• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:
    * Ooc in [haakjes] oid.

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Nick Mike Forthe - Firebolt
    - Beau Peter Brooks - Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Sinistra
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    BEGIN
    Je begint dat je aankomt bij het kamp en je je kamer op zoekt. Ik zal in mijn 1ste post een lijst van wie bij wie in de kamer komt. Jongens en meisjes zijn gescheiden. Je kent elkaar nog niet (op je familie na natuurlijk). Deze dag wordt er nog niet opgenomen, dat is pas 'morgen'.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nick Mike Forthe

    Mijn gitaar begint irritant te worden dus besluit ik hem in mijn kamer te leggen. Ik sta op en loop naar mijn kamer. Daar aangekomen zie ik dat er een jongen is. 'Hey, ik ben Nick.' Zeg ik vrolijk. Ik leg mijn gitaar op bed en steek mijn hand uit. 'Slaap jij ook op deze kamer?' Ik kijk de jongen aan en glimlach. Dan kijk ik uit het raam, het sneeuwt. 'Sneeuw!' Roep ik en ik spring op en neer. 'Bij mij thuis sneeuwt het nooit.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [tegen wie heeft nixk het?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beau Peter Brooks
    "Hi, ik ben Beau." Ik schud zijn hand en besluit op mijn laptop af te sluiten. Ik klap hem dicht en kijk weer naar Nick. "Nee, daarom lig ik hier." Grijns ik. Ik sta op en loop hem achterna. "Bij mij in Australië ook nooit, waar kom jij vandaan?" Ik trek een sweater over mijn hoof en doe mijn jas aan. "Zullen we naar buiten?" Ik zet mijn cap weer recht op mijn hoofd en trek handschoenen aan. Ik strik mijn veters voor de zekerheid en loop de kamer uit. Ik loop naar buiten en begin een sneeuwbal te maken die ik meteen tegen Nick aan gooi. "Sneeuwballen gevecht!" Roep ik waarna ik er nog meer gooi. Ik hou wel van een gevecht. Ik maak een hele lading en gooi die naar Nick.

    {Ik moet even eten, straks back.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ik heb Zac en Rosalie. Rosalie loopt richting haar kamer en Zac is bij zijn kamer. Wie wilt?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan Rosalie Aure helpen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nick Mike Forthe

    Ik grinnik. 'United States, Georgia.' Antwoord ik. 'Het vriest er soms wel, maar sneeuw, nee, bijna nooit.' Ik knik en doe ook mijn jas aan. Ik pak ook handschoenen uit mijn koffer. Ik loop Beau achterna, die meteen sneeuwballen tegen mij aangooit. Ik maak een sneeuwbal en gooi die richting Beau, hij komt ongeveer 3 meter naast Beau. 'Ik ben hier niet goed in!' Roep ik naar hem. Ik maak nog een bal en gooi die. Weer mis. Ik grinnik, ik kan hier helemaal niks van!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ja kan wel, alleen weet niet waar Aure is en eh... Rosalie is niet ech iemand die terug de sneeuw ingaat maar ik kan wel iwts verzinnen. Reageer ook langzaa want opa's en oma's zijn er. Dus als je wilt wachte af en toe da vind ik het goed (:

    Waar is Aure?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beau Peter Brooks
    Ik kijk de sneeuwballen na die Nick gooit. "Euh... Ja, heel goed." Lach ik. "Nooit gehonkbalt ofzo?" Ik loop naar Nick en gooi een sneeuwbal tegen de boom waar ik achter stond. "Zo moeilijk is het niet, beetje oefenen en het lukt je dan wel." Ik pak weer een hoopje sneeuw en maak er een sneeuwbal van. "Als je het een beetje heb geoefend… zullen we dan een sneeuwballen gevecht doen? Want nu kan je er niks van." Ik grijns en ga langs een muurtje zitten. "Of wil je liever wat anders doen? Dan kunnen we het bos verkennen!" Meteen begin ik plannen te verzinnen wat we daar allemaal kunnen doen. "Of we gaan naar binnen en gaan de rest ontmoeten." Mompel ik uiteindelijk.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison
    Ik ga in de woonkamer zitten, en hoor al geluid buiten. Misschien dat ik straks ook join, maar nu wil ik eerst nog even rustig worden en settlen. Ik laat mezelf op een zachte bank vallen, en pak mijn script tevoorschijn. Ik begin een van mijn zinnen die ik moet spelen.
    "Moet je zien. Het zilverwit dat jou ogen weerkaatst. Het aanblik van mijn leven valt hier te zien. Leegte, of niet? De verschillende lagen verbergen wat er echt toe doet." zeg ik in mezelf, en ik probeer me helemaal in te laten leven met mijn karakter. Ik vraag me tegelijk af wie mijn tegenspeler zal zijn.


    Tijd voor koffie.

    [@Clock ik had al ja gezegd maar staat Aure nou gewoon buiten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [@Clock ik had al ja gezegd maar staat Aure nou gewoon buiten?]


    [Ze zit op een stoel in de gang.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Dubbelpost)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 19:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nick Mike Forthe

    'Jawel, maar mijn hoofd, met name mijn gezicht, is een magneet voor ballen, dus ik haat het eigenlijk een beetje.' Hij loopt naar mij toe en gooit een sneeuwbal tegen een boom aan. 'Ik ga zeker oefenen, en als het zover is versla ik iedereen!' Ik grinnik en ga naast Beau op het muurtje zitten. 'Ik kan je ook mijn gitaar laten zien!' Zeg ik enthousiast. 'En dan gaan we daarna mensen ontmoeten en dan met z'n allen naar het bos.' Ik loop voor hem uit naar binnen. 'Waar was onze kamer ook alweer?' Ik kijk om me heen. Het was een enorm mooi huis, hopelijk kwamen er ook mooie meiden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosalie Amy Angels

    Door de klap had ik toch best veel pijn. Tranen staan in mijn ogen en ik ben bloedchagrijnig. Als mijn koffer omvalt blijf ik woedend en geirriteerd staan. 'Klote koffer, klote sneeuw. Klote noorwegn,' mopper ik en ik hoor het trillerige toontje in mijn stem dat betekend dat ik bijna ga huilen. Ik pak mij koffer weer op en nu pas valt een meisje op een stoel me op. 'Wat zit je nou,' snauw ik naar haar en haal mijn neus op. Ik pak mijn koffer weer op. Als ik dichterbij loop zie ik pas de lege blik in haar ogen. Ik blijf aarzelend voor haar staan en zeg niks. Was ze blind? Het leek daar wel op... Ik zet mij koffer neer. 'Weet jij waar de kamets zijn,' probeer ik. Ik bijt hard op mijn lip en haal een hand door mijn haren. Ik sla mijn armen over elkaar heen en knipper met mijn ogen zodat de tranen verdwijnen. Ik kan die beter zelf zoeken... Ik zucht even. Ik houd van mijn tante, maar hierom haat ik haar. Hoe kon ze me dit aandoen?! Overal waar ik kijk ligt sneeuw. Overal waar ik kijk denk ik aan het ongeluk! Beelden trekken weer door me heen en ik bijt op mijn lip. Ik probeer de beelden weg te schudden en kijk naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 20:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beau Peter Brooks
    "Of we doen dat!" Ik spring van het muurtje af en loop achter Nick aan. "Dus jij speelt ook gitaar?" Ik wijs naar de trap. "Eentje omhoog." Ik ga Nick voor en open de deur. "Denk je dat we een kamersleutel krijgen?" Ik open een gitaarkoffer en haal mijn gitaar eruit. Mahonie hout, vurige kleuren en een lak-laag. Dat is mijn gitaar. Ik pak hem en tokkel wat. Ik bekijk de gitaar van Nick en sta dan op. "Gaan we nu? Als we straks gaan kunnen we misschien een kampvuur maken. Nu is het daar te licht voor." Mompel ik. "Plus, ik wil even douchen." Grijns ik er achter aan. Ik open mijn koffer en begin wat spullen op te bergen. "Laten we gewoon even een half uurtje wachten. Even onze spullen op hun plek leggen, douchen en omkleden. Daarna gaan we naar beneden, trommelen wat mensen bij elkaar en gaan het bos in." Ik pak mijn tandenborstel en tandpasta om naar de badkamer te brengen. "Wow, dat is mooi." Mompel ik. "Nick, moet je kijken! Fucking mooi!" Ik loop terug en pak mijn kleding uit de koffer. Ik neem de dichts bijzijnde kast en leg ze daar in. "Nu ga ik douchen." Ik pak mijn shampoo en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik was me en stap er weer uit. Ik droog me af aan een handdoek en sla de handdoek om mijn middel. Ik pak een versleten jeans en een t-shirt. Zodra ik ben aangekleed doe ik mijn haar. "Klaar!" Roep ik. Ik pak mijn gitaar en kijk naar Nick. "Ben je klaar? Kunnen we gaan. Of wil je ook eerst douchen?" Ik pak mijn schoenen en trek die aan. Ik strik de veters en sta dan op.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'