• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beau Sykes
    "Nou... Laat je me nu alleen?" Ik kijk even treurig en neem een slok. "Dat kan je toch niet maken?" Ik pak het zakje drugs. "Of ik gebruik dit." Zeg ik lachend, voor geen goud zal ik drugs genruiken. Ik wil gewoon niet alleen zijn, zo irriterend! Ik gooi het zakje weer op tafel en sta op. "Als jij gaat slapen, ga ik ook."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    'Nou.. Laat je me nu alleen?' vraagt hij dan treurig. Ik lach even en zeg dan ja. 'Dat kan je me toch niet maken?' vraagt hij dan. 'Echt wel, jij blijft gewoon beneden wachten tot dat er iemand binnen komt, simpel' zeg ik dan tegen hem. Dan pakt hij het zakje drugs van de tafel en zegt hij 'Of ik gebruik dit'. Ik slik even en zeg dan 'Je zei nog niet zo lang geleden dat je drugs nooit zou innemen, waarom nu wel?' vraag ik dan aan hem. Ik zucht en zeg dan 'Oké, i stay'. Ik loop weer naar de bank en ga er op zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Fuck yeaa!" Ik maak een overwinnings-dansje en grijns. "I'm the winner!" Ik verander het onderwerp. "Waar is de rest? Ze horen hier te zijn. Hoelaat is het?" Ik pak mijn mobiel. "Fine..." Batterij leeg. Ik gooi hem op de bank. "Hoeveel euro heb je nou?" Ik pak mijn geld en tel het. "Als je het nodig hebt, mag je het altijd zeggen. Ik sta voor je klaar." Ik stop de zeshonderd euro weer weg. "Wat gaan we doen?" Ik steek een sigaret op. "Wil je ook?" Ik hou het pakje voor haar. "Ik weet aeen niet wat ermee gebeurt is... Vond het in de zak van mijn jack."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Ik voel dat mijn ogen beginnen dicht te zakken en uiteindelijk val ik in slaap op de bank. Ik hoor nog vaag wat Beau te zeggen heeft, maar uiteindelijk is ook niet meer. Dan rol ik van de bank af, en ik ben gelijk weer wakker. Ik kijk even om me heen, maar al snel beginnen mijn ogen weer dicht te zakken. Ik slaap rustig op de grond verder. Ik denk na over de gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden vandaag.
    We moesten bijna de cel in, Beau heeft een gast die mij heeft aangevallen vermoord, een oude vriendin en een tutje. We hebben zo'n tien mensen beroofd, ik heb voor het eerst Alcohol gedronken, Beau heeft gezegd dat hij van me houdt, kan deze dag nog beter?' denk ik bij mezelf terwijl ik slaap.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    Ik kijk even verbaasd naar Aymée, ze slaapt op de grond?! Ik kniel naast haar en leg een arm onder haar knie em de ander bij haar rug. Ik til haar op en bremh haar de trap op. ik open mijn kamerdeur en stap naar binnen. Ik leg Aymée op het bed en trek de deken over haar heen. "Slaaplekker, babe." Ik druk een kus op haar voorhoofd en loop weer naar beneden. Ik plof op de bank en pak mijn glas.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik ben nu echt heel moe, dus ik ga slapen, Doeii]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Ik ben nu echt heel moe, dus ik ga slapen, Doeii]


