• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beau Sykes
    "Dan blijft het drank." Ik breng de twee glazen naar Aymée en geef er eentje. "Of vind je dit ook hartstikke goor?" Ik neem een flinke slok. "Dit is leven." Ik grijns. "Of niet dan?" Ik drink het glas leeg en loop terug. Ik verwissel het glas voor de hele fles. Ik plof op de bank en neem meerdere slokken. Nu heb ik zin om dronken te worden, niet om braaf te zijn. "Hoelaat is het?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jade Alisha Daniels
    Hij stond een beetje te grinniken, en liep toen naar de deur. "Nou zeg, Jade, iets vernemen waar jij helemaal niets vanaf weet is wel heel gevaarlijk. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd met wat voor dingen jij dacht dat ik heb gelogen." Hij keek me met een ijzige blik aan, de minachting was overduidelijk in zijn stem. Ik walgde van hem. Ik was altijd blij geweest dat ik ergens terecht kon, maar op dit moment vond ze hem echt vreselijk. Ik.. voor ik iets kon zeggen ging hij verder. "Als jij zo'n hekel aan mij hebt.." zijn ogen werden nog kouder, nog gemener dan ze al waren, "Rot dan op. Ik heb je niet gebedeld om hierheen te komen. Ga naar je vader toe, waar je het zo gezellig had en ga daar verder lekker janken. Je hebt gelijk, Jade. Of moet ik soms zeggen.. Jay?" Mijn vader. Mijn lichaam vulde zich met haat, nu had hij me echt boos. Mijn blik werd nog kwader dan dat het al was en ik keek hem recht aan, zonder weg te kijken, zonder mijn blik nog ook maar één moment van zijn ogen los te maken. "Ik heb niets aan zielige, kleine meisjes." Hij draaide zich om en opende de deur. "Pak al je spullen bij elkaar en rot op." "Graag zelfs." zei ik kalm, rustig. Te rustig. En daar moest ik vreselijk veel moeite voor doen. Ik zou weg gaan, het kon me echt geen fuck meer schelen wat die klootzak allemaal dacht wat hij was, dat hij dacht dat hij de baas over me kon spelen. Waar ik heen zou gaan wist ik nog niet zeker, niet terug naar mijn vader. Dat was duidelijk. Ik zuchtte pakte mijn telefoon, waarna ik Aymée smste; k ga weg, ruzie met John. Wil me weg hebben, weet niet waar ik heen ga, bel me over een uurtje. xo J. Ik stopte mijn telefoon weer weg en wachtte tot John weg zou gaan. Ik was klaar met hem. Hoefde hem niet meer te zien ook.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik kijk even als Beau een glas drank voor me neer zet. Ik negeer wat hij zegt en mompel dan een snel bedankje. Ik staar een beetje doelloos naar het glas als ik oppeens mijn mobiel in mijn zak hoor trillen. Een sms van Jade, ik open hem en er staat ; 'k ga weg, ruzie met John. Wil me weg hebben, weet niet waar ik heen ga, bel me over een uurtje. xo J
    Ik schrik er lichtelijk van en typ dan snel terug; Hoe bedoel je, ik ga weg, stap je uit de bende, komt het door die leugen? Als jij gaat dan ga ik ook weg, als ik dat durf teminste, ik heb nu genoeg problemen aan me hoofd. x A
    Ik verstuur de sms en al snel voel ik woede opborrelen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Alisha Daniels
    Hoe bedoel je, ik ga weg, stap je uit de bende, komt het door die leugen? Als jij gaat dan ga ik ook weg, als ik dat durf teminste, ik heb nu genoeg problemen aan me hoofd. x A kreeg ik terug, en ik zuchtte. Ik wilde niet dat Aymée dankzij mij problemen zou krijgen, maar het zou geweldig zijn om een vriendin bij me te hebben. Ik dacht even na en begon terug te typen. Tijdelijk, John is boos, stuurt me weg. Deels door de leugen, zou ff uitkijken met hem. Als je weg wil, gaan we samen, denk er goed over na mop. xo J Ik stopte mijn telefoon in mijn zak en wurmde me langs John, waarna ik verwoed spullen in mijn tas begon te proppen. Al het geld dat ik ooit verstopt had vond ik terug en stopte het in de tas, mijn kleren, schoenen, alles. Waar ik heen zou gaan zou ik nog wel zien. Ik liep terug naar de badkamer, John volkomen negerend, en pakte mijn spullen van daar bij elkaar. Toen ik alles bij elkaar had wierp ik nog een laatste blik door mijn kamer. Ik zou vast nog wel terug komen... ooit. Dit was 6 jaar lang mijn thuis geweest, maar ik moest het nu los laten. Ik beet op mijn lip om de tranen tegen te gaan, haalde diep adem, en sloot de deur, waarna ik de trap af liep, door de woonkamer, het krot uit. Ik draaide me nog een keer om, om te bedenken of dit nou wel zo'n goed idee was. Mijn gedachten kwamen weer bij John en met een vastbesloten gevoel knikte ik. Ik moest hier weg, ik zou het toch niet volhouden. Ik knipperde met mijn ogen, maar ik kon niet voorkomen dat een eenzame traan over mijn wang rolde, toen ik begon te lopen. Weg van de plaats waar ik me altijd veilig had gevoeld, weg van mijn vrienden, weg van alles, van mijn leven.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Maya Rose Damero - Bendemeisje

