• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Mijn ogen worden groot als ik hoor dat Hatchi bezig is met die baby's geboren te laten worden. "De pupy's komen!" Ik begin in paniek achter Zayn aan te rennen en knal onderweg zelfs tegen een boom. Ik bel meteen naar Liam dat Hatchi aan het bevallen is en hang dan op. "Weet ik veel, leg haar op een handdoek ofzo... Ik zal wel wat water halen voor de baby hondjes zo meteen." Ik kan er gewoon niet tegen een dier zo te zien lijden. Ik vul een bakje water en pak een paar handdoeken. Ik breng ze naar Zayn en zet ze neer. "Eigenlijk... Ik ben bang." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik rolde met mijn ogen en zette Harry op het kleedje neer. 'Nee, daar heb je gelijk in...' Direct pakte ik nog een handdoek en begon Harry's lichaam af te drogen, om de handdoek daarna om zijn middel te knopen. 'Moeten we nog iets doen?' Mompel ik nu serieus. Straks bleven wij hier de hele dag en miste we iets belangrijks... Ik duwde mijn voorhoofd tegen die van Harry aan en glimlachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik mompelde tevreden toen Louis me ook daadwerkelijk begon af te drogen. "Dat vraag je aan mij?" Als er iemand nul van de planning af wist was ik het wel. "Ze komen ons vanzelf wel halen toch?" Mompelde ik. Ik kon me er op dit moment maar weinig druk over maken. "Zullen we film gaan kijken zo?" Ik had zin in een pyamadag. Of in mijn geval zou ik naakt zijn in plaats van dat ik een pyama droeg. Maar je deed dezelfde dingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Oh God' mompelde ik. 'Ik voel me ineens niet zo goed meer' Het was... apart om een hondenbevalling mee te maken. Snel haalde ik een handdoek en legde Hatchi er boven op. Na net iets minder dan tien minuten, lagen er ineens acht puppy's op de handdoek. Hatchi maakte ze schoon en allemaal kropen ze dicht bij elkaar om bij Hatchi te komen. Een glimlach kwam rond mijn mond. 'Woew! Ik ben opa' lachte ik. Ondertussen had ik Perrie een sms gestuurd, en de bel ging. Toen ik de deur opendeed knuffelde Perrie me en ik leidde haar naar binnen. 'Ahww!' hoorde ik haar gelijk. Een grinnik verliet mijn mond en Perrie bekeek de puppy's. 'Dit is echt heel schattig' lachte ze opgewekt. Ze keek op en zwaaide vrolijk naar Niall. Ik drukte een kus op Perrie's lippen en ze glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Ja,' ik haalde onschuldig mijn schouders op. 'Misschien wist je het wel, voor deze ene keer... En je hebt gelijk, Liam sms't ons dan wel.' Glimlachend drukte ik een kus op zijn lippen waarna ik knikte. 'Ja, zullen we nu dan wel een leuke film kijken en niet zo'n enge? Want anders moet je me beschermen...' Opzich vond ik horrorfilms of andere vieze films wel leuk, maar niet altijd. Zoals nu dus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Dus, jullie zijn weer samen?" Ik grijns en bekijk de puppies. "Die is zo klein, en die kijkt zo lief en..." Zo ga ik alle pups af. "Het fantastische... Ik krijg er ook eentje!" Ik maak een sprongetje en loop naar de keuken. Ik kop met wat te eten terug, het is Zayn's huis ja. Ik kijk naar Zayn en Perrie en krijg een idee. Ik leg het eten eventjes weg en maak een handdoek nat. Ik gooi hem naar ze toe en hij is raak. Op allebij hun hoofden is een natte plek te zien.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik wist dat Louis over de zombie film van gister zou beginnen en lachend knikte ik. "Dit keer ma jij kiezen." Beloofde ik en pakte de handdoek uit zijn handen om me verder snel af te drogen en trok hem daarna mee de badkamer uit. "Deze kan hier blijven." Ik trok de handdoek van zijn midden en gooide deze nog snel de badkamer in voordat ik de dur dichtdeed en naar mijn kamer liep. Maar me al snel weer omdraaide. "Eerst eten pakken." We hadden ook nog niet ontbeten en ik kreeg aardig honger te krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Yay,' kirde ik blij. Harry kon waarschijnlijk al wel raden welke film ik wilden zien en het boeide me niet of hij het leuk vond of wel. Ik maakte een protesterend geluidje toen hij de handdoek van mijn middel aftrok en deze in de badkamer gooide. 'Maar... Maar nu heb ik het koud, Hazza,' ik trok een pruillipje, maar trok hem wel gauw mee naar beneden. Waarschijnlijk zag het er heel komisch uit, twee naakte jongens, haast rennend, door een huis. 'Nou, wat wil je eten?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Niall?' vroeg ik langzaam. 'Waar was dat goed voor?' Perrie twijfelde geen seconde en gooide de handdoek recht in Niall's gezicht. Een grinnik ontsnapte uit mijn mond en uitdagend grijnsde ik. 'Wacht even, hij moet even verwerken wat er zojuist gebeurd is' fluisterde ik in Perrie's oor. Ze giechelde en dook ineens weg. Toen ik achter me keek, zat ze achter de bank. 'Fort Perrie en Zayn!' gilde ze en ik dook ook achter de bank. Mijn ogen kwamen er boven uit en ik volgde Niall's bewegingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik trok even een moeilijk gezicht en pakte als eerste een pak chocomelk uit de koelkast en nam snel een slok. "Koekjes." Begon ik en opende een van de kastjes waar ik een rol koek uithaalde. "En chocolade." En daar kwam een reep tevoorschijn. "En drop." Ik at wel eens raardere dingen als ontbijt. Ik lachte mijn tanden bloot terwijl ik naar Louis keek. "Genoeg, of nog meer?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik schiet in de lach, maar val al snel op de grond vanwege de handdoek. "Kom op! Zo hard gooidde ik niet!" Zayn en Perrie duiken naar hun fort. "Wacht! Ik bel wel even naar Daisy." Ik bel haar en vijf minuten later staat ze in het huis, ze heeft Liam helemaal meegesleurd. "Wij twee tegen hun, ik denk namelijk niet dat Liam mee doet..." Ik duik achter een bank en gooi een lading natte handdoeken gemikt op hun hoofd, maar hun kleren zijn ook wel goed.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Een gil verliet mijn mond. De handdoek was op mijn haar belandt. Gelijk rende ik naar de gang en trok de deur van de badkamer open. Gelijk probeerde ik mijn haar weer in model te doen, wat mislukte. Perrie kwam binnen gelopen en moest lachen. Nors keek ik haar aan. 'Ik zal het wel goedmaken' lachte ze. Ze drukte voor de tweede keer haar lippen op de mijne, maar dit keer trok ik haar dicht tegen me aan en liet mijn tong langs haar lippen glijden. Ze opende haar mond en nog geen seconde later vochten onze tongen om liefde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lol, eenmansliefde hierzo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "En dat maakt 1-0 voor Team Horan!" Ik geef Daisy een high-five en kijk naar de badkamer. "Is het zo erg?" Ik loop naar de badkamer en als ik Zayn en Perrie zie zoenen sla ik snel een hand voor mijn ogen. "Kunnen jullie het melden als er volgende keer zes plus beelden worden geshowt? Ik heb nu een trauma..." Ik loop naar de woonkamer en kijk vertederd naar de puppies. Ze zijn allemaal stuk voor stuk schattig.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik ga morgen shoppen met Catherine, dus ik ben waarschijnlijk om half vijf terug, alhoewel het voor jullie half zes is o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."