• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Zullen we anders Beau en Aymée naar John en Maya laten gaan?]


    That is a perfect copy of reality.

    {toe maar.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

          "Knife John."
    Na mijn antwoord laat ze een zucht horen en laat ze zich tegen de badkamermuur naar beneden zakken. 'Het spijt me. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niks te doen heb. En alles is eigenlijk beter dan met mijn peetouders in een huis te zitten.' Begrijpelijk.
    Ze liet een kort gegrinnik horen. Zelf haalde ik mijn schouders op en keek met dezelfde chagrijnigere blik, maar wat milder dan de vorige keer, naar haar toe. "Misschien kun je een auto jatten of iemand beroven. Waarschijnlijk is dat het leukste dat ze hier kunnen doen." Stelde ik haar op een neutrale manier voor. Ik wou haar namelijk weg hebben en wat rust voor mezelf hebben, maar dat kon nogal moeilijk als zij er is.
    Zelf had ik het er niet zo op om het zo te doen. Goed, misschien op een wat spectaculaire manier, maar niet op die te gewone manier. Wat mij eraan deed denken dat ik nog wat van dat jonkie moet horen van vanmorgen. Zou hij er nog liggen of niet? Ik grinnikte in mezelf geniepig. Zou wel fantastisch zijn.
    Mijn ogen richtten zich weer op de grond en mijn handen zette ik denkend tegen elkaar. "Er is genoeg te doen." Rondde ik het maar af - om er verder geen woorden aan te verspillen.

    [@ Arriver & nessje: Wouden jullie onze kant op komen?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {volgens mij wel^.^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Sorry, sorry, sorry dat ik zolang niet meer gereageerd heb, maar ik was niet echt in de stemming om te rpgen...]


    That is a perfect copy of reality.

    nessje schreef:
    Beau Sykes
    "Oh mijn god, Beau. Doe is rustig, ik zei dat ze tijdelijk wegging, niet voor altijd. En ik wil nog niet weg, niet nu in iedergeval. Ik blijf nog even hier totdat ze ons vergeten zijn, en met ze bedoel ik onze slachtoffers en de politie" Zegt Aymée. Ze kijkt Maya achterna, maar dan kijkt ze toch weer naar mij. "Maar als jij wel naar ierland wil, en dan opnieuw wil beginnen, ik hou je niet tegen, ik blijf alleen liever hier, ook al is het heel gevaarlijk, ik ben immers nog zestien. Al is dat voor niet heel lang meer, maar toch." Ik schud mijn hoofd. "Ik laat je niet alleen, al vind ik het wel een gewelldig idee. Rot op met die politie, ze zullen eerder mij grijpen dan jou, ik ben nou eenmaal de persoon die al meer dan tien moorden heb gepleegd." Ik grijns trots, ik ben eerder blij daarom dan dat ik spijt hem.



    Aymée Dominique Lanes
    Nadat ik mijn twee hele lange zinnen had gezegd, had Beau weer de mogelijkheid om te praten. In plaats van dat Beau praatte schudde hij zijn hoofd. 'Ik laat je niet alleen, al vind ik het een geweldig idee'. zegt hij dan en voor dat ik weer iets kan zeggen gaat hij verder. 'Rot op met die politie, ze zullen eerder mij grijpen dan jou, ik ben nou eenmaal de persoon die al meer dan tien moorden heb gepleegd' en hij grijnst even trots. Ik grinnik dan even en zeg dan 'Soms Beau, ben jij echt zo moordlustig als wat'. Ik zucht even en zeg dan 'Maar aangezien het hier nogal saai is en niks te doen, vraag ik me af waarom we niet gewoon naar boven gaan, ik bedoel, Jade kwam naar beneden, en heel boos, Maya ging naar boven en is nog niet terug en als laatste, we horen de hele tijd voetstappen boven, dus ik denk dat er echt iemand al de hele tijd boven is'. Ik kijk Beau aan en trek hem dan zonder op zijn antwoord te wachten mee naar boven. Als we boven zijn kijk ik even rond, maar ik zie helemaal niemand. Dan hoor ik stemmen, ik luister even snel aan elke deur waar de stemmen vandaan komen, uiteindelijk weet ik dat ze van de badkamer afkomen. Ik laat Beau even achter en loop dan ook de badkamer in, daar zie ik John en Maya staan. 'Ook hoi' zeg ik zonder echt op te kijken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Ben ik... Wel, oké je hebt gelijk." Ik wil zeggen dat ik niet moordlustig ben, maar dat is een grote leugen. Ik kan niks zeggen want ik word mee getrokken. Ze laat me boven alleen achter en loopt de badkamer in. "Ja, joh! Laat me maar loner." Ik loop naar binnen en zie dan Knife John en Maya. "Hi, wat doen jullie hier? In een badkamer..." Mompel ik iets aan de verbaasde kant.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik reageer morgen en mijn zusje (Werewolves) ook.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maya Rose Damero

