• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Genoeg, Hazza, kom, nu wil ik het bed in want ik heb het koud...' Pruilend trok ik Harry gewoon aan zijn arm gewoon mee naar boven. Zodat hij niet meer kon protesteren en anders de halve kast meenam. Snel opende ik de deur van zijn slaapkamer en liet mezelf op zijn bed neervallen om de dekens om me heen te slaan. Een rilling gleed over mijn rug en afwachtend keek ik toe hoe Harry zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Je moet nog een film uitkiezen hoor.'' zei ik tegen Louis, terwijl ik het eten en het pak chocomelk op het bed liet vallen. en ik ging het toch echt niet voor hem doen. Ik kroop naast hem op bed en rolde mezelf ook in de dekens. ''Je weet waar het kastje staat Tomlinson.'' Ik drukte een kusje op zijn neus en pakte het pak koekjes om deze open te trekken en er eentje uit te pakken. Ik schoof mijn kussen tegen de muur zodat ik er tegenaan kon zitten met mijn rug en streelde met mijn tenen langs louis zijn been.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Maar... Dan moet ik opnieuw het bed uit en het is zo koud... Wil jij het alsjeblieft doen, Hazza?' Harry kwam naast me liggen en ik giechelde toen hij een kusje op mijn neus drukte. 'Jammer genoeg wel...' Anders zou hij het voor me moeten pakken als ik niet wist waar het stond. Ik volgde Harry's voorbeeld, om ook mijn kussen tegen de muur aan te schuiven en een koekje pakte. Al etend bleef ik hem aanstaren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    onschuldig schudden ik mijn hoofd. ''Ik ben de baby hier, niet jij.'' zei ik eigenwijs en tuiten mijn lippen iets. Mijn ogen pinde ik in die van Louis en giechelt stak ik mijn tong even uit, waarna ik zuchten. ''OKe, maar alleen omdat jij het bent!'' zei ik uiteindelijk en sloeg de dekens weer van me af. Het was dat louis net ook alles had gedaan wat ik van hem vroeg. ik opende de deurtjes onder de tv en boog voorover, waarbij ik mijn kont expres ver naar achter duwde. ''Welke film wil je nou zien dan?'' jammerde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Brave Harry,' murmelde ik zachtjes, waarna ik met mijn hand even over zijn krullen streek. 'Je leer het wel...' Een grinnik verliet mijn mond en ik keek toe hoe hij naar het filmkastje liep en deze opende. 'Dat kan je vast wel raden, toch?' Ik opende de zak met dropjes, grijnzend haalde ik er eentje uit om deze giechelend richting Harry te gooien. Helaas belandde hij naast hem, ik viste er nog een uit de zak en deze raakte hem wel. Vol op zijn kont. Grinnikend pakte ik er nog een dropje uit en stak deze braaf in mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik dacht even na. ''Nou gister had je het over Love Actually.'' begon ik twijfelend. ''Of Peter pan!'' ik griste de disney dvd uit de kast en hield hem trok omhoog terwijl ik me iets naar louis omdraaide. ''Dus zeg het maar.'' ik pakte ook Love Actually eruit om vervolgens weer op te staan en even met de twee dvd's zwaaide. het liefst wilde ik zelf Peter pan kijken. zins ik Louis kenden hield ik van die film.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Perrie moest na een paar minuten weg, omdat ze nog langs Leigh-Anne moest. Ik gaf haar nog snel een kus op d'r lippen en glimlachte. Toen ze uit het zicht was, gooide ik de deur dicht. 'Hoe gaat het met de kleintjes? Oh mijn God, ze zijn echt heel schattig' zei ik lachend. Ik pakte mijn iPhone en maakte een foto van ze. Bij de Tweet zette ik dat Hatchi puppy's had gekregen, en verzond hem waarbij ik binnen dertig seconden al vele reacties had. 'Niall? Kies er anders alvast één uit. Of twee, joh' lachte ik. Ik stuurde ook een sms naar Louis en Harry. 'En Liam, je hebt zo te zien iemand nieuws gevonden' lachte ik spottend toen ik naar hem en Daisy keek. Ik liep naar de keuken en trok alle kastjes open om alles te pakken voor samosa. Ik kon het natuurlijk niet zo goed maken als mijn moeder, maar als ik eerlijk moet zijn kon ik het best goed. Niall en Liam hadden waarschijnlijk geen idee wat samosa was, maar dat maakte eigenlijk toch helemaal niks uit.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 20:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Liam is daar blijkbaar ook ^^]


    •*• Lululu •*•

    [Oh, echt? o-o Alleen Daisy, toch?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Oh, echt? o-o Alleen Daisy, toch?]

    [ Daisy heeft hem blijkmaar meegesleurd >.<]


    •*• Lululu •*•

    [Ohgod, even veranderen. LALALALA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Ohgod, even veranderen. LALALALA]

    [ Haha, ik wist het ook niet goed :3 Ik hou er niet van als ik niet weet waar mijn personage is ]


    •*• Lululu •*•

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een zacht verontwaardigd geluidje toen Harry niets zei over mijn dropjes, dus pakte ik er expres nog eentje en gooide deze precies op zijn neus. Een giechel verliet mijn mond waarna ik naar Peter Pan wees. 'Die! Hazza, ja, doe!' Als het om die film ging leek ik zelf nog wel een klein kind, maar het was ook zo'n geweldige film.. Tevreden op de dropjes kauwend zakte ik onderuit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik had Louis zijn gegooi met dropjes expres genegeerd tot hij er eentje tegen mijn neus aangooide. ''Die zijn op op te eten Boo!'' ik rapte het dropje van de grond en gooide hem terug. deed snel de dvd in de speler en zetten alles goed waarna ik snel terug in bed kroop. ''Ik ken ook een jongen die niet ouder word.'' begon ik zachtjes toen peter pan in beeld kwam. ''Tenminste, niet kwa gedrag.'' ik likte even over mijn lippen heen en er verschenen kuiltjes in mijn wangen omdat ik moest lagen en probeerde Louis niet aan te kijken. ''Maar die jongen is veel knapper en helemaal van mij.'' zei ik en snel draaide ik mijn hoofd naar hem toe om hem een overdreven kus op zijn wang te geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (sorry, maar wou ze niet weer achterlaten, zonder de boys)
    Niall James Horan
    Ik kijk de pups aan. "Ik wil die twee." Ik wijs naar twee puppies die dicht tegen elkaar aanzitten gedrukt, ze zijn anders dan de rest... Ik grijns en kijk naar Daisy. "Misschien mag jij er ook wel een." Grijns ik. Ik loop naar de keuken. "Oeh... Je maakt eten!" Snel ren ik weer terug. "FOOOOOOD!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'