arena staan hoge bergen. Precies in het midden is een meer, verder zijn er nog een paar kleinere riviertjes.
    Tempratuur: 's Morgens is het ong. 10 graden, 's middags 15 tot 20 graden, 's avonds 5 graden.
    Pas op: In de bergen is het twee keer zo koud.

    Roluitleg
    Spelmaker: De Spelmaker heeft een groot deel van het spel in handen. Als het spel te langzaam gaat, zorgt de Spelmaker ervoor dat het spel sneller gaat. Hij/Zij kan bijvoorbeeld het bos voor een deel in de brand zetten, de rivier droogleggen, of dodelijke dieren in het spel brengen.
    Tributen: De Tributen worden na de trainingsdagen in een arena gezet, om daar te vechten tot de dood. De laatste overlevende wint het spel.
    Mentoren: De Mentoren helpen de Tributen zich voor te bereiden op het spel. Ook bepalen ze wat ze kopen en geven aan hun Tributen.

    Spelmaker: Liz Harkness (Ianto)


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor:

    Tributen:
    - Rosa Angel Diamand (glimmur)
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor:

    Tributen:
    - Jillana Alexys Fox (Malino)
    - Noah Shaw (Bastard)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Daphne Bree Grayson (Pebble)

    Tributen:
    - Flora Sarah Skyes (Ruexx)
    -

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:

    Tributen
    - Helena Jackson (Ianto)
    -

    District 7 - Hout:

    Mentor: Vector Robert Banner (Bastard)

    Tributen:
    -
    - Nathaniel Aiden Delouris (Malino)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:44 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Daphne Bree Grayson.
    Michael ging op een stoel zitten, waarna hij mij en Florah weer aankeek. 'Dus, moeten we ons anders voordoen?' vroeg hij. 'Wat raad je ons aan? Stoer, mysterieus, charmant?' begon hij op te sommen. Ik wilde net antwoorden, toen ik hem zacht hoorde vragen zichzelf te blijven. Ik kende hem nog maar een paar minuten, maar ik dacht dat ik aan zijn gezicht zag dat hij het liefst zichzelf wilde blijven. Niet gek, ik wilde ook mezelf blijven. 'Ik wil best toneelspelen,' reageerde Florah. 'Ik heb altijd al eens een rol willen spelen, maar ik denk niet dat ik er erg goed in zal zijn. Wat denkt u dat slim is?' ratelde ze. 'Nou,' begon ik, terwijl ik op de stoel tegenover Michael ging zitten. 'Jullie kunnen gewoon jezelf blijven, maar ik wil dat jullie iets in jezelf gaan zoeken wat jou zo bijzonder en uniek maakt. Als je dat laat zien bij de intocht of bij je interview, dan zullen de mensen uit het capitool je herinneren, en dus eerder sponsoren.' Ik wist nog hoe ik mijn schattige ik naar voren moest brengen, met mijn kleine tengere lichaam en schattig gezichtje. Mijn stylist speelde hierop in, waardoor iedereen me als een schattig meisje begon te zien. Ze kregen medelijden met me, waardoor mijn mentor meer sponsoren kon regelen en me meer middelen kon sturen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal Dumont
    'Ik wil best toneelspelen,' reageerde Florah. 'Ik heb altijd al eens een rol willen spelen, maar ik denk niet dat ik er erg goed in zal zijn. Wat denkt u dat slim is?' ratelde ze. 'Nou,' Begon Daphne en zette zich op de stoel voor mij.
    'Jullie kunnen gewoon jezelf blijven, maar ik wil dat jullie iets in jezelf gaan zoeken wat jou zo bijzonder en uniek maakt. Als je dat laat zien bij de intocht of bij je interview, dan zullen de mensen uit het capitool je herinneren, en dus eerder sponsoren.' Legde ze dan uit.
    Voor een deel was ik blij dat ik me niet als iemand anders moest voordoen,maar ik was niet echt iemand die uitblinkt in iets.
    Ik bedoel ,het stoer zijun kon ik verheten,ik was niet echt iemand die veel praate met mensen,aloewel alleen bij mensen die ik mocht.
    Ik was meer een watje die op vis kon jagen.Florah kon zichzelf wel nuttig maken,aangezien meisjes soms schattig werden gevonden en ook was ze een echt babbelaar,die door het capitool charmant kon gevonden worden.
    Ik zucht even."Ik ben niet bijzonder."mompel ik zacht en kijk uit het raam.
    Ik was een simpele iemand die zichzelf nutteloos vond.Het enige waar ik nuttig in was is mijn broertje helpen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [hey, ik wil stoppen met deze RPG. Het is toch niet zo leuk als ik dacht dat het zou zijn, en dat ligt niet aan jullie, want jullie rpgen echt super leuk, maar ik vind het thema gewoon niet zo leuk om te doen als rpg...sorry]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:
    [hey, ik wil stoppen met deze RPG. Het is toch niet zo leuk als ik dacht dat het zou zijn, en dat ligt niet aan jullie, want jullie rpgen echt super leuk, maar ik vind het thema gewoon niet zo leuk om te doen als rpg...sorry]