    "Misschien kun je een auto jatten of iemand beroven. Waarschijnlijk is dat het leukste dat ze hier kunnen doen." Stelt hij me op een neutrale toon voor. Volgens mij wou hij me helemaal niet hier hebben. Dat begrijp ik wel. Maar ik kan geen auto stelen. Heb ik wel eens geprobeerd, liep niet perfect af. Hij grinnikte opeens in zichzelf geniepig. Zijn ogen richten zich weer op de grons en hij zet zijn handen nadenkend tegen elkaar. 'Er is genoeg te doen.' Zegt hij dan. 'Ook hoi.' Hoor ik opeens. Ik kijk op en zie Aymée de badkamer in lopen. "Ja, joh! Laat me maar loner." Hoor ik iemand zeggen. Dan zie ik Beau de badkamer in lopen. "Hi, wat doen jullie hier? In een badkamer..." Zegt hij wat aan de verbaasde kant. Ik haal mijn schouders op en zeg: 'Heey.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

          “Knife John.”
    Maya had er niet meer op gereageerd wat ik zojuist zei en een zucht verliet mijn mond. Een zucht met problemen. Dan hoor ik van buiten de badkamer een bekende stem zeggen: 'Ja, joh! Laat me maar loner.' Waarna Aymée vervolgens de badkamer in komt lopen. Maya kijkt op.
    'Ook hoi,' zegt ze zonder echt op te kijken. Hmm. Fijn. Een theekransje in de badkamer. Dat was echt waar ik op zat te wachten, dacht ik sarcastisch.
    En toen het nog niet erger kon, kwam Beau binnen lopen. 'Hi, wat doen jullie hier? In een badkamer..' Mompelde hij verbaasd. Ik grinnikte hier zachtjes even om en schudde mijn hoofd zachtjes, waarna ik weer opkeek naar hun.
    Maya haalde haar schouders op en zei: 'Heey.' Lekker sociaal.
    Ik opende mijn mond om antwoord te geven. “We zaten op jullie te wachten. We houden hier een theekransje. Dat kun je toch wel zien?” Een lichtelijk sarcastisch en spottende toon kwam er doorheen.
    Ik stond op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aymée Dominique Lanes
    Niet veel later komt Beau ook de badkamer binnen. 'Heey' zegt Maya dan Niet veel later reageert ook John.'We zaten op jullie te wachten. We houden hier een theekransje. Dat kun je toch wel zien?' zegt John met een spottende en sarcastische toon. Ik kijk John aan en zeg dan 'Zo te zien ben jij ook in een nogal chagrijnige bui, maar ja, dat was te verwachten, aangezien je bijna altijd boos of chagrijnig bent'. Ik zucht even en leun dan tegen de muur aan.
    [Sorry, deze is heel erg kort ;l]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik wil wel antwoorden op het bericht, maar ik ben nog steeds aan het wachten op Charlie. Wat me ook opvalt is da niemand van de rijke mensen nog iets post?;o]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Beau Sykes
    Ik kijk even naar Knife John. "Ik dacht dat jij eerder aan de alcohol zou zitten." Ik grijns even en kijk rond. "Als jullie het niet erg vinden... Kunnen we op een normale plek dit gesprek verder voeren, of vinden jullie het wel leuk om bij elkaar op schoot te zitten?" Ik kijk ze allemaal één voor één aan, ik bedoel: Wie vind dat nou leuk? Ik pak mijn mobiel en zie dat ik geen berichten heb waardoor ik hem weer wegstop. "Nou? Wat vinden jullie van mijn idee?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maya Rose Damero
    "We zaten op jullie te wachten. We houden hier een theekransje. Dat kun je toch wel zien?” Een lichtelijk sarcastisch en spottende toon komt door de stem van Knife John heen. Dan staat hij op. 'Zo te zien ben jij ook in een nogal chagrijnige bui, maar ja, dat was te verwachten, aangezien je bijna altijd boos of chagrijnig bent'. Aymée zucht en gaat dan tegen de muur aan staan. Beau kijkt even naar Knife John. "Ik dacht dat jij eerder aan de alcohol zou zitten." Hij grijnst even en kijkt rond. "Als jullie het niet erg vinden... Kunnen we op een normale plek dit gesprek verder voeren, of vinden jullie het wel leuk om bij elkaar op schoot te zitten?" Hij kijkt ons allemaal één voor één aan. Ik moet de neiging onderdrukken om hem een klap tegen zijn hoofd te geven. "Nou? Wat vinden jullie van mijn idee?" Ik rol met mijn ogen. 'Ik zou er zelf niet opgekomen zijn!' Zeg ik sarcastisch. Met een zucht sta ik weer op.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ohhh jee sorry jongens :'(

    Trouble just got really bad en ik ben in het ziekenhuis beland en lang verhaal ohhhh


    And right from that moment, you took my breath away.