• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja hersenen komen maar traag op gang vandaag xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [wacht ff El ben nog aan het nadenken xd]

    Alexi
    Ik kreun nu weer harder en voel me weer komen maar als hij zijn hand wegtrekt trekt het orgasme weer weg.
    Ik trek een pruillipje en zucht dan weer.

    Joshua
    'Ja overal?' zeg ik niet echt snappend waar ze naartoe wil gaan of eigenlijk wat ze bedoelt.
    Ik druk weer een kusje op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde weer en ging opnieuw met mijn 3 vingers bij haar naar binnen. Deze keer bleef ik ze snel in haar bewegen, terwijl ik met mijn duim langs haar clitje streek.
    Ik vond het heerlijk om haar zo te plagen. Nu snapte ik ook waarom zij het zo graag deed.

    Braxlin
    "Wil jij me over mijn angst van de zee heen helpen?" vroeg ik toen. Ik keek naar hem op en beet op mijn lip.
    Alleen al de gedachte dat ik er zelf voor zorgde dat ik ermee zou geconfronteerd zou worden, liet mijn maag zenuwachtig tintelen, maar ik moest hier ooit door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik pak op en hoor Katherine's aanwijzingen. Ik flits me naar die plek.
    Ik zie Leslie op de grond liggen met Katherine naast haar. 'Les!' roep ik en ren naar haar toe. Ik kniel bezorgt bij haar neer.
    'Wat is er gebeurt?' vraag ik Katherine zachtjes en kijk haar bezorgt aan. 'Ben je gewond?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik slik en kreun weer, ik word steeds natter en natter en kreun weer harder en harder. Ik hoop zo dat hij me dit keer wel laat komen.
    De warmegolven gaan weer door me heen.

    Joshua
    Ik knik. 'Natuurlijk, maar ik denk dat we beter geen 2 zulke dingen op één dag doen. Dus of we kijken naar een horror vandaag of we gaan zwemmen.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zoog wat harder aan haar tepel, terwijl ik mijn vingers sneller in haar bewoog.
    Ik zou haar niet nog eens teleurstellen. Bovendien kon ik het ook niet langer aan. Ik werd bloedgeil van haar gekreun.

    Braxlin
    "Zwemmen." zei ik vastbesloten. "Morgen durf ik waarschijnlijk niet meer." grijnsde ik dan schaapachtig.
    "Ik heb een privéstrand op Hawaï waar we heen kunnen. Een prachtig plaatsje."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun en hijg en voel het op een hoogtepunt komen. Ik kom met een harde kreun klaar en hol mijn rug en laat me dan uitgeput terug vallen. 'Dank je.' fluister ik zachtjes en hijg na.

    Joshua
    Ik glimlach en knik. 'Zeg maar wanneer je wil vertrekken.' zeg ik en blijf strelen over haar buik.
    Ze kan zwemmen, ik moet haar enkel mee het water in krijgen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik pak op en hoor Katherine's aanwijzingen. Ik flits me naar die plek.
    Ik zie Leslie op de grond liggen met Katherine naast haar. 'Les!' roep ik en ren naar haar toe. Ik kniel bezorgt bij haar neer.
    'Wat is er gebeurt?' vraag ik Katherine zachtjes en kijk haar bezorgt aan. 'Ben je gewond?' vraag ik haar.


    Katherine
    Ik hoor Jake's stem Les roepen en vervolgens naast me bij mama neerknielen.
    'Wat is er gebeurt?' Vraagt hij aan mij om vervolgens te vragen of ik gewond ben, 'Mama verscheen en toen kwam de man onze kant op' Zeg ik en wijs naar de man die bewusteloos een eindje verderop ligt, 'Hij smeet haar tegen de muur' Voegde ik er vervolgens aan toe. Ik schud mijn hooft als hij vraagt of ik gewond ben, ik had de mouw van het jasje over mijn pols heen getrokken. Ik had er geen last van als ik er niet aan dacht en mama leek juist hulp nodig te hebben. Volgensmij was het mijn schuld.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ben langzaam kracht aan het verzamelen en ik hoor dan eerst een zachte schreeuw van de engel. Ik kijk op en zie Katherine van hem afspringen. Ik wacht op Jake en hij flitst dan tevoorschijn en komt naar me toe gerend. Hij vraagt of ik gewond ben. 'Nee,' zeg ik met een zwakke stem. Ik glimlach zo goed mogelijk. 'Gewoon even verzwakt.' O, hij had het tegen Katherine. Ach ja, weet hij ook gelijk hoe het met mij gesteld is. Ik probeer overeind te komen en ik klop wat vuil van mijn kleding af. Ik zak bijna gelijk weer door mijn benen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde en drukte zachtjes een kusje op haar lippen.
    Ik liet haar even uithijgen en deed ondertussen mijn boxer uit. Ik ging boven haar hangen en streelde kort met mijn hand over haar wang.
    "Klaar?" vroeg ik zachtjes.