    |That's a pity. Nu heeft Vector niemand meer om te mentoren... ): Mag ik 'm naar District 7 verplaatsen? (: |


    kindness is never a burden.

    Jillana Fox

    Ik plof neer op een zetel en kijk even uit het raam. Ik sla mijn benen sierlijk over elkaar en zucht even. Dit ging nog lang duren als die trein niet ging rijden. Net toen ik nog meer wou klagen over de reis voelde ik de trein in beweging komen, Ik grijns en sla mijn armen losjes over elkaar. Waar blijft onze mentor?


    El Diablo.

    Bastard schreef:
    (...)

    |That's a pity. Nu heeft Vector niemand meer om te mentoren... ): Mag ik 'm naar District 7 verplaatsen? (: |


    //Van mij wel ^^\\

    //Mensen,
    We kunnen ook gewoon alvast naar de arena gaan. Ik denk dat dat veel leuker en spannender is.\\

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 21:59 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Nathaniel

    Ik loop de trein in met een trillende Mila achter me, ik grijns breed. Mila is echt een watje, die kan nog geen beest kwaad doen. Laat staan een mens. Ik wed dat ze de eerste dode is, niet dat ik het erg vind. 'Mentortje! Come out wherever you are!' grijns ik als ik de coupe in loop. Waar zit die gast, serieus. Ik plof verveeld in een stoel en schenk wat te drinken in..


    El Diablo.

    Ianto schreef:
    (...)

    //Van mij wel ^^\\

    //Mensen,
    We kunnen ook gewoon alvast naar de arena gaan. Ik denk dat dat veel leuker en spannender is.\\


    (Mischien nog even wachten want als ze in de arena gaan beginnen,kunnen ze niet meer met de mentoren gaan praten :/)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ianto schreef:
    (...)

    //Van mij wel ^^\\

    //Mensen,
    We kunnen ook gewoon alvast naar de arena gaan. Ik denk dat dat veel leuker en spannender is.\\

    [is goed, maar dan hebben de mentoren denk ik niet veel meer te doen]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (de mentoren kunnen nog altijd "sponsorgoederen" sturen in overleg met de spelmaker
    en waarschijnlijk valt de RPG minder snel dood als we meteen in de arena gaan)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (de mentoren kunnen nog altijd "sponsorgoederen" sturen in overleg met de spelmaker
    en waarschijnlijk valt de RPG minder snel dood als we meteen in de arena gaan)

    (ja misschien wel :/ ,maar dat je indeplaats van een laatste praatje met je stylist de mentoren erbij kunt doen,dat ze ook nog iets kunnen schrijven voor ze de arna in gaan dan ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    // Ok, dan doen we toch nog een laatste praatje met de mentoren en dan word je op het platform gezet. En dan vechten ^^ \\


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    (Oké wat doen we nu? Nog even praten met de mentoren en dan naar de Arena? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Oké wat doen we nu? Nog even praten met de mentoren en dan naar de Arena? )


    // Ja, dat lijkt me goed ^^ \\


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Samuel Clarckson ||District 1 ||
    Eindelijk was het zover,binnen een paar minuten ,mocht ik de arena op en kon ik eer aan mijn familie brengen.
    Cashmere mijn mentor was bij me gekomen om het laatste te zeggen.
    "Sam ,verheet niet,direct naar de hoorn gaan en bij de andere beroeps blijven."zei ze nog eens en ik knikte.
    We hadden de dagen hier vorheen al veel afgesproken en overlegd.
    Gloss was nu vast met Rosa aan het praten.
    Mijn styliste deed nog de laatste puntjes op de i en daarna was ik klaar.
    De stem begon af te tellen en Cashmere ging nog met me mee tot voor de buis,die direct dichtsloeg doen ik erin zat.
    Ik hield even mijn adem in en bleef alles herhalen in mijn hoofd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH