• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ik lachte even. ''Wacht maar tot het water koud word en je een vies gerimpelde huid heb.'' zei ik en kikte met mijn vinger op Louis zijn neus.
    ik liet mijn handen weer door Louis zijn haar gaan en keek met een glilach naar zijn ontpanne gezicht en genoot zelf ook van zijn aanrakingen op mijn rug. Louis wist altijd precies wat ik lekker vond en niet. ''En nu onderwater want je haartjes moeten uitgespoeld worden.'' zei ik terwijl ik een handje water pakte en het over Louis zijn hoofd heen liet lopen. ''Want dit werkt niet.''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Als jij met me mee gaat vind ik alles best...' Murmelde ik zachtjes, waarna ik mijn vingers even in zijn huid drukte toen hij met zijn vinger op mijn neus tikte. 'Maar, Hazza, ik wil niet onder water.' Een protesterend geluidje verliet mijn mond en Harry probeerde met een kommetje van zijn handen wat water over me heen te gooien, waardoor hij het voor mekaar kreeg dat ik toch onder water ging. Snel wreef ik met mijn handen door mijn haar heen zodat alle sop eruit was, dit keer pakte ik de fles shampoo en spoot wat op mijn handen om dit vervolgens door Harry's krullen te halen. 'Nu ik jou wassen,' murmelde ik als een blij klein kind die een snoepje van zijn moeder kreeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik trok de rechterkant van mijn lip iets op en keek Louis met eens schuin hoofd aan terwijl ik een genietend geluidje maakten toen hij mijn haar inzeepten. ''Nu Boo mij wassen!'' riep ik op dezelfde kinderlijke toon en wiebelde even met mijn kont heen en weer. dit was de reden dat ik vaker douchte dan in bad ging. ik kon namelijk niet zo goed tegen stil zitten.
    Zachtjes begon ik They Don’t Know About Us te zingen terwijl ik met mijn nagels over Louis zijn borstkas ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik betaal de frapuchino's en loop ermee naar Zayn, Liam en Daisy. Ik geef de beker aan Zayn en plof neer. "Wacht, deze is van jou." Ik ruil ze om en begin vrolijk te drinken. "Ik heb honger, even een muffin halen." Een paar minuten later zit ik weer aan tafel met mijn chocolade muffin en frapuchino. "Overmorgen trekken we in, hoelang duur dat nog?" Ik kijk ze vragend aan. Jup, ik ga de uren aftellen. Ik eet en drink alles op en wacht tot hun ook klaar zijn.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Grinnikend ging ik door Harry's krullen heen en terwijl hij zelf op en neer wiebelde en They Don't Know About Us begon te zingen. 'Dat is niet zo toepasslijk, hè, Haz. Je hebt wereldwijd op twitter bekend gemaakt dat we seks hebben gehad,' dat laatste kwam er meer giechelend uit dan normaal en liefdevol drukte ik mijn lippen tegen die van de jongere jongen aan, terwijl mijn handen nog steeds zachtjes door zijn krullen heen gingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    snel sloot ik mijn mond weer en keek ik Louis met getuiten lippen aan. ''klopt.'' piepten ik onschuldig en keek de jongen met grote puppie ogen aan. ''Nu moeten we een nieuw liedje verzinnen.'' besloot ik en beet op mijn lip terwijl ik deed of ik heel hard nadacht en keek hem al snel daarna aan alsof ik de uitvinding van de eeuw had gedaan.. ''Ik zat in bad, gewoon in bad en beetje met Louis te spelen.'' zong ik vrolijk terwijl ik tegelijkertijd op Louis zijn wangen klopte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ik heb zin om je telefoon te pakken en naar de mentions te kijken. Veel fans zullen het wel goed keuren.' Alsof er een logo voor nodig was, zo klonk het. Een vrolijke lach verliet mijn mond en hoofdschuddend keek ik Harry aan. 'Kom, kleine baby's moeten rusten, dus jij gaat je haren uitwassen en dan ga je een middagdutje doen...' Ik kneep met mijn vingers in zijn wangen en drukte snel een kusje op zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik negeerde Niall's vragen en zette mijn capuchon op. Mijn vingers geleden over de toetsen en doodstil dronk ik wat van mijn koffie. Na een paar minuten Perrie te hebben gesms't, schoof ik mijn mobiel terug in mijn broekzak. Niall keek naar me, waarbij ik hem nors aankeek. Uiteindelijk kreeg ik de vraag door en snoof. 'Kun je soms niet tellen?' Vroeg ik, waarna ik hem nog altijd kwaad aankeek. Ik hield er niet van als mensen wat vroegen, als uk bezig was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ''Ik ben geen baby.'' protesteerde ik luid, maar besloot toch mijn haar maar uit te spoelen. ik liet me onderwater zakken en ging wild met mijn handen door mijn haar wat er voor zorgen dat alle zeep resten verdwenen. toen ik boven kwam schudden ik even met mijn hoofd en keek ik Louis met gebolde wangen aan. ''Maar ik ben nog niet moe.'' Jammerde ik, net zoals ik vroeg altijd deed als ik van mijn ouders naar bed moest. ''Maar ik wil wel uit bad.'' vulde ik aan, maar sloeg mijn armen over elkaar. Louis duidelijk makend dat hij me eruit moest tillen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Nee, anders zou ik het niet vragen." Zeg ik lichtelijk geïriteerd. "Fuck off, ik vroeg je enkel iets..." Ik kan het niet helpen, hoe beroemd ik ook ben. Dat schelden lukt niet om in te houden. De lads leven er prima mee, bij mij vloept het eruit voor ik er erg in heb. Ik kijk Zayn aan. "Als je zo gaat doen bij elke keer als ik iets vraag, dan gaat dit niet werken..." Ik kijk hem boos aan. Eigenlijk ben ik blij dat we nu ruzie hebben, stel je voor dat we al ingetrokken waren! Dan lag het huis overhoop... Ik sta op en loop weg met Hatchi nog in mijn tas. "Ga even wandellen, ben over een halfuurtje thuis." Rustig loop ik verder tot aan het park.

    {Mag ik Hatchi nu laten bevallen? Of wil je dat waar Zayn bij is?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Je bent altijd nog mijn baby, aangezien je jonger bent als mij...' Grijnzend keek ik toe hoe hij wel braaf zijn haren uitwasde en vervolgens terug boven water kwam. 'Natuurlijk ben je wel moe, baby's zijn meestal moe,' zei ik op een pesterig toontje, waarna ik mijn hoofd schudde om daarna op te staan, uit het bad te gaan en een handdoek om mijn middel vastknoopte. Ik haalde de stop uit het bad en pakte Harry daarna bij zijn middel en tilde hem zo het bad uit. 'Tevreden, Styles?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik laat Zayn er wel bijlopen]

    Zayn Javadd Malik

    'Wacht, Niall' Ik zuchtte. Goed bezig, Malik. Ik rende Niall achterna en pakte hem bij zijn arm vast. 'Sorry, het is gewoon...' Ik hield mijn mond en beet op mijn lip. 'Het is gewoon dat ik een beetje aangebrand ben. Nogsteeds van dat gedoe met Perrie' loog ik soepel en geloofwaardig. Als Niall eens zou weten wat er me dwars zat. Ik liet hem lis en liet mijn hoofd hangen, terwijl ik mijn handen in mijn zakken stopte. 'Kan ik meelopen?' vroeg ik schuldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Malik
    Even zag ik de blik in Zayn's ogen, de blik die ik bij iedereen zie als ze liegen. Maar zodra ik me er op richt knippert hij en is het weg. "Sure, loop maar mee." Ik loop door het park tot ik ineens rare geluiden hoor. "Honger Zayn?" Ik kijk naar achteren en hoor het geluid nu weer achter me. Ik draai me om en kom erachter dat het Hatchi is. Ik haal mijn rugtas van mijn schouders en haal Hatchi eruit. "Wat is er meisje? Heb je pijn?" Wat een stomme vraag! Ze antwoord toch niet! Ik kijk naar Hatchi die nu wel heel raar doet. "Zayn... Wat is ze aan het doen?" Vraag ik als ik Hatchi zie liggen en kreunen, voor zover een hond dat kan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Niet echt' merkte ik op toen Niall vroeg of ik honger had. Toen ik Harchi zag, slaakte ik een meisjesgil. 'Niall, ren met haar naar huis, ofzo! Ze is aan het bevallen, of hoe je het wilt noemen' piepte ik. Snel tilde ik Hatchi over en rende met haar mijn appartement binnen. Oh god, en de puppies moesten een paar weken bij haar blijven. Dat betekende dat we ze overmorgen zo voorzichtig mogelijk moesten verhuizen. 'Wat moet ik doen?' vroeg ik eigenwijs.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    harry Edward Styles
    ik liet me tevreden uit het bad tillen en sloeg meteen mijn armen rond Louis zijn lichaam en schudden mijn hoofd na zjin vraag. ''Baby's kunnen zichzelf ook niet afdrogen toch?'' vroeg ik grijnzend terwijl ik geen aanstalten nam op de grond te gaan staan. met een schuin hoofd keek ik Louis lachend aan. als ik zo doorging deed hij me straks nog een luier om ook volgens mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''