    Met een zucht loop ik het bendehuis binnen. Nou ja, een huis kun je het niet echt noemen. Je kunt beter zeggen dat je er kunt wonen. Maar goed, in tegenstelling tot de meeste andere bendeleden woon ik bij een pleeggezin en niet in dat huis. Ik ga tegen een muur aanzitten. Na een tijdje begin ik me te vervelen en pak mijn mobiel om te kijken of ik nog een berichtje heb gekregen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Beau Sykes
    Ik kijk naar Aymée. "Heb ik iets verkeerds gedaan?" Ik ga wat rechter zitten en kijk naar haar mobiel en gezicht. "Oh, wat heb ik nou weer gedaan dat je me negeerd?" Ik zet de fles op tafel en kijk naar het on-aangeraakte glas van Aymée. Ze is dus niet blij met wat ik gedaan heb aangezien ze nogal boos kijkt....


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Ik kijk op als Beau tegen me praat, 'Het ligt niet aan jou, maar Jade gaat weg' zeg ik tegen hem 'Ik bedoel ook echt weg, ze stapt uit de bende' vervolg ik mijn zin dan. Ik voel mijn mobiel weer trillen en ik zie dat ik weer een sms heb. Tijdelijk, John is boos, stuurt me weg. Deels door de leugen, zou ff uitkijken met hem. Als je weg wil, gaan we samen, denk er goed over na mop. xo J
    Ik zucht en zeg tegen Beau, 'Tijdelijk, ze gaat tijdelijk, allemaal dankzij John'. Dan hoor ik allemaal voetstappen van boven en niet veel later zie ik Jade boos de deur uitlopen. Ik kijk eerst Beau aan en dan naar de deur en ik zucht. Ik tik snel een berichtje terug.
    Ah, oké, dankjewel dat je nog niks verteld heb, ik denk dat ik blijf, aangezien ik ongeveer een uur geleden bijna de gevangenis ingesleurd ben, later krijg je meer details! Let goed op jezelf! x A. en ik verstuur het.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Wat? Kan je uit de bende stappen? Sinds wanneer?" Oké, ik ben dus al gek in mijn hoofd. Tuurlijk kan je uit de bende stappen! Ik zucht en kijk Jade achterna. "Gaan we met haar mee? Misschien kunnen we dan ergens loshaken van haar. Zij haar eigen weg, wij onze eigen weg. We kunnen naar Ierland gaan en ons daar verstoppen. Dan worden we niet gesnapt, ooit komen ze er toch wel achter hoeveel moorden ik welniet heb gepleegd." Een licht grijns ontstaat op mijn gezicht. "We jatten genoeg geld, gaan daarmee met het vliegtuig en dan naar een hotel!" Allemaal ideeën komen in me op. "We kunnen opnieuw beginnen, de mensen daar bang maken... En in Ierland is toch iedereen van de drank?" Ik spring op en begin mijn geld te tellen. "Tweehonderd hier, zevenhonderd boven en nog zo een 2470 euro in een kluis... Als jij ook al je geld geeft hebben we echt wel genoeg, anders jatten we wat onderweg." Ik stop het geld terug in mijn zak. "Doe je mee?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Maya Rose Damero

    Met een zucht sta ik op. Is er dan niemand in dit klote huis?! Ik begin wat rond te dwalen. Uiteindelijk eindig ik op een van de bovenste verdiepingen. Ik kijk om me heen en zie iemand in de badkamer staan. Ik frons en loop er naartoe. Als ik dichterbij kom zie ik dat het Knife John is, great! Echt wat ik nodig heb. Ik rol met mijn ogen. Maar goed, voor de rest is er niet echt iemand in huis, dus kan ik net zo goed een praatje met hem maken. 'Heey, hoe ist?' Zeg ik behoedzaam.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

          “Knife John.”
    Na dit gezegd te hebben werd haar blik nog kwader dan het al kon zijn en ik dacht dat ze op elk moment kon uitbarsten. 'Graag zelfs.' Zei ze op een kalme en rustige manier.
    Totaal onverwacht met wat ik dacht dat ze zou doen, maar ach, je moest ook niets uitsluiten met wat er zou kunnen gebeuren.
    Ze pakte haar telefoon en ik had het gevoel dat ze berichtjes aan het verzenden was. Zelf had ik het gevoel om haar mobiel af te pakken en kapot op de grond te gooien, waarna ik er met mijn voet het kapot stampte, maar deed dit niet. Ze ging toch al weg, dus meer reden om haar bozer te maken – als dit überhaupt al kon, deed ik niet.
    Ik hoopte dat ze haar lesje zou leren en mij niet meer zo ging behandelen, maar eerlijk gezegd, denk ik niet dat ze dit zou doen. Jade had altijd al haar eigen willetje en het feit dat dit de eerste keer was dat ze tegen mij inging bewees wat.
    Na een tijdje nog wat bij te komen van de schaamte en woede die ik in mij voelde borrelen, hoorde ik iemand de trap opkomen. Ik zat op de rand van het bad met mijn hoofd in mijn handen. Zodra ik een meisjesstem hoorde, keek ik op.
    Het is Maya. 'Heey, hoe ist?' Vroeg Maya op een voorzichtige toon.
    “Best.” Had ik als enigste geantwoord.
    Toen herinnerde ik mezelf er opeens aan dat ik nog een berichtje had gekregen van Jack. Ik was benieuwd naar wat voor auto hij gejat had en was ook benieuwd hoe hij dit geflikt had. Voor zover ik weet is dit de eerste keer van hem of deed hij het gewoon niet vaak.
    Het berichtje haalde ik erbij om 'm nogmaals te lezen en 'm te beantwoorden: Toevallig nog nummerplaten liggen voor een auto? Ik heb een gestolen, we kunnen er veel geld aan verdienen als we hem nog in een andere kleur spuiten.
    Ik beantwoordde hem terug: Ligt eraan. Wat voor auto heb je gejat, man? We hoeven geen ouwe bakken hé. Of had je weer 's zin om wat bakken te pimpen?
    Toen keek ik weer op en zag het bekende gezicht van Maya. Oh ja, dat is waar ook. Zij. “Wat kom je doen? Of verveel je je gewoon?”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maya Rose Damero

