• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beau Sykes
    "Maar wie zegt dat ik de rest om ons heen wil?" Lach ik. Ik ga naast haar zitten en laat Aymée gewoon nadenken. Ze is een nieuwe, heeft nog niks ergs gedaan, en gaat met mij om... Dan moet ze dat zeker verwerken! Ik kijk naar haar, zo ziet ze er heel breekbaar uit, in haar trance. Uit verveling steek ik een sigaret op en schuif er een naar haar toe. Ze pakt hem wel als ze klaar is met nadenken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Aymée is geen nieuwe xd]
    Aymée Dominique Lanes
    Ik raak uit gedachten als Beau oppeens naast mij komt zitten en een sigaret opsteekt. 'Het was vandaag gewoon teveel in een keer, daarom ben ik nu zo, zo niet happy' zeg ik tegen Beau. Dan pik ik Beau's sigarettendoosje en pak ik er eentje uit. 'Bedankt' zeg ik er lachend achteraan en ik gooi het doosje weer op de bank. Ik steek de sigaret en en stop het in mijn mond. 'Nou, wat wil je gaan doen op deze avond?' vraag ik dan aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "In ieder geval iets leuks! Laten we gaan... feesten! In de club, met drank!" Ik stop het doosje weg en spring overeind. "En daarna gaan we... ruzie schoppen en eruit gestuurd worden, we beroven iemand en gaan met onze dronken kop naar huis. Deall?" Ik kijk Aymée grijnzend aan.

    {Ze heeft toch pas besloten om bij de groep te horen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Dat was dan waarschijnlijk iemand anders, ik heb dat nooit gezegd (:]

    Aymée Dominique Lanes
    'Wat jij wilt' zeg ik lachend en ik ga van het bankje af. Dan trek ik Beau ook van de bank af, 'Weet jij een goede club?' vraag ik aan hem. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit dronken geweest en ik heb nog nooif alcohol gedronken, maar ja, voor alles is er een eerste keer. Zo ook voor dit. Ik kijk weer naar Beau, stiekem is hij toch best wel knap.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    Met open mond staar ik naar Aymée. "Ben je gek?!" Snel trek ik haar mee een club in en haal twee shotjes, niet te zwaar. Ik geef er eentje aan Aymée en grijns. "Drink op! Hartstikke lekker!" Ik drink mijn eigen shotje op en bestel er nog een. "We moeten straks wel naar een andere plek, deze is dood..." Ik kijk naar de dronken mensen die dansen op slechte muziek, ik ben hier alleen zodat Aymée eindelijk een keer alcohol opheeft.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Niet veel later nadat ik wat had gezegd kijkt Beau met open mond naar me, dan trekt hij me een club die half dood is in. Hij besteld twee shotjes en geeft er eentje aan mij. Ik pak er aan en kijk er dan naar, ik zucht en drink hem dan op. Ik moet moeite doen om niet te kokhalzen, my god wat is dit smerig, 'Is er iets beters ofzo?' vraag ik dan aan Beau. Ik kijk naar de dansvloer waar alleen dronken gasten op dansen. Ik leg geld op de toonbank en trek dan Beau de club uit. 'Is er ook een betere club hier in de buurt?' vraag ik dan aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    Ik denk even na. "Beter gaan we naar die club waar er leven blijkt te zijn. Ik dacht Chaos, maar hij kan ook anders heten." Ik haal mijn schouders op en begin te lopen. "Hoe laat is het? Ik moet nieuwe sigareretten." Ik kijk rond, opzoek naar een open winkel.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    'Ik weet niet hoe laat het is, maar die sigaretten winkels zitten zowiezo allemaal dicht' zeg ik lachend tegen Beau. 'Dat is nou is lekker pech hebben' grinnik ik naar hem. Ik zucht, 'Wat voor een drank was dat net eigelijk? Niet dat het me veel uitmaakt, het was toch goor' zeg ik dan tegen Beau. Ik kijk rond, het is echt dodelijk saai op deze avond, maar ja er kan nog van alles gebeuren, en er zullen vast nog genoeg mensen langskomen die we kunnen grijpen, dat hoop ik teminste.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Euh... Je bent gestoord! Maar dat was het bekende shotje, meer zal je later proeven. Er zit vast wel iets bij wat je lekker vind. Dat moet wel, als je geen drank lust… dan kan je niet mijn zusje zijn." Grijns ik. Ik trek haar naar me toe en loop de club in waar we moeten zijn. "Nu ga je het echte werk proeven." Ik loop naar de bar terwijl ik Aymée's hand vasthoud zidat ik haar niet kwijt raak. Ik ga staan en kijk rond, het is druk! "Doe maar iets sterks." Grijns ik. Ik geef Aymée hey drankje. "Als je het niet lust, krijg je wat anders. Dan drink ik het wel op." Ik glimlach even en kijk dan weer naar het glas in haar hand. Ik heb geen idee wat ze heeft gekregen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Ik grinnik even en pak het drankje aan, ik heb geen idee wat het is, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ik drink wat en dit keer vind ik het lekker, 'Wat is dit, het is lekker' zeg ik lachend tegen hem. Ik drink mijn glas op en zet het dan weer op de balie. Ik kijk naar de dansvloer die helemaal vol staat met allemaal van die sletjes en al die andere grieten. 'Moeten we hier echt blijven?' vraag ik dan aan hem, terwijl ik hem een blik geef van kijk nou is naar die freaking dansvloer.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Wat? Let's go then." Ik trek haar mee, mijn hand houd nog steeds die van Aymée vast. "We halen het gewoon thuis!" Ik ren door de straten en ga het krot in. Ik laat Aymée los en loop naar de keuken. "Ik weet niet wat je had, het is in ieder geval sterk..." Ik pak twee glazen en doe er wat drank in. "Cola en ijsklontjes erbij?" In mijn eigen glas doe ik er wel cola en ijs in.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    'Doe maar wat jij wilt' zeg ik en ik ga op de bank zitten. En toen waren we weer hier in dit krot waar niks te beleven is. Ik zucht even, ik had eerlijk gezegd best nog wat mensen willen beroven, maar ja. 'Waar zijn die andere eigelijk?' vraag ik dan aan Beau. Ik bedenk me geen seconde en ik loop weer naar buiten, ik zie helemaal niemand en zucht. Ik blijf tegen de muur aanstaan en kijk stil en onopgemerkt naar de mensen die een voor een langskomen, ik zucht weer en adem dan wat frisse lucht in.


    That is a perfect copy of reality.

    [Sorryy- hele dag weg geweest met mn vriend, ben net pas terug en helemaal gesloopt, dus ik schrijf morgen pas weer]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [Sorryy- hele dag weg geweest met mn vriend, ben net pas terug en helemaal gesloopt, dus ik schrijf morgen pas weer]

    [Is niet erg, ik hoop dat je veel plezier hebt gehad met je vriend. (;]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 22:33 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    xLastKiss schreef:
    [Sorryy- hele dag weg geweest met mn vriend, ben net pas terug en helemaal gesloopt, dus ik schrijf morgen pas weer]

    Omgg. Ik voel me nu echt forever alone door jouw berichtje, maar in iedergeval hoop ik dat je het leuk hebt gehad. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.