    {sweetdreams <3}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Na dat ik een paar uur geslapen had, schiet ik wakker. Ik kijk om me heen en ik zie dat ik niet in de kamer ben waar ik normaal slaap. Ik zucht even en sta dan op. Ik loop dan weer de trap af naar beneden en zie da Beau nog beneden zit. 'Jij kan ook lang wakker blijven zeg' zeg ik dan tegen hem en ik lach even. Dan loopbik naar hem toe en ga ik naast hem op de bank zitten. 'Ik kan niet slapen' zeg ik dan tegen hem. Ik kijk hem even aan en leg dan mijn hoofd op zijn schouder. Dan kijk ik doelloos naar de muur.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Voor jou altijd." Ik grijns als ze naast me komt zitten. "Dat komt waarschijnlijk door die gebeurtennis, maar ik beloof het je. Er gebeurt nooit meer zoiets." Ik trek haar nog dichter tegen me aan. "Probeer anders hier te slapen, breng ik je straks weer naar mijn kamer, goed?" Ik kijk haar aan wachtend op een bevestiging.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    'Dat komt waarschijnlijk door die gebeurtenns, maar ik beloof het je, er zal nooit meer zoiets gebeuren.' zegt hij tegen mij nadat ik heb gezegd dat ik niet kon slapen. Dan trekt hij mij nog dichter tegen hem aan en ik glimlach even. 'Probeer anders hier te slapen, dan breng ik je straks weer naar mijn kamer, goed?' vraagt hij dan aan mij. Ik kijk hem aan en zeg dan 'Oh, ik sliep dus op jou kamer, ik herkende de kamer al niet, maar nu weet ik dus van wie die is, en is goed hoor'. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en sluit dan mijn ogen.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Ik ga je toch niet op een kamer van iemand anders leggen. Wil je anders warme chocolademelk?" Ik laat Aymée tegen de bank leunen en loop naar de keuken. Ik maak twee koppen chocolademelk en loop weer terug. "Hier, er is alleen geen slagroom." Ik haal mijn schouders op en ga zitten. Ik neem een slokje en zet hem weer neer. Drank is veel lekkerder, maar dat zal Aymée denk ik niet zo leuk vinden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Eigenlijk kan ik helemaal niet meer slapen, dus leun ik maar gewoon met mijn hoofd tegen de bank. Ik zie hoe Beau chocolade melk maakt en ik steek mijn tong even uit. 'Gadverdamme, chocolade melk' denk ik bij mezelf. Dan loopt Beau weer terug en zegt hij 'Hier, er is alleen geen slagroom'. Ik knik even en zeg dan 'Heel lief dat je dit gemaakt hebt, alleen ik vind chocolade melk harstikke smerig, en ik zie aan jou dat je heel graag ook iets anders wilt' en ik lach even. 'Geef maar toe Beau' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau sykes
    "Mooi! Hoef ik ook niet meer te doen alsof." Ik geef de beker een duwtje waardoor hij van tafel valt. Hij breekt en te vreden kijk ik er naar. "Dus, drank?" Ik sta op en loop naar de keuken. "Of wil je wat anders?" Ik kijk naar Aymée. "Maar, we hebben niets anders..." Ik pak twee glazen en doe er drank in. "Oh, we hebben wel cola, wil je dat dan?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Ik lach even als hij de beker van tafel laat vallen en de beker dan breekt. 'Dus, drank?' vraagt hij dan aan mij en hij staat op. Als hij bij de keuken is kijkt hij mij aan en vraagt hij 'Of wil je wat anders?' Ik kijk hem even aan en voordat ik kan antwoorden zegt hij 'Maar we hebben niks anders'. Hij pakt twee glazen en schenkt dan in. 'Oh, we hebben ook nog cola, wil je dat dan?' vraagt hij dan aan mij. 'Mij maakt het niet zoveel uit, doe maar wat jij lekker vindt' zeg ik dan tegen hem en ik glimlach even.


    That is a perfect copy of reality.

    Exasperated schreef:
    “Knife John.”
    Met dat ik dit allemaal had gezegd moest ik nog steeds een beetje grinniken over wat Jade zojuist zei. Ze springt nog liever van een flat dan dat ze seks met mij had. How dramatic, Jade, dear. Mijn handen gleden over de wasbak en met een stap of twee stond ik bij de deur.
    Ze rolde met haar ogen waarna ze zei: 'Hoe vaak dan? Nu.. 1 of 2 keer? Nou boehoe. Erg zeg, ga janken. Ik had het haar beloofd. Ze vertrouwt me, en in tegenstelling tot jou heb ik nog wel manieren, principes of hoe de fuck je het wil noemen.' Dat zal vast. Zij is niet de enigste die tegen mij in is gegaan. De anderen die dat deden lagen nog niet eens aan het eind van de conversatie dood in een steegje. Al kan ik dat moeilijk bij Jade doen, omdat zij inderdaad een van de beste is met het geld binnenslepen, maar ik moest ook niet over mij heen laten lopen. Denk na John, denk na.
    'En hoe vaak heb jij wel niet tegen ons gelogen? Wil je het daar even over hebben? Want volgens mij is dat véél meer dan wij allemaal bij elkaar.' Ik kuchte en sloeg mijn armen over elkaar, terwijl ik haar ook met een ijzige blik terugkeek. “Nou zeg, Jade, iets vernemen waar jij helemaal niets vanaf weet is wel heel gevaarlijk. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd met wat voor dingen jij dacht dat ik heb gelogen.”
    'Haal die triomfantelijke grijns maar van je gezicht, John. Het kan me echt geen fuck schelen wat je denkt. Ik zeg het niet.' Boeide mij dat even. Ik wilde alleen bevestiging met dat er iets anders was en dat heeft zij zojuist bevestigd.
    “Als jij zo'n hekel aan mij hebt..” begon ik, waarna mijn ogen nog kouder werden dan het al deed.
    “Rot dan op. Ik heb je niet gebedeld om hierheen te komen. Ga naar je vader toe, waar je het zo gezellig had en ga daar verder lekker janken. Je hebt gelijk, Jade. Of moet ik soms zeggen.. Jay?” Een klein beetje glommen mijn ogen hierbij. Ik wist namelijk dat ze een hekel had aan haar eigen naam en wat daarvoor de reden was.
    “Ik heb niets aan zielige, kleine meisjes.” Zei ik vervolgens en ik draaide mij om, om de deur van de badkamer te openen.
    “Pak al je spullen bij elkaar en rot op.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.