• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik denk even na. 'Ik weet niet, misschien was het een vriend van die engelen bij wie je leefde en herkende hij je.' zeg ik en laat nu wat onsmettingszalf en een verbandje verschijnen. Ik droog haar pols voorzichtig af en smeer er wat zelf overheen en doe dan het verbandje bij haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil er nog wat van zeggen, maar ze gaan al naar de keuken en ik sluit voor even mijn ogen en het volgende moment lig ik op de grond. Een hoofdpijn erbij, fijn. Ik ben flauw gevallen en kom nu langzaam weer overeind, ik ben toch zwakker dan ik dacht, maar dat maakt niets uit. Het komt vanzelf wel weer terug en ik ben echt niet meer van plan om bloed van Jake te drinken. Ik ga weer met moeite op de bank liggen en wacht af totdat Jake en Katherine terugkomen, Nick vergetend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Ik weet niet, misschien was het een vriend van die engelen bij wie je leefde en herkende hij je.' Zei Jake, maar dan was het nog niet logisch. Waarom zou hij me dan wegslepen en niets zeggen en daarbij mama aanvallen? Jake droogt mijn pols af en smeert er zalf overheen om vervolgens een stukje verband omheen te doen. 'Ben je goed in koken?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ik weet niet.' glimlach ik. 'Sommigen zeggen van wel, kook jij graag?' vraag ik haar dan. Ik denk even na, misschien kan ze hier blijven slapen vanavond en koken we samen met z'n drieën.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Ik weet het niet' Andwoord hij glimlachend, 'Sommigen zeggen van wel, kook jij graag?' Vraagt hij vervolgens 'Jawel' Andwoord ik met een glimlach en spring vervolgens van het aanrecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Aangezien ik amper energie heb val ik in slaap op de bank, zonder dat ik het eigenlijk wil. Zo kan ik niet eens voor mijn eigen kind zorgen. Maar die gedachte verdwijnen wanneer de slaap me echt overneemt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach even en druk alle andere gevoelens en gedachtes weg.
    Ik vind het nog steeds moeilijk. Ik loop even naar de living en zie Leslie op de bank slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik stap naar het water toe en trek haar zachtjes met me mee. 'Beetje per beetje.' mompel ik zachtjes en onze tenen raken het water aan en niet veel later zit mijn hele voet er al in.

    [ik wil doorspoelen xd ik wil naar dat feestje xd vn Ax en Alexi bedoel ik xd]

    Braxlin
    Ik voelde het water mijn tenen raken en klemde mijn hand steviger om de zijne. Ik beet hard op mijn lip en dwong mezelf om verder te lopen.
    Het irritante was het terugtrekken en dan weer spoelen van het water. Zo was ik steeds opgelucht als het weg was, maar spoelde het ook weer over mijn voet spoelen. Ik zette een stap vooruit, zodat nu mijn beide voeten in het water stonden. Ik kneep weer wat harder in zijn hand en keek naar hem op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }okido ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik trek haar zachtjes iets dieper het water in zodat het nu al aan onze scheenbenen staat en blijf haar in haar ogen kijken. 'Je doet het prima.' fluister ik zachtjes geruststellend.

    Alexi
    Later
    Ik trek het jurkje goed en doe de hakken aan en de oorbellen in. Ik kijk even in de spiegel en wrijf even over het jurkje voor de zekerheid. Dan steek ik mijn haar die al een heel stuk gegroeid is op en doe een beetje mascara en lipglos aan. Als ik klaar ben loop ik naar de living.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik beet zo hard op mijn lip, dat die wit werd, terwijl ik hem bleef aankijken. Mijn hart klopte razendsnel tegen mijn borstkas, als een gevangen vogeltje die tegen zijn tralies aan vloog, in een wanhopige poging te ontsnappen.
    Ik nam zijn andere hand ook vast. gewoon omdat dat veiliger voelde. Omdat ik er iets rustiger van werd.

    Axton
    Ik had een laaghangende bordeaux broek aan met een simpel hemdje met rode lijnen op erbij. Ik had net gedaan met het aandoen van mijn sneakers, toen Alexi de woonkamer in liep. Ik floot zachtjes.
    "Ik ga je weer dichtbij moeten houden." grijnsde ik, terwijl ik van de zetel opstond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Rustig ademhalen, sluit je ogen.' zeg ik zachtjes tegen haar. Dan laat ik haar maar een andere plek inbeelden...
    Een riviertje of een meer bijvoorbeeld.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. Ik pak nog vlug mijn tas en mijn jasje die ik aantrek.
    Als ik alles heb steek ik mijn hand naar Axton uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik glimlach even en druk alle andere gevoelens en gedachtes weg.
    Ik vind het nog steeds moeilijk. Ik loop even naar de living en zie Leslie op de bank slapen.


    Katherine
    Hij glimlachte en liep vervolgens weer terug naar de woonkamer en ik liep hem achterna om vervolgens te zien dat mama slaapt.
    'Jake, wat vind jij ervan dat ik hier ben?' Vraag ik hem en kijk naar hem, mama had geandwoord dat ze het fijn vond maar dat het zo plots was geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik merk gewoon helemaal niets meer om me heen en ben echt in een diepe slaap. Normaal gesproken zou ik nu veel praten, juist omdat ik diep slaap, maar door het energie tekort is zelfs dat vlak geslagen. Het bloed dat ik van Jake heb gedronken was lang niet genoeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar zuchtend. 'Ik vind je echt een heel leuke persoon maar ik vind het...' vreemd? raar? pijnlijk? Ik weet niet.
    Ik ga op een keukenstoel zitten en kijk haar aan. Hoe moet ik het haar uitleggen. 'Het is gewoon, ik wil al heel lang een kindje en toen ik Leslie ontmoette wist ik dat ik de ware zoals ze dat noemen, gevonden had, maar zij wilde nog geen kind en net als ze er toch één wilde, bleek het dat jij nog leefde en... ik weet niet wat ik nu moet verwachten.' zucht ik zachtjes. 'Ik vind het niet erg dat je hier bent, helemaal niet. ik Ben gewoon wat verwart.' verzeker ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'