• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    'Hm, het is druk' Hoor ik mama zeggen en ik knik om vervolgens te zien dat we bij de aan zijn gekomen. De rij niet zo heel lang als voor de andere attracties, waarschijnlijk omdat niet veel mensen nat willen worden en na een tijdje kunnen we naar binnen.


    {Lizl, reageer je met Jake? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Het is zo'n ronde band waar we met een stuk of in kunnen. Ik help Katherine voorzichtig instappen zodat ze niet uitglijd en dan Leslie. Ik stap dan ook in en ga op een stoel zitten. Er komt nog een gezin bij en er zijn geen riemen of zo dus kunnen we vrij bewegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik voelde de warmte en het genot sterker worden en kwam dan met een shreeuw en een kreun klaar.
    Ik liet mijn armen weer naast me zakken en keek hem aan, terwijl ik nahijgde.

    Axton
    Ik grijnsde. Ok, ze leek me wel ontspannen genoeg. Ik ging langzaam boven haar hangen en raakte haar zo min mogelijk aan, zodat ze niet te snel zou voelen dat ik zo dichtbij was. Onverwachts en zonder iets te zeggen, zette ik vlinderkusjes over haar hele lichaam. Het zachte strelen van mijn wimpers zou extra intens moeten voelen, doordat ze niks kon zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Door haar orgasme kom ik zelf ook klaar achter haar en laat me naast haar vallen.
    Ik hijg lichtjes en trek haar tegen me aan.

    Alexi
    Ik bijt geschrokken op mijn lip en kreun als ik zijn wimpers overal voel op mijn lichaam waarna ik even begin te lachen omdat het kietelt. Mijn lichaam spant zich wat aan. En ik haal dan geschrokken adem. Oke deze blinddoek is dus ook een nadeel als het op schrikken aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en drukte een kusje op zijn kaaklijn.
    "Ik hou van je." zei ik zachtjes.

    }het zijn eigenlijk vlinderkusjes.
    das met je wimpers over de ander zijn huid strelen door te knipperen. Dat kietelt erg ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine
    Jake helpt me met instappen en ik ga vervolgens naast Jake zitten en kijk naar de mensen die er bij komen zitten ze waren allemaal.. Gelukkig, wanneer de band begint met bewegen en er een water golf komt verschuil ik me achter Jake zodat ik minder nat word.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en drukte een kusje op zijn kaaklijn.
    "Ik hou van je." zei ik zachtjes.

    }het zijn eigenlijk vlinderkusjes.
    das met je wimpers over de ander zijn huid strelen door te knipperen. Dat kietelt erg ;){



    [heb nu gewoon lippen verandert in wimpers xd mama was even men haar bezig]

    Joshua
    'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes terug en leg het deken mooi over ons heen. Ik hijg nog steeds.
    Ik streel zachtjes over haar arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Je mag met Leslie spelen. Ik vier kerst, jullie kennen haar toch wel goed ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    Jake helpt me met instappen en ik ga vervolgens naast Jake zitten en kijk naar de mensen die er bij komen zitten ze waren allemaal.. Gelukkig, wanneer de band begint met bewegen en er een water golf komt verschuil ik me achter Jake zodat ik minder nat word.


    Jake
    Ik krijg een hele lading water over mij heen en ik grinnik. 'Gelukkig hebben we geen reservekleren nodig.' mompel ik zo zacht dat enkel Katherine en Leslie het verstaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik bijt geschrokken op mijn lip en kreun als ik zijn wimpers overal voel op mijn lichaam waarna ik even begin te lachen omdat het kietelt. Mijn lichaam spant zich wat aan. En ik haal dan geschrokken adem. Oke deze blinddoek is dus ook een nadeel als het op schrikken aankomt.

    Joshua
    'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes terug en leg het deken mooi over ons heen. Ik hijg nog steeds.
    Ik streel zachtjes over haar arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Gelukkig hebben we geen reservekleren nodig' Hoorde ik Jake heel zacht mompelen, maar toen ik wilde reageren draaide de band en kreeg ik ook een hele plas water over me heen. in eerste instantie had ik mijn handen over mijn hooft geslagen maar nu moest ik lachen. het water was ook niet koud.. in iedergeval niet voor mij.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik grinnik. 'Al 2 nat, nog 1 te gaan.' zeg ik en kijk even vanuit mijn ooghoeken naar Leslie die er nog droog bij zit.
    Hm. Ik zie een waterval en spring iets aan de kant zodat ik er niet onder kom te zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik ga gewoon bij Jake op schoot zitten als er een waterval aankomt en ik hoop gewoon dat hij me er niet onder zal duwen. Ik moet lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik duw haar iets zodat ze wel nat word. 'Jej nu zijn we alle drie nat.' grinnik ik en druk een kus op haar wang.
    'Sorry lieve Les.' grinnik ik weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ben aan het eten, Gourmetten.}


    Don't be like the rest of them, darling