• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson
    Langzaam krabbelde ik onder de tafel vandaan en slenterderde naar mijn koffer om deze naar buiten te trekken ik liep strak door naar de bus en realiseerde me dat ik niet alleen was en dus gezellig moest doen. Ik plaatsten mijn koffer in de laadbak en stapten de bus in. "Zo, naast wie mag deze geweldige jongen gaan zitten?" Vroeg ik vrolijk.

    Amir Jaafar Malik
    Al snel kwam ik er achter dat dit gesprek op niets uit ging lopen en was dan ook blij dat de bus verscheen. Ik zag verschillende mensen al langslopen en stond zelf ook op. "De bus is er." Merkte ik sloom op. Ow dit werd verschikkelijk. Als ik stoned was had ik echt een hekel aan bussen. Ze wiebelde altijd zo.
    Ik pakten mijn koffers uit Zayn zijn auto en verplaatste deze naar de bus. Ik stapten snel in en hoorde Louis nog vragen naast wie hij moest zitten. Nou, niet naast mij. Ik glipte langs hem heen en ging ergens middenin bij het raam zitten terwijl ik mijn rugzak op de stoel naast me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Als Louis de bus inkomt en hij vraagt naast wie hij moest gaan zitten, roep ik naar hem 'Kom naast mij, er zijn hier nog genoeg plekken vrij' en ik lach even. Met Louis erbij wordt het altijd leuk in de bus. Ik kijk even rond en zie Rosalie ergens in het midden zitten. 'Roos, kom naar achter' roep ik naar haar en ik ga omgekeerd op de stoel zitten. Ik pak een zak snoep uit mijn tas en haal er wat snoepjes uit. Ik wist dat deze busreis nog zo'n 2 á 3 uur zou duren, dus ik had me er goed op voorbereid.


    That is a perfect copy of reality.

    [Wat heb ik gemist? En waar kan ik inspringen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [@Dinaggo, je hebt eigelijk niet veel gemist, gewoon dat de bus aankwam, je kan nu gewoon de bus instappen (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [Zeg maar Lieke. Ik haat het als mensen me bij m'n username noemen. ;3 En okay. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk op en knik. Ik sta moeizaam op. Voor Dani zit Amir. Misschien kan i naast hem zitten. Ik pak zijn rugza op en plof neer op zijn stoel. Ik kijk hem even aan me een kleine glimlach. Dan draai ik me om naar Dani. 'Hoi,' grijns ik en kijk haar vrolijk aan. Dan ga ik recht zitten en leun lekker achterover jn de stoel. Dit kon ng een lange reis worden. Ik kijk weer opzij naar Amir. 'Jij hebt er zin i zo te zien,' zeg ik sarcastisch en kijk hem enkele seconde aan. Ik trek mijn knieeen op en plaats die op de stoel voor me zodat ik onderuit gezakt zit. 'Je kan ook doen alsof het leuk is,' zeg ik weer. 'Voor je broer,' vervolg ik. Ik kijk hem strak aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Styles.
    Iemand had in de groep gegooid dat de bus er was en ik wachtte een beetje tot het laatst om erin te stappen, aangezien Harry niet aan mij gedacht had en hij er dus al in zat. Waarschijnlijk zou ik dan wel weer alleen zitten, ik zuchtte en duwde mezelf omhoog, om snel naar buiten te lopen, mijn tas uit de kofferbak te halen en snel de bus instapte. Met mijn groene ogen scande ik even de busruimte en sommige hadden het al heel gezellig. Ik schudde mijn hoofd en nam ergens plaats achter in de bus, om mijn telefoon uit mijn zakken te halen, oortjes in te doen en zo hoorden ik hoe de eerste klanken van You Found Me van The Fray mijn oren vulden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [sorry dit moet ik gewoon zeggen. Dat liedje is zo leuk lieke(: You found me van the fray bedoel ik dan (: haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weet ik, oh my god, ik hou van dat liedje. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    'Hoi Roosje' zeg ik grinnikend. Ik wist dat ze die naam haatte, daarom gebruikte ik die juist om haar te plagen. Ik tel de mensen in de bus, het waren er nu ongeveer zeven, nog acht te gaan dus. Ik kijk dan naar Roos die een gesprek probeert te voeren met Amir. 'Hou toch op Roos, Amir is een crimineel' denk ik bij mezelf. Ik zucht, en kijk dan die bus weer rond. Please, mensen kom nou in die bus, ik wil vertrekken. Ik pak nog wat snoepjes uit mijn zak en stop het dan weer weg.