    Braxlin
    "Hoe sneller we daar zijn, hoe minder snel ik me kan bedenken..." mompelde ik zacht.
    "Dus... als het goed is voor jou en je een bikini laat verschijnen, dan kunnen we meteen gaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja' fluister ik zachtjes. Ik probeer mijn benen nog iets te spreiden zodat het makkelijker voor hem is. 'Neem me.' fluister ik zachtjes en probeer mijn ademhaling terug normaal te krijgen.

    Joshua
    'Oke.' zeg ik gewoon en laat een rode bikini voor haar laat verschijnen, een boxershort en 2 badhanddoeken. Zo dat is klaar. 'Omkleedtijd.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik ben langzaam kracht aan het verzamelen en ik hoor dan eerst een zachte schreeuw van de engel. Ik kijk op en zie Katherine van hem afspringen. Ik wacht op Jake en hij flitst dan tevoorschijn en komt naar me toe gerend. Hij vraagt of ik gewond ben. 'Nee,' zeg ik met een zwakke stem. Ik glimlach zo goed mogelijk. 'Gewoon even verzwakt.' O, hij had het tegen Katherine. Ach ja, weet hij ook gelijk hoe het met mij gesteld is. Ik probeer overeind te komen en ik klop wat vuil van mijn kleding af. Ik zak bijna gelijk weer door mijn benen.


    Jake S.
    Ik til haar op als een klein kind en pak Katherine's handje vast. Ik laat ons verdwijnen en thuis verschijnen. We kunnen straks nog teruggaan. Ik leg Leslie op de bank en kijk naar Katherine. 'Zeker dat je niets hebt?' Ik kijk haar bezorgt aan en kijk dan weer naar Leslie. Ik pak een mes en snij in mijn pols ik hou die tegen haar lippen. 'Drink lief.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Jake pakt mijn hand vast en tilt mama op om ons vervolgens in een huis te laten verschijnen, ik kijk om me heen om te kijken waar ik ben maar ken de plaats niet. Jake legt Mama op de bank en vraagt mij of ik zeker weer dat ik niets heb en kijkt vervolgens weer naar mama. Hij haalt een mes en snijd in zijn pols om die vervolgens tegen mama's lippen te houden en zeggen dat ze moet drinken. Ik begrijp er weinig van, en aangezien ik niet wist waar het goed voor was zag het er nogal vies uit. Ik had ook nooit zoveel met bloed gehad, ik werd er meestal misselijk van en ik keek er dan ook voor weg, wat me een reden gaf om rond te kijken in de kamer. Ik besloot geen andwoord te geven op de vraag van Jake en beet op mijn onderlip, ik had nogsteeds mijn mouw vast met mijn hand zodat het niet zichtbaar was maar het zou vast wel een van hun opvallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {sorry, moest mijn ouders in de tuin helpen}
    Axton
    Dat kon ik natuurlijk niet zomaar laten liggen. Ik stootte bij haar naar binnen en drukte mijn lippen op de hare, terwijl ik meteen op een redelijk hevig tempo in haar begon te stoten.

    Braxlin
    Ik glimlachte en stond op uit het bad om me af te drogen en de bikini aan te trekken.
    "En, staat hij me een beetje?" vroeg ik grijnzend. Ik probeerde niet te denken aan wat we gingen doen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }als ik een disney-topic zou willen maken (me loves disney)
    waar zou ik dat dan moeten doen?
    onder: film?{


    “To live will be an awfully big adventure.”