• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:
    * Ooc in [haakjes] oid.

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Nick Mike Forthe - Firebolt
    - Beau Peter Brooks - Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Sinistra
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    BEGIN
    Je begint dat je aankomt bij het kamp en je je kamer op zoekt. Ik zal in mijn 1ste post een lijst van wie bij wie in de kamer komt. Jongens en meisjes zijn gescheiden. Je kent elkaar nog niet (op je familie na natuurlijk). Deze dag wordt er nog niet opgenomen, dat is pas 'morgen'.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Clock schreef:
    [Sorry, maar ik kap ermee.]

    [te druk?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)
    [te druk?]

    [Naah, ik wil me gewoon helemaal toeleggen op Ellie...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rosalie Amy Angels

    Ik loop kamer in, kamer uit opzoek naar een openhaard of een verwarming. Ik heb mijn handen in de zakken van mijn trui gestoken en blaas diep uit, waardoor een plukje haar omhoog vliegt. Ik draai me om als ik een stem hoor. 'O hoi,' zeg ik hem na. 'Ik heb toch echt eerder het idee dat je me achtervolgd,' zeg ik en trek een wenkbrauw op. Een grinnik verlaat mijn lippen. Ik haal mijn handen uit de zakken van mijn vest en kijk hem aan. 'Serieus gewoon in de woonkamer? Ja joh, ik loop het hele facking huis uit te pluizen voor een openhaard en jij vindt hem even.' Ik zucht diep en kijk hem aan. Ik glimlach vriendelijk. 'Rosalie,' zeg ik en pak zijn hand aan. 'Dus waar is de openhaard? Ik ben bevroren door dit klote klimaat,' mompel ik. Het woord sneeuw ging ik nooit zeggen, ik laat zijn hand weer los en loop langs hem heen. 'Dus waar is de woonkamer,' vraag ik hem en bijt op mijn lip. Ik kijk hem even na en loop dan alweer de gang op. 'Hoe ver zitten we eigenlijk van de bewoonde wereld,' zeg ik minachtend. Ik schuif een gordijn opzij en kijk met tegen zin door het raam. Ik bijt op mijn lip. Alles wat ik zie zijn bomen en sneeuw. 'Het enige wat ik zie zijn bomen en koud en dat witte rot spul,' mopper ik weer en schuif het gordijn weer dicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clock schreef:
    (...)
    [Naah, ik wil me gewoon helemaal toeleggen op Ellie...]


    [Haha. Ik zal je er uit zetten]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Gryffyn Robin Sanders

    'Het enige wat ik zie zijn bomen en koud en dat witte rot spul.' zegt ze. 'De woonkamer is hier.' Samen met haar liep ik de kamer in. 'Trouwens, dat witte rot spul is toevallig sneeuw, wat er voor heeft gezorgd dat ik mijn eigen leven niet heb beëindigd, wat misschien een iemand hier op de wereld iets kan schelen.' zeg ik bot. Ze was raar tegen mij, nou ik kon ook zo terug doen. Als er geen sneeuw was geweest dan was ik er ook niet nu op dit moment. Niet dat het Rosalie iets kon schelen.
    'Wat heb jij tegen sneeuw?' vroeg ik even later, ik merkte dat ik echt heel erg bot was geweest, of dat verbeelde ik me maar. Ik stond half met mijn rug naar haar toe, zonder haar aan te kijken. Mijn ogen waren gericht op een schommel die in de kamer hing. Waarom hing hier een schommel? Het was op zich wel leuk, maar toch. In een huiskamer? De kamer zelf zag er verder wel heel mooi uit. Een beetje ouderwets of zo. Misschien moest ik me verontschuldigen tegen haar? Hm.. Nee, dat zou ze misschien ook wel 'nep' opvatten of zo. Misschien later, maar nu in ieder geval niet. Het was een beetje vreemd, maar dat maakte het hier weer minder saai. Eigenlijk wilde ik best graag weten wat er voor haar nou zo erg was aan sneeuw. En waarom ze dan hier toch naar toe gekomen was.



    url=http://data.whicdn.com/images/8134681/tumblr_kz9nciNoNr1qavmeoo1_500_large.jpg]Mihihi, klik :3[/url


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nick Mike Forthe

    Ik kijk om me heen. Waar is Beau nou weer? 'Beau! Kom je? Dan gaan we naar het bos! Ik ben buiten.' Roep ik naar binnen. Dan draai ik me weer om naar de mensen en Aram. 'Het is best wel koud, he?' Zeg ik opgewekt. Ik grijns. 'Zou een liedje helpen?' Ik lijk wel een animatie iemand voor kleine kinderen. Ach, eigenlijk was ik zelf gewoon een groot klein kind. Ik wacht niet op antwoord en begin te spelen en zingen.

    'Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've no place to go
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

    It doesn't show signs of stopping
    And I've bought some corn for popping
    The lights are turned way down low
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

    When we finally kiss goodnight
    How I'll hate going out in the storm!
    But if you'll really hold me tight
    All the way home I'll be warm

    The fire is slowly dying
    And, my dear, we're still goodbying
    But as long as you love me so
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow

    Oh the weather outside is frightful
    But the fire is so delightful
    And since we've no place to go
    Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!'


    Ik grijns. 'Eigenlijk weet ik geen andere sneeuwliedjes.' Zeg ik. Ik kijk naar binnen. 'Komt er nog iemand?' Roep ik weer.


    (Wie staan er allemaal buiten en gaan mee naar het bos?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosalie Amy Angels

    'Ik haat dat spul,' mompel ik en kijk hem niet aan. 'Ik weet wel hoe het heet, ik ben geen alien of iets. Ieder mens weet hoe het heeet.' Ik kijk hem aan. Waarom zou je je leven willen eindigen? Op zich begrijp ik het, maar sneeuw... Nee, dat is juist de reden. 'Dat spul heeft juist heel mijn leven verkloot,' snauw ik naar hem en kijk hem met samengeknepen ogen aan. Ik trek mijn capuchon weer over mijn hoofd en plof naar op de bank. Mijn handen warmen zich om bij de openhaard. Ik staar naar het vuur en focus me op het geknetter van het hout. 'Waarom zou je je leven willen be-eindigen?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem langzaam aan. Ik bijt hard op mijn lip en trek mijn knieën op. Ik kruip weg in de hoodie van mijn vader en kijk Gryff langzaam aan. Ik sla mijn ogen neer. Ik zei al veel te veel. Ik stop mijn oortjes weer in mijn oren en neem een gesloten houding aan. Ik staar naar het vuur en beweeg me niet. Ik ging het hem niet zeggen. Niet gelijk de eerste tien minuten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (Kan ik Hailey er het beste in laten komen, omdat er problemen waren met de vorige en ze nu vervanger is, of dat gewoon negeren en haar nu pas aan laten komen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ja doe dat maar (:]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (welke bedoel je met dat? :$)


    Happy Birthday my Potter!

    [gewoo aankomen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hailey Williams

    Dit was echt de wonderlijkste dag ooit. Vandaag was ik voor het eerst met het vliegtuig naar Noorwegen gevlogen. Een prachtig winters land met overal sneeuw die glinsterde in de zonnestralen. Er was haast geen wolkje aan de lucht en alle pracht deed mij de kou bijna geheel vergeten. Nog nooit had ik zoiets moois gezien. Natuurlijk, het was niet de eerste keer dat ik sneeuw zag, maar zoveel in combinatie met die machtig hoge bergen, dat was wel iets nieuws.
    Met open mond staarde ik uit het raam van de auto die mij naar kamp zou brengen vanwaaruit wij de film op zouden gaan nemen. Ja, film ja. Ik zou in een film meespelen! Dat was nog iets wonderlijks aan deze dag. De niet bepaald slimme Hailey Williams met haar klunzige acties zou beroemd worden en niets zou haar meer tegenhouden! Nou ja, niets... ik denk dat zowat alles mij gillend weg zou kunnen laten rennen. In werkelijkheid was ik nooit zo dapper en eigenlijk had ik het alleen aan mijn broer te danken dat ik hier nu was. Hopelijk hadden mijn ouders, en dan vooral mijn moeder, hem nog niet vermoord.
    We reden onder een soort van houten poort, die bedekt was met het witte spul, door. Blijkbaar was dat het begin van het kamp of zo, want de auto stopte en ik hoorde de chauffeur mompelen dat ik hier uit moest stappen. Braaf deed ik wat mij gezegd was en stapte met mijn koffer aan mijn hand en mijn rugzak op uit. Een ijzige wind waaide mij tegemoet en er ging een rilling door mij heen. Volgens mij zou ik vastfriezen, als ik hier langer bleef staan. Snel kwam ik weer in beweging en liep richting het grote gebouw, wat eigenlijk wel het hoofdgebouw moest zijn. Hopelijk zou ik snel iemand vinden die hier de weg en dergelijke wist, want anders zou ik nooit kunnen achterhalen waar mijn kamer was. Waarschijnlijk zou ik dan eindigen in het bos als berenvoer zonder enig idee waar ik was.

    (Iemand voor Hailey?)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 15:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Kate kan! Ze zou meegaan, maar er praatte volgens mij niemand met 'r}


    Tijd voor koffie.

    (Waar is Kate?)


    Happy Birthday my Potter!