• Volgens mijn moeder hoewel ze zei dat Louis lijkt op David Bowie hoe hij eruit zag toen hij jong was.




    Ik vind die twee totaal niet op elkaar lijken. Misschien dat ik het niet goed gehoord heb of de verkeerde naam heb onthouden.

    Maar vinden jullie dat David Bowie (toen ie jong was) en Louis op elkaar lijken? (Ik heb twee willekeurige foto's genomen om te vergelijken)

    Het is niet de bedoeling dat jullie Louis of David Bowie gaan bekritiseren, ik vroeg of ze op elkaar lijken qua uiterlijk. Ik vind het een beetje raar dat de helft van dit topic gaat om wie er knapper is, wie er betere muziek maakt etc. Als jullie het daar zo graag over willen hebben, open dan een ander topic en ga in dat topic het over dat soort dingen hebben.Ik zou het op prijs stellen als mensen gewoon antwoord geven en niet over iets anders gaan praten.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:55 ]


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    IrishCharm schreef:
    Ik vind ze niet op elkaar lijken. oO


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    "Lijken op" gaat er echt niet om wie knapper is hoor, jezus
    Trouwens, ik zie wel enige gelijkheid. Ze lijken niet 100% op elkaar maar afgaande van die 2 foto's zie ik wel gelijkenissen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:53 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    "Lijken op" gaat er echt niet om wie knapper is hoor, jezus
    Trouwens, ik zie wel enige gelijkheid. Ze lijken niet 100% op elkaar maar afgaande van die 2 foto's zie ik wel gelijkenissen.


    Ik ben het volledig met je eens.


    There is nothing more badass than being yourself

    quotelover schreef:
    (...)

    Tot mijn geluk kan ik ontzettend goed tegen commentaar, bedankt voor de bezorgdheid. Ik vind het gewoon ronduit kinderachtig dat iemand persoonlijkheid-loos wordt genoemd door wat diegene doet. En in mijn belevenis ging het om het uiterlijk. En niet om iemand beledigen ten gunste van iemand die een hele andere betekenis aan muziek geeft. Ja, ik vind David Bowie in die zin ook 'Genialer'. Maar dat betekent niet dat Louis een minder persoon is. Mijn welgemeende excuses als het verkeerd overkwam. En nee, ik zie het niet als een persoonlijke belediging, als je het wilt weten. Ik heb het gewoon niet zo op stereotypering.

    Oh mijn god, meisje toch, u mad? :'D Ik zei alleen dat sir Bowie echt zijn stempel heeft gedrukt op de muziek zoals wij die nu horen en de koning was van de excentriciteit, iets wat deze jongen uit deze boyband mist. Daarmee zeg ik toch niet dat die 1Ddude geen persoonlijkheid heeft? :'D Het zal best een tof gozertje zijn ofzo, maar in mijn ogen kun je een deel van een product dat puur gericht is op het geldtappen van de makkelijkste doelgroep (horny teenagegirls) niet vergelijken met een levende legende als Bowie. Zowel qua etniciteit als qua uiterlijk niet. That's all. :Y)

    Hier, een nummer van mr Bowie, om de gemoederen wat te bedaren. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:39 ]


    ars moriendi

    Wat zijn die Directionners toch snel op hun teentjes getrapt :W er zijn mensen die jullie madness niet volgen, comprendo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    - dubbel

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:46 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben een directioner, maar ben een groot fan van oude muziek. David Bowie en Louis lijken een beetje op elkaar. Ik snap wat de mensen hier zeggen over Bowie, als er iemand invloed heeft gehad op de muziek van nu was het Bowie wel. Al vind ik niet dat je ieder boyband type in een hokje mag plaatsen. My opinion...


    Miep

    Laat zowel Louis als David Bowie in hun waarde. Het zijn beide artiesten en ja ze zijn niet hetzelfde, maar om nou zo te reageren op elkaar.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Laat zowel Louis als David Bowie in hun waarde. Het zijn beide artiesten en ja ze zijn niet hetzelfde, maar om nou zo te reageren op elkaar.

    Niet bemiddelen, forums zijn er om discussies op te houden.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Niet bemiddelen, forums zijn er om discussies op te houden.


    Ik vind het best dat er forums zijn om te discussies te houden maar dit is een topic en mijn topic, dus als ik gewoon iets vraag dan verwacht ik een antwoord. En niet hele discussie over wie er een betere artiest is.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Niet bemiddelen, forums zijn er om discussies op te houden.

    Mee eens, maar er zit toch wel ergens een grens hoor. En het is jammer dat heel veel mensen die grens niet kennen en uit het niets het topic onderwerp gaan veranderen.
    Het ging hier om gelijkenissen en niet om wie nou beter is in de muziek of wie knapper is..
    David Bowie is echt geweldig en ja, hij heeft de muziekwereld een heel stuk omhoog geschopt, maar dat betekent niet dat Louis Tomlinson niks waard is en dus kan ophoepelen.

    Mensen maken altijd van een mug een olifant, zeker als het directioners tegen de rest is.
    Grow up girls!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh mijn god, meisje toch, u mad? :'D Ik zei alleen dat sir Bowie echt zijn stempel heeft gedrukt op de muziek zoals wij die nu horen en de koning was van de excentriciteit, iets wat deze jongen uit deze boyband mist. Daarmee zeg ik toch niet dat die 1Ddude geen persoonlijkheid heeft? :'D Het zal best een tof gozertje zijn ofzo, maar in mijn ogen kun je een deel van een product dat puur gericht is op het geldtappen van de makkelijkste doelgroep (horny teenagegirls) niet vergelijken met een levende legende als Bowie. Zowel qua etniciteit als qua uiterlijk niet. That's all. :Y)

    Hier, een nummer van mr Bowie, om de gemoederen wat te bedaren. (krul)


    Nope, not mad. Maarre... Je hoeft mij niet te overtuigen van zijn muzikale takent en invloed in de 'muziekwereld', dat zou je juist kunnen proberen bij -wat was het?- de "horny teenagegirls" (ik hou van je woordkeuze). Ik ga nu niets meer zeggen aangezien alles compleet verkeerd overkomt en ik stiekem ook geen zin heb om mezelf te verantwoorden (A) *miscommunicatie* (Is David Bowie een "tof gozertje"? Moet wel, met zo'n awesome licht blauw pak =))


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    Curlies schreef:
    Niet zoveel op elkaar..

    Maar ik vind dat Harry Styles en Mick Jagger wel op elkaar lijken :Y)



    Hell no, niet eens een klein beetje.


    -

    Strobelight schreef:
    "Lijken op" gaat er echt niet om wie knapper is hoor, jezus
    Trouwens, ik zie wel enige gelijkheid. Ze lijken niet 100% op elkaar maar afgaande van die 2 foto's zie ik wel gelijkenissen.

    +1


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”