• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:
    * Ooc in [haakjes] oid.

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Nick Mike Forthe - Firebolt
    - Beau Peter Brooks - Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Sinistra
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    BEGIN
    Je begint dat je aankomt bij het kamp en je je kamer op zoekt. Ik zal in mijn 1ste post een lijst van wie bij wie in de kamer komt. Jongens en meisjes zijn gescheiden. Je kent elkaar nog niet (op je familie na natuurlijk). Deze dag wordt er nog niet opgenomen, dat is pas 'morgen'.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat kan Gryff of Melody doen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Anguish schreef:
    Mijn personages zijn broer en zus, ze komen samen aan op het kamp. Is het oké als ik voor hen samen één post schrijf als auctoriale verteller? Wanneer ze dan anderen leren kennen zal ik vanuit het ik-perspectief schrijven.(:


    everything, in time

    [ik heb Zac nog en Rosalie is in de gang bij Aure, dus je kan kiezen haha ehm misschien is het handig om de kamer indeling jn de beginpost te zetten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Coockies dat heb ik al gedaan, en @Anguish is goed. Zal ik Gryff naar Rosalie en Aure sturen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind het prima, Zac is oo goed anders is hij loner haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nick Mike Forthe

    Ik bekijk de gitaar van Beau. Mooi werk. Ik pak mijn gitaar en laat hem zien. Ik grinnik, 'Ja, cool.' Zeg ik. Ik open mijn koffer, ik had echt veel te weinig mee. Ik had het gewoon niet goed georganiseerd en daardoor moest ik vanmorgen nog alles inpakken. Ik loop naar Beau toe als hij me roept. 'Wow.' Zeg ik als ik de badkamer binnen kom. 'Supercool.' Ik loop weer naar mijn koffer en haal alles eruit. Mijn woordenboeken Engels-Noors en Noors-Engels leg ik op mijn nachtkastje. Mijn kleren order ik en ik breng mijn toiletspullen naar de badkamer. Beau kondigt aan dat hij nu gaat douchen en ik knik. Ik pak mijn gitaar en kijk naar buiten. Welk liedje zou ik eens gaan spelen? Doordat alles wit is krijg ik een idee. Ik speel de juiste akkoorden en begin te zingen.

    Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've no place to go
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

    It doesn't show signs of stopping
    And I've bought some corn for popping
    The lights are turned way down low
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

    When we finally kiss goodnight
    How I'll hate going out in the storm!
    But if you'll really hold me tight
    All the way home I'll be warm

    The fire is slowly dying
    And, my dear, we're still goodbying
    But as long as you love me so
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow

    Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've no place to go
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!


    Bij het laatste complet komt Beau weer. Ik zing door en als het liedje is afgelopen kijk ik hem aan. 'Nee, ik heb thuis al gedouchet.' Zeg ik glimlachend. Ik kijk Beau aan. 'Nemen we deze mee?' Doelend op de gitaren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Beau Peter Brooks
    "Ja, tuurlijk!" Ik maak het bandje aan mijn gitaar vast en til hem over mijn schouder. Ik open de deur en stap naar buiten. "Let's go!" Ik loop naar beneden en klap in mijn handen. "Wie gaat ermee? Met zijn allen het bos verkennen en daarna een kampvuur maken! We gaan liedjes zingen en marsmallows in de fik steken!" Kondig ik aan. Ik kijk vragend naar de mensen die er zijn. "Neem je kamergenoten ook maar mee." Stel ik voor. "Oh, even de marsmallows halen!" Ik ren terug naar boven en open mijn kamerdeur. "Euh... Waar zouden ze zitten?" Denk ik hard op. Ik open de kasten en koffers. Uiteindelijk vind ik hem in het zijvak van een koffer. "Tadaa!" Ik loop naar beneden en zie Nick. Ik ga naast hem staan. "Zijn er al mensen die mee gaan?" Ik kijk hem aan. "Ik heb het eten, we kunnen het hier laten en straks komen halen. Dan hoeven we niet de hele tijd dat ding mee te nemen." Vertel ik. Ik leg de zak op een tafel en leg er een brief op waar op staat dat ze niet gegeten mogen worden. Ik ga weer naar Nick. "Dus, wie gaat ermee? De witte poeder genaamd sneeuw in?" Ik trek mijn cap weer recht. "Ik beloof je, het word leuk!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [iemand volr Zac?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [iemand volr Zac?]


