• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:
    * Ooc in [haakjes] oid.

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Nick Mike Forthe - Firebolt
    - Beau Peter Brooks - Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Sinistra
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    BEGIN
    Je begint dat je aankomt bij het kamp en je je kamer op zoekt. Ik zal in mijn 1ste post een lijst van wie bij wie in de kamer komt. Jongens en meisjes zijn gescheiden. Je kent elkaar nog niet (op je familie na natuurlijk). Deze dag wordt er nog niet opgenomen, dat is pas 'morgen'.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    nessje schreef:
    (...)

    {Je kan er toch op reageren dat ze haar naam heeft gezegd, er is een regel waarop het niet is toegestaan dat je minder dan 5 regels mag schrijven. Ik heb geen zin om daarmee gezeik te krijgen en weg worden gestuurd. Je kan er toch gewoon op antwoorden, anders heb je ook minder dan 5 regels en dat is niet mogelijk. Snap je?}


    [Naaah, sorry. Leer eerst deftig RPG'en.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Iedereen moet makkelijk aan vijf regels komen.
    Bij een andere RPG schrijf ik stukken van (meer dan) duizend woorden. In vijf regels kun je meer schrijven dan enkel dingen die personages zeggen en doen. Je kunt ook gedachten, gevoelens en de omgeving beschrijven.


    everything, in time

    {Wat wil je nu? Dat ik mijn reactie aanpas aan jou? Of dat ze elkaar nooit zijn tegengekomen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nick Mike Forthe

    Ik stap de grote auto uit. Van mijn zussen en ouders had ik thuis al afscheid genomen. Ik loop naar de kofferbak en pak mijn koffer en gitaarkoffer eruit. Ik zwaai vrolijk naar de chaffeur en zet dan een paar stappen in de verse sneeuw. Aan de voetsporen te zien ben ik niet de eerste. Ik loop naar binnen, veeg mijn voeten af en kijk op de lijst. Kamer 2. Ik loop naar kamer 2 toe, klop op de deur en loop naar binnen. Ik zie dat er spullen op een van de bedden liggen. Ik kies het middelste bed en leg mijn spullen neer. Ik open mijn gitaarkoffer en haal hem eruit. Ik span de gitaar meteen en speel een liedje. Ik besluit om hem mee te nemen naar de anderen. Ik loop naar de woonkamer. 'SCHOMMEL!' Roep ik enthousiast en ik ren er naartoe met de gitaar aan een gitaarband om mijn schouder. Ik ga er op zitten. Ik speel een paar akoorden en hoop dat de anderen vanzelf naar de woonkamer komen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn personages zijn broer en zus, ze komen samen aan op het kamp. Is het oké als ik voor hen samen één post schrijf als auctoriale verteller? Wanneer ze dan anderen leren kennen zal ik vanuit het ik-perspectief schrijven.(:


    everything, in time

    Woah, we zijn al gestart! Ik kom zo snel mogelijk, ik maakmijn rol even af}


    Tijd voor koffie.

    Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison
    Ik pulk zenuwachtig aan een velletje op mijn lip als de taxi achter me wegrijd. Nu gaat het echt beginnen. Ik haal resoluut mijn hand naar beneden. Nee. Zo gaan we het spelletje niet spelen. De nieuwe Kate is aangekomen, om iedereen te shockeren. Denk ik bij mezelf. Tegelijkertijd merk ik dat ik het velletje van mijn lip heb meegetrokken, en een stekende pijn trekt door mijn lip. Ik voel een vloeibare substantie over mijn lip gaan. Fijn, mag ik de lippenstift weer opnieuw aanbrengen. Ik pak het spiegeltje, en corrigeer mijn make-up nog even. Een van de weinige dingen die mijn ouders me wél geleerd hebben, is dat je Eerste Indruk je Grootste Indruk is. Een glimlach speelt rond mijn mond en de sneeuw knerpt onder mijn voeten door de sneeuw. Mijn blik valt op een grote lijst die op een muur geplakt is. "Katherine Amiëlle Dina Cecylya Meaghan McEllison - Kamer 1, Begane grond." staat er. Ik zucht teleurgesteld. Ik hield ervan om wat hoger te zitten, dan heb je een mooi uitzicht. Ik rol mijn koffer het huis binnen. Ik blijf even stilstaan.
    Wauw.
    Het ziet er mooi uit en ik kan niet wachten mijn kamer te zien. Ik doe de deur open waar mijn naam en nog twee andere opstaan. Ik grijns. Iets kleiner dan mijn kamer in mijn ouderlijk huis, maar alles beter dan de kamer in mijn ouderlijk huis denk ik, en ik loop naar binnen. Ik eis meteen het bed bij het raam op, en leg mijn koffer en handtas erop. De andere bedden zijn sowieso al bezet. Ik kijk dan in de badkamer. Ik lach nu hardop. Great. Straks meteen een douche nemen. Ik ga op mijn bed zitten, en pak mijn script. Dit was awesome.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:03 ]


    Tijd voor koffie.

    {Ik heb mijn reactie aangepast, kijk maar of je er wat van vind.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zac Edward Smith

    Met een grote grijns kijk ik naar buiten. Het sneeuw glimt in de zon en heeft een mooie weerkaatsing. Zodra de auto stopt stap ik uit en pak mijn tassen. Ik bedank de chauffeur en neem even de tijd om om me heen te kijken. hier kon ik wel meeleven. Ik bijt op mijn lip en grijns. Ik pak mijn spullen na een tijdje op en loop het huisje binnen. Op een bord zie ik mijn naam sta en langzaam vervolg ik mijn weg richting de slaapkamer. Ik grijns en kijk uit de ramen die ik voorbij loop. 'Hoi zusje,' fluister ik zachtjes. Even denk ik een glimp van haar te zien in de sneeuw, maar dat kan natuurlijk niet. Toch laat het me een kleine glimlach bezorgen. Ze was er nog steeds. Waar sneeuw is, is mijn lieve kleine zusje. Ik loop de goede gang in en bijt op mijn lip. Dan klop ik even op de deur voordat ik naar binnen stap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Iemand met Nick praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Misschien kunnen ze elkaar in hun kamer ontmoeten? Beau en Nick liggen op dezelfde kamer (; }

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:41 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Kan iemand Aure helpen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    nessje schreef:
    {Misschien kunnen ze elkaar in hun kamer ontmoeten? Beau en Nick liggen op dezelfde kamer (; }


    (Ja is goed. Is Beau daar nu?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    (Ja is goed. Is Beau daar nu?)


    {Jupp.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Oke, Nick is coming to room:) )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!