• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk naar mijn moeder die Louis en Dani allebei aanspreekt. Ik lijk er niet te zijn. Ik zucht en kijk even de kamer rond. Zo mocht ik niet denken! Ik bijt op mijn lip en kijk even naar Nial die Daniëlle begroet. Ik sta er maar een beetje bij. Ik steek mijn handen in mijn broekzakken en kijk een beetje om me heen. Ik slik moeizaam en bijt op mijn lip. Dan kijk ik naar Louis die weer recht op staat. Ineens ben ik stil gevallen en weet ik niks meer te zeggen. Mijn onzekere kant is naar boven gekropen. Ik kijk naar Niall en zijn zusjes. Elize en Shelley. Elize noem ik altijd Lilly en Shelley gewoon Shel. Ineens twijfel ik of ik dat wel mag zeggen... Zo goed ken ik ze niet... Ik bijt op mijn lip en frunnik wat aan armbanden om mijn pols.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Ik steek mijn handen in de lucht. "Ontschuldig! Hun zijn de gen die je moet hebben!" Ik wijs naar mijn zusjes. "Roos! Kom, hoe gaat het met jou?" Ook Rosalie geef ik een knuffel. "Beetje verlegen?" Vraag ik dan grijnzend. "Boo, bel ze even! De bus komt zo." Ik wijs naar de klok, over een paar minuten komt de bus.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik grijns als ik Niall zijn armen om me heen voel. 'Verlegen? Ik? Dat zit niet in de Tomlinsons aard,' lach ik en kijk Niall aan. 'Zou je moeten weten,' grinnik ik en bijt op mijn lip. 'Goed je te zien Niall.' Ik glimlach en knuffel hem nog even. Dan kijk ik naar zijn zusjes en begroet ze met een glimlach en een opgestoken hand. Dan kijk ik weer naar Niall en geef hem een speels duwtje. 'Ongeduldig,' vraag ik met een lachje. 'Willen jullie wat drinken om de tijd te overleven,' grijns ik en bijt op mijn lip. Ik loop alvast naar de keuken en pak een paar glazen met een fles cola. Als ze geen cola wilde, dan hebben ze pech. Ik grijns even en sla mijn armen over elkaar. Ik zet het neer op het tafeltje en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Depay schreef:
    (...)

    Harry Edward Styles
    'Ik ben bang om iedereen opnieuw terug te zien.' mompelde hij snel en ik liet hem los en haalde snel mijn hand door zijn krullen heen. Mijn lieve onzekere broertje. Ik kon er wel om lachen hoor want hij had totaal geen reden om bang te zijn, iedereen mocht hem en kon goed met hem omgaan volgens mij. 'Waarom dan? Iedereen vind je toch aardig!' zei ik grijnzend toen ik mijn beanie van de kapstok griste en over mijn bruine krullen heen trok. 'Niet zo onzeker zijn!' zei ik vrolijk.

    [Kijk wat ik net vond haha!

    ]


    [Awh. Die gif. Haha.
    Maar waar zijn alle andere fans? :c Lucas voelt zich eenzaam. Hehe.
    Joshua Styles.
    Ik glimlachte zwak toen Harry zijn hand door mijn krullen heen haalde. 'Dat weet ik wel... Maar ik kan er gewoon niets aan doen. Het is zo'n lange tijd geleden dat ik ze gezien heb en gedachtes veranderen...' Ik beet op mijn lip en volgde alles wat Harry deed. Ik zou maar geen beanie op doen, anders herkende ze ons straks niet meer en zou ik weer eens aangezien worden als Harry. 'Niet zo onzeker zijn!' Zei hij vrolijk. Zuchtend schudde ik mijn hoofd heen en weer. 'Ik zal het proberen, maar ik kan je niets beloven. Ik kan mijn gevoel niet uitzetten.' Bijna wilden ik een gil slaken toen ik iemand achter me naar beneden hoorden komen maar kwam tot de beseffing dat het gewoon Arianne was, ze vroeg wie er ging rijden en ik wees naar Harry.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [De fan die ik speel loopt ergens in het bos (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Curlies schreef:
    Arianne Rowene Styles

    ''Wacht even!'' schreeuwde ik naar beneden en sprong met al mijn gewicht op mijn koffer. Daarna ritste ik snel mijn koffer dicht en zuchtte diep. Dat was alles, hoopte ik. Ik keek even snel in de spiegel en knikte goedkeurend naar mijn make-up. Gewoon eyeliner, mascara en wat oogpotlood, ik houd het liever wat simpel. Ik strompelde naar beneden met mijn koffer en keek de jongens glimlachend aan. ''Wie gaat er rijden?'' vroeg ik aan de twee. Josh en Harry waren identiek, wat ik juist zo grappig aan ze vond. Ik was best wel enthousiast over het kamperen, ook al was ik niet zo'n kampeermens eigenlijk. Maar het samenzijn met de anderen leek me juist leuk. Het ging zeker gezellig worden.


    [Arianne is er ook nog (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Coockies schreef:
    [De fan die ik speel loopt ergens in het bos (: ]


    [Ik doe wel even dat Lucas iemand hoort lopen ofso. ;d haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    (...)

    [Arianne is er ook nog (: ]


    [Oeps. Pas het wel even aan.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Destiny Ray Jones
    Ik klim uit het raan en ren het bos in. Weg van mijn ouders en hun stommw straffen. Ik loop door het bos, als het goed is, is One Direction hier ook. Ik verstop me achyer struiken maar zie alleen een jongen. "Hey!" Roep ik waarna ik naar hem toe ren. "Wie ben je en wat doe je hier?" Vraag ik dan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lucas ''Luc'' Adkins.
    In de verte hoorden ik wat geluiden en beet op mijn lip, straks ging ik dood. Ik slaakte een gil toen ik opeens een meisje uit de bosjes zie komen. De bosjesvrouw. Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd. 'Ik ben Lucas, zeg maar Luc en ik ben hier voor One Direction, jij?' Ik liet mijn ogen over het lichaam van het meisje glijden en hield mijn hoofd schuin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [is dat Aria?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Die geluiden? Ja.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aria Maya Flow

    Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar de jongen. 'Je hoeft niet te gillen,' zuht ik en bijt op mijn lip. 'Ik ben Aria, zeg maar gewoon Aria.'ik gooi mijn koffer neer en plof neer op het gras. 'Ik ben hier niet voor one Direction. Ik kom hier voor wraak op One Direction,' zeg ik met een kwade too en kijk de jongrn aan. 'Ben jij een fan,' vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. Ik zucht diep en kijk hem aan. 'Heb jij wat drinken' vraag ik hem. Ik trek mijn knieën op en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zou echt heel graag weer willen reageren, maar ik zit een beetje vast ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson
    Nu Niall zijn aandacht heeft gericht op Rosalie, loop ik weer naar Louis toe, 'Misschien heeft mam wel gelijk en moet je maar is volwassen worden, anders gaat het een groot probleem worden straks' zeg ik doodserieus tegen hem. Dan komt er een een lach tevoorschijn. 'Nee grapje, blijf jij maar gewoon Louis, mijn gekke en gestoorde, maar ook beschermende en lieve broer' zeg ik dan lachend tegen hem. Ik kijk op de klok en ik zie dat de bus over een kwartier komt, dan gaat de telefoon. Ik neem de telefoon op en het is het huurbedrijf van de bussen. Ze hebben vertraging dus de bus komt wat later. Ik hang op en zeg dan 'De bus heeft vertraging, dus we komen wat later aan'


    That is a perfect copy of reality.