    {Hij kan mee het bos in...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [laat maar, ben moe ga denk ik zo slapen (: dus doe morgen wel ofzo haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aramis Charles Johnson
    De taxi hield stil en ik stapte uit. Ik rilde even, koud hierbuiten. Ik was gewend geraakt aan de tempratuur binnen in de taxi. Ik kroop iets dieper weg in mijn warme jas. Ik liet mijn blik over het terrein glijden toen de taxichauffeur mijn aandacht trok. 'Moet ik je koffers dragen of doe je dat zelf?'
    Ik glimlachte en keek naar de twee koffers die ik bij me had. 'Ik denk dat ik ze zelf wel in mijn kamer krijg.'
    Ik betaalde hem en tilde mijn koffers op. Eenmaal binnen, waar de temperatuur gelukkig weer wat hoger was zag ik een lijst met de kamerindeling hangen. Ik sliep blijkbaar in kamer 2 op de begane grond met twee andere jongens. Dan hoefde ik die koffers gelukkig niet eerst weer een hele trap op te gaan sjouwen, daar was ik namelijk echt te lui voor. Ik pakte mijn koffers opnieuw op en liep naar mijn kamer. Twee van de bedden waren overduidelijk al in bezet genomen dus zette ik mijn koffers bij de derde en deed ik mijn jas uit. Ik keek de kamer rond. Ik haalde mijn mobiel uit mijn jaszak en sms'te mijn ouders dat ik veilig was aangekomen, dan maakten ze ich hopelijk iets minder zorgen. Ze vonden het maar niets dat ik hier alleen heen was gereisd.


    Remember to be ridiculous.

    Nick Mike Forthe

    Ik doe ook een bandje om mijn gitaar en loop mee. Beau vraagt wie er mee gaat en ik blijf de mensen vragen of ze mee gaan. Beau gaat marshmallows halen en ik wacht totdat iemand zegt dat hij mee gaat. 'Nee' zeg ik lachend als Beau er weer is. Hij legt de zak op tafel met een brief dat ze er niet aan mogen komen en vraagt nogmaals de deur open gaan. 'Beau, ik vraag wel even in de kamers of iemand mee wilt.' Zeg ik en ik loop naar het papier waar iedereen ligt. Oke, eerst kijken of die andere jongen er al is. Ik loop naar onze kamer en zie daar inderdaad een jongen staan. 'Hey, Ik ben Nick.' Zeg ik. 'Wil je mee het bos in? Beau gaat ook mee en we zijn ook nog anderen aan het vragen.'

    (Aramis, ik heb Nick naar je toe gestuurd)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 7:49 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Katherine Amielle Dina Cecilya Meaghan McEllison
    Er rent iemand door het huis heen, en schreeuwt iets. Een wandeling door het bos met zijn allen. Ik haal mijn schouders op, waarom ook niet? Ik loop terug naar mijn kamer, leg mijn script op mijn nachtkastje, en pak mijn einterjas en handschoenen. Jemig, wat ben ik blij dat ik die meegenomen heb. Als ik me aangekleed heb, loop ik naar buiten, veel andere mensen staan er al. Ik steek een hand op terwijl ik naar ze toe loop. "Hey, ik ben Kate. We gaan het bos in, right?" Zeg ik vriendelijk.


    Tijd voor koffie.

    Aramis Charles Johnson
    Ik liet me achterover op het bed vallen en kwam na een halve minuut tot de conclusie dat dit comfortabele bedden waren, of ik had geluk en had net het ene comfortabele bed uitgekozen en de rest was verschrikkelijk. De deur werd opengegooid en ik vloog overeind. In de deuropening stond een kleine jongen maar i scatte hem wel ongeveer even oud als mij. 'Hey, ik ben Nick,' zei hij. 'Wil je mee het bos in? Beau gaat ook mee en we zijn ook nog anderen aan het vragen.'
    Ik had werkelijk geen flauw idee wie Beau was, of eigenlijk wel, dat was de andere jongen die hier sliep. 'Natuurlijk,' zei ik en ik kwam weer van mijn bed af.
    Ik trok mijn jas weer aan en glimlachte. 'Ik ben Aramis, zeg maar Aram.'


    Remember to be ridiculous.

    Nick Mike Forthe

    Ik grijns. 'Oke, kom!' Zeg ik tegen Aramis. Ik loop de deur uit en zet mijn handen aan mijn mond. 'YO Mensen! Komen jullie mee naar het bos? We maken een kampvuur. Beau en ik, ik ben Nick, hebben gitaren mee! Aram gaat ook mee.' Roep ik door het huis. Ik loop naar buiten en zie dat Beau al mensen heeft verzameld. 'Hallo, ik ben Nick.' Zeg ik tegen hun. Ik ga er vanuit dat Beau en Aram vanzelf hierheen komen. Ik draai mijn gitaar goed zodat hij niet in de weg zit en grijns.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!