• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij is bezorgt en ik lig gewoon nog steeds. 'Ik eh, denk het niet?' Mompel ik dan en ga voorzichtig overeind zitten. Ik heb wel pijn in mijn rug en het overeind komen gaat ook moeizaam. Maar ik denk niet dat ik iets gebroken heb. Ik ben alleen nog zwak, maar ik glimlach gewoon en zie dan Katherine staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Nadat ik de hele kamer door heb gekeken kijk ik kort naar wat Jake doet, ik hielt er niet van en mijn maag voelde niet lekker toen ik het bloed aan zijn hand zag. Maar aangezien hij druk bezig is en mama er weer beter uitziet en rustig overeind ging zitten, rol ik mijn mouw een stukje op en bijt ik op mijn lip terwijl ik mijn huid aanraakte dat nu helemaal rood was gekleurt. Wat had die man op zijn hand? En waarom zat hij achter mij aan? Ik had toch niets gedaan? Zulke vragen gingen er door mijn hooft en ik rolde mijn mouw weer naar beneden terwijl ik die vervolens vasthielt en zag dat mama naar mij keek.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik knik zachtjes en kijk dan om en zie dat Katherine naar haar pols stond te kijken. Ik blik even naar Leslie om zeker te weten of ze in orde is en loop dan naar Katherine. 'Toon je pols eens?' zeg ik haar zachtjes en steek mijn hand uit zodat ze haar pols erop kan laten leunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Ik schrik op als Jake plots naar me toe loopt, ik had hem eerst niet gehoord.. Waarschijnlijk omdat ik in gedachten was en bijt vervolgens op mijn lip en haal mijn mouw voorzichig naar boven om mijn hand op die van hem te leggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk naar haar pols die er rood uitziet en frons even.
    'Doet het pijn als ik erop duw?' vraag ik haar dan en prik er even in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Doet het pijn als ik erop duw?' Vroeg Jake en hij prikt op het rode stuk,
    Wanneer hij dat doet heb ik de neiging om mijn hand weg te trekken maar laat hem liggen en knik.
    Ik vertrouwde Jake.. Toch? Eerlijk gezecht wist ik het niet, ik kende hem pas kort. Net zoals de andere mensen die nu plots waren verschenen in mijn leven, het was verwarrend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Misschien...' mompel ik en denk even na. Misschien heeft hij zulke kruiden gebruikt op zijn handen zoals de demonenjager op zijn kogels gebruikt had. 'Eerst gaan we je pols met water afwassen misschien dat dat helpt.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk toe hoe Jake naar Katherine loopt, is ze gewond? Ik kom moeizaam overeind zitten en het duizelt even voor mijn ogen, maar ook dat knipper ik weg. 'Moet ik Nick even bellen?'vraag ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Aan wie vraagt Leslie het? Aan Katherine of Jake?}


    Don't be like the rest of them, darling

    .. Hm... In het algemeen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Katherine
    'Misschien...' Mompelde Jake nadenkend 'Eerst gaan we je pols met water afwassen mischien dat dat helpt.' Zei hij vervolgens en ik knikte.
    'Moet ik Nick even bellen?' Hoorde ik Mama vragen en aangezien ik dacht dat ze het niet tegen mij had andwoorde ik er niet op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Hm ik weet niet, misschien is hij weg met Hayden of zo.' zeg ik tegen Leslie. 'Als het water niet helpt bel ik hem wel.' zeg ik. Ik neem Katherine mee naar de keuken en til haar op het aanrecht. . Ik draai de kraan open.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Hm ik weet niet, mischien is hij weg met Hayden ofzo.' Andwoord Jake, 'Als het water niet helpt bel ik hem wel.' Zegt hij vervolgens en tilde me toen we in de keuken waren op het aanrecht, ik hielt mijn pols onder het water en het voelde beter dan net de pijn ging enigsins weg en ik keek even rond door de keuken.
    Ik had soms gekookt, ook eens toen er niemand thuiswas en er ging niets mis dus had ik niet begrepen dat ik het niet vaker had mogen doen. 'Kook je?' Vraag ik vervolgens aan Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach even. 'Ja, ik kook graag.' zeg ik en kijk naar haar pols. Het zit al minder rood. Dus toch die kruiden. 'Het waren kruiden dat hij aan zijn handen vasthad waarschijnlijk. Demonenjagers gebruiken die kruiden ook.' zeg ik tegen haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Ja, ik kook graag.' Andwoorde Jake glimlachend en ik glimlach terug. 'Het waren kruiden dat hij aan zijn handen vasthad waarschijnlijk. Demonenjagers gebruiken die kruiden ook.' Zegt hij vervolgens, Demonenjagers? Dat was iets nieuws volgensmij, 'Waarom kwam hij achter mij aan?' Vroeg ik vervolgens aan Jake en keek hem aan.


    Don't be like the rest of them, darling