    'Best.' Zegt hij als enigste. Hij pakt zijn mobiel en leest iets, dan begint hij terug sms-en. Na wat seconden kijkt hij weer op. 'Wat kom je doen? Of verveel je je gewoon?' Vraagt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Ach, het hele huis is leeg, maar voor de rest verveel ik me niet hoor.' Zeg ik sarcastisch. 'Natuurlijk verveel ik me. Er is hier geen flikker te doen. Waarom denk je anders dat ik me je praat?' Oké, misschien moet ik wat rustiger doen, maar dat maakt me nu eigenlijk niet zoveel uit. Misschien zou ik er later spijt van krijgen, misschien ook niet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

          “Knife John.”
    Maya rolt met haar ogen. 'Ach, het hele huis is leeg, maar voor de rest verveel ik me niet hoor.' Had ze op een sarcastische toon gezegd. Serieus, wat had iedereen vandaag? Iedereen dacht dat ze tegen mij in konden gaan.
    'Natuurlijk verveel ik me. Er is hier geen flikker te doen. Waarom denk je anders dat ik met je praat?'
    Chagrijnig keek ik naar haar op. Sinds dat Jade weg is, en dat was maar voor een paar minuten, hing er een rare sfeer in het huis. Dacht iedereen soms dat ze tegen mij in konden gaan? Hier werd ik dus zo chagrijnig van. Lekker bedankje is dit dan.
    “Ga dan lekker buiten spelen, Maya. Ik heb geen zin dat je mij ook verveeld met die domme dingen van je.” Had ik chagrijnig en bot terug geantwoord.
    Nu had ik hier dus totaal geen zin in. Mijn woede was al een beetje gezakt, maar nu Maya hier was stelde ze mijn geduldigheid weer op de proef.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maya Rose Damero

    Chagrijnig kijkt hij naar me op. 'Ga dan lekker buiten spelen, Maya. Ik heb geen zin dat je mij ook verveeld met die domme dingen van je.' Antwoord hij chagrijnig en bot terug. Ik zucht en laat me tegen de badkamer maar naar beneden zakken tot ik zit. 'Het spijt me. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niks te doen heb. En alles is eigenlijk beter dan met mijn peetouders in een huis te zitten.' Ik grinnik even. Ik moest op tijd thuis zijn, waarschijnlijk ben ik nu al veel te laat.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aymée Dominique Lanes
    'Oh mijn god, Beau. Doe is rustig, ik zei dat ze tijdelijk wegging, niet voor altijd. En ik wil nog niet weg, niet nu in iedergeval. Ik blijf nog even hier totdat ze ons vergeten zijn, en met ze bedoel ik onze slachtoffers en de politie' zeg ik in een lange zin achter elkaar en ik lach dan even. Dan komt Maya langslopen en ze loopt gelijk naar boven. Ik kijk haar na en denk dan 'Het is nu niet heel erg slim om naar boven te gaan Maya, aangezien John in een rothumeur is, maarja je moet het zelf weten hé'
    Ik kijk Beau weer aan en zeg dan 'Maar als jij wel naar ierland wil, en dan opnieuw wil beginnen, ik hou je niet tegen, ik blijf alleen liever hier, ook al is het heel gevaarlijk, ik ben immers nog zestien. Al is dat voor niet heel lang meer, maar toch'.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Oh mijn god, Beau. Doe is rustig, ik zei dat ze tijdelijk wegging, niet voor altijd. En ik wil nog niet weg, niet nu in iedergeval. Ik blijf nog even hier totdat ze ons vergeten zijn, en met ze bedoel ik onze slachtoffers en de politie" Zegt Aymée. Ze kijkt Maya achterna, maar dan kijkt ze toch weer naar mij. "Maar als jij wel naar ierland wil, en dan opnieuw wil beginnen, ik hou je niet tegen, ik blijf alleen liever hier, ook al is het heel gevaarlijk, ik ben immers nog zestien. Al is dat voor niet heel lang meer, maar toch." Ik schud mijn hoofd. "Ik laat je niet alleen, al vind ik het wel een gewelldig idee. Rot op met die politie, ze zullen eerder mij grijpen dan jou, ik ben nou eenmaal de persoon die al meer dan tien moorden heb gepleegd." Ik grijns trots, ik ben eerder blij daarom dan dat ik spijt hem.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'