• Volgens mijn moeder hoewel ze zei dat Louis lijkt op David Bowie hoe hij eruit zag toen hij jong was.




    Ik vind die twee totaal niet op elkaar lijken. Misschien dat ik het niet goed gehoord heb of de verkeerde naam heb onthouden.

    Maar vinden jullie dat David Bowie (toen ie jong was) en Louis op elkaar lijken? (Ik heb twee willekeurige foto's genomen om te vergelijken)

    Het is niet de bedoeling dat jullie Louis of David Bowie gaan bekritiseren, ik vroeg of ze op elkaar lijken qua uiterlijk. Ik vind het een beetje raar dat de helft van dit topic gaat om wie er knapper is, wie er betere muziek maakt etc. Als jullie het daar zo graag over willen hebben, open dan een ander topic en ga in dat topic het over dat soort dingen hebben.Ik zou het op prijs stellen als mensen gewoon antwoord geven en niet over iets anders gaan praten.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:55 ]


    Physics is awesome

    Thornfield schreef:
    Think not. David Bowie was/is knap, louis niet. ;o

    No offence

    Excuseer. haha.

    Ik vind van niet en ik vind Louis knapper.


    Save me from myself.

    Een beetje ja, in deze foto. Maar als je andere foto's gaat vergelijken weer helemaal niet.
    Het verklaart wel waarom mijn moeder Louis de knapste uit 1D vind, aangezien ze een grote van was/is van David Bowie. (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 11:32 ]

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh mijn god, meisje toch, u mad? :'D Ik zei alleen dat sir Bowie echt zijn stempel heeft gedrukt op de muziek zoals wij die nu horen en de koning was van de excentriciteit, iets wat deze jongen uit deze boyband mist. Daarmee zeg ik toch niet dat die 1Ddude geen persoonlijkheid heeft? :'D Het zal best een tof gozertje zijn ofzo, maar in mijn ogen kun je een deel van een product dat puur gericht is op het geldtappen van de makkelijkste doelgroep (horny teenagegirls) niet vergelijken met een levende legende als Bowie. Zowel qua etniciteit als qua uiterlijk niet. That's all. :Y)

    Hier, een nummer van mr Bowie, om de gemoederen wat te bedaren. (krul)

    Trololol, ik moet altijd zo om jou lachen, HAHAHA. Even though I like One Direction, heb je namelijk wel gelijk, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Curlie schreef:
    Nee, Louis is knapper :)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nope, vind ik niet. :8


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Strobelight schreef:
    "Lijken op" gaat er echt niet om wie knapper is hoor, jezus
    Trouwens, ik zie wel enige gelijkheid. Ze lijken niet 100% op elkaar maar afgaande van die 2 foto's zie ik wel gelijkenissen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh mijn god, meisje toch, u mad? :'D Ik zei alleen dat sir Bowie echt zijn stempel heeft gedrukt op de muziek zoals wij die nu horen en de koning was van de excentriciteit, iets wat deze jongen uit deze boyband mist. Daarmee zeg ik toch niet dat die 1Ddude geen persoonlijkheid heeft? :'D Het zal best een tof gozertje zijn ofzo, maar in mijn ogen kun je een deel van een product dat puur gericht is op het geldtappen van de makkelijkste doelgroep (horny teenagegirls) niet vergelijken met een levende legende als Bowie. Zowel qua etniciteit als qua uiterlijk niet. That's all. :Y)

    Hier, een nummer van mr Bowie, om de gemoederen wat te bedaren. (krul)

    _O_


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    louis is stukken knapper :)


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Slotje op aanvraag


    Let the Night embrace you