• Die niet zo enthousiast is over Kerst? Ik vind het maar niks. Samen zijn met familie. Samen eten. Ik vind het gewoon heel gezellig om met mijn ouders en zus bij elkaar te zijn. Ook al heb ik hele lieve familie.....

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ik hou helemaal niet van kerst ! Ik werk in een tuincentrum dus we beginnen al in augustus met kerst . En dan is het eindelijk kerst ben ik er helemaal klaar mee! En dan tijdens kerst moet je alleen maar stilzitten (ADHD) < dus geen goede combinatie. En dan moet ik samen met mijn vriend ook nog een giga lijst van personen af XD dus nee ik hou niet van kerst.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Ik hou helemaal niet van kerst ! Ik werk in een tuincentrum dus we beginnen al in augustus met kerst . En dan is het eindelijk kerst ben ik er helemaal klaar mee! En dan tijdens kerst moet je alleen maar stilzitten (ADHD) < dus geen goede combinatie. En dan moet ik samen met mijn vriend ook nog een giga lijst van personen af XD dus nee ik hou niet van kerst.


    Ik moet zometeen ''gezellig''erbij gaan zitten met eten, mijn tante is erbij en ik heb eigenlijk daar niet zoveel mee:3


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    awh, ik ken het. en dan zit je in een kamer met mensen die eigenlijk heel veel praten maar in werkelijkheid niks te vertellen hebben. echt bagger. ik heb gelukkig al mijn bezoekjes al gehad vanavond ga ik lekker met mijn vriend eten.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    awh, ik ken het. en dan zit je in een kamer met mensen die eigenlijk heel veel praten maar in werkelijkheid niks te vertellen hebben. echt bagger. ik heb gelukkig al mijn bezoekjes al gehad vanavond ga ik lekker met mijn vriend eten.

    Okee ja inderdaad! en veel plezier!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Thanks, jij sterkte ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Thanks, jij sterkte ;)


    hahaa thanks!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ik vind het eigenlijk wel leuk. Ik koop wat cadeautjes voor mijn ouders en we proppen onszelf helemaal vol. Niks mis mee. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Frodo schreef:
    *Steekt hand omhoog*

    Ik heb er ook niets mee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Creativity schreef:
    Ik vind kerst heel gezellig met die sfeer en het eten en de lichtjes. Mijn familie is heel gezellig maar na die 3 dagen heb ik eerlijk gezegd ook weer iets van oké jullie mogen best gaan nu. :'D


    •*• Lululu •*•

    Ik kan niet wachten tot de vakantie over is. Sorry hoor, maar dan zie ik mijn crush weer. ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik hou van kerst, omdat we dan altijd een Lord of the Rings marathon houden :3


    Caution first, always.

    Wrong topic ;x

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 20:47 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb een pesthekel aan Kerst.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Frodo schreef:
    *Steekt hand omhoog*

    Ik heb er ook niets mee.


    I ship Larry Stylinson.

    You're not alone.
    Hoeveel mensen op deze aardbol leven die van Kerst en die dingen een ophef maken. Kerstbomen, misletoes, tra la la... Tot je het zelf meemaakt met o zo leuke familie van je, dan is het maar niets. Weet je wat ik daarmee doe? Patéjes en brood eten, want dan kost het niet zoveel. Kinderachtige cadeautjes krijgen zoals een beertje-sleutelhanger, ook al ben je zestien jaar. Uch, ik zwijg al, gisteren was er voor geen reet te doen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”