    Shelley Rae Horan
    Ik sta op als ik iemand hoor zeggen dat de bus is gearriveerd. Ik pak mijn koffer van de grond en ik loop de deur uit. Als ik bij de bus ben stop ik eerst mijn koffer in de kofferbak, wat niet heel erg soepel gaat en loop dan de bus in. Als ik in het gangpad kom zie ik dat Louis in het midden van het gangpad staat, ik lach even en ga dan ergens vooraan zitten, ik kijk wel of er iemand naast me komt. Ik kijk uit het raam en dan weer naar de deur. De reden dat ik vooraan ben gaan zitten is zodat ik dan als eerst kan uit kan stappen en dan opstopping bij de deur en de koffers voorkom, ook kan ik dan als eerst van onze vakantie plek genieten.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Arianne Rowene Styles

    Zuchtend gooide ik mijn koffer in de grote ruimte onder de bus en stapte vervolgens in de bus zelf. De bus was best wel groot, er konden wel iets van vijftig mensen in. Het leek best wel op een tourbus, al zegde ik het zelf. Ik plofte naast Joshua neer en klampte me aan hem vast. Waarna ik mijn ogen sloot en zuchtte weer. "Mhmh.." Mompelde ik en pakte gelijk mijn oordopjes om die in te doen. When you're gone van Avril Lavigne speelde af en ik viel in slaap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk om naar Dani. 'Stop Dani,' zeg ik en kijk haar serieus aan. 'Alleen Harry die me zo noemt is genoeg ja?!' Ik lach even en bijt op mijn lip. Dan kijk ik naar Amir die niet reageert. Ik zucht diep en ga recht zitten. Ik kijk een beetje om me heen naar de mensen in de bus. Ik kijk opzij naar Amir. Waarom ben ik ook alweer naast hem gaan zitten? Iedereen vond hem een crimineel, althans dat hoorde ik via via, maar hi is vast aardig toch? Zayn is ook aardig... Ik bijt op mij lip en sla mijn armen over elkaar. Mijn ogen glijden weer door de bus.

    [wie zitten eigenlijk allemaal j de bus?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Styles.
    Bijna slaakte ik een gilletje toen iemand zich aan me vast klampte, maar het was Arianne maar, ik glimlachte naar haar en ook zij deed haar oordopjes in, om vervolgens in slaap te vallen. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd, om haar vervolgens tegen me aan te trekken, dat zou waarschijnlijk wat beter slapen. Mijn ene arm hield ik vlak bij haar onderarm, en mijn andere arm was af en toe bezig met de muziek. Ik beet op mijn lip en keek het raam uit, hopend dat de bus snel zou gaan rijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elisabeth Amani Malik

    Een zichtbare traan rolde mijn wang. Eigenlijk wilde ik dit niet, en ik wist dat ik me aanstelde. Maar mensen wisten toch wel dat ik het liefst alleen zou zijn? Ik wilde Zayn niet teleurstellen door thuis te blijven. Snel verschool ik me achter mijn zwarte haar en keek hoe de traan op de grond viel. Mijn ogen sloot ik weer en een kleine zucht verliet mijn mond. Dat werd dan negenennegentig procent muziek luisteren en één procent meedoen. Maar goed, met een kop warme chocomelk voor het slapen was ik al blij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maddison Nadja Payne.
    Ik hoorde hoe iemand riep dat de bus er was en liep achter de menigte achterna naar buiten. Daar pakte ik mijn koffer uit Liam's auto en legde die bij de andere koffers in de bus. Ik stapte in en keek de bus rond. Zal ik alleen gaan zitten of naast iemand. Nee, ik moest zelfverzekerd zijn. Ik keek nogmaals en zag Harry zitten. Ik zigzagde tussen de stoelen door, tot ik naast hem stond. 'Hé,' begroette ik hem. 'Mag ik naast je komen zitten?'

    Zayn Javadd Malik.
    Ik liet Niall met rust en bracht mijn tas naar de bus. Daarna stapte ik in en zag Dessy zitten. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'Hey, sorry dat ik zomaar wegliep.'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 19:47 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel