• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    De rilling liepen over mijn lichaam toen ik Harry's handen op mijn heupen voelde en zijn warme lippen in mijn nek. Mijn adem stokte in mijn keel na zijn woorden en hevig knikte ik, waarna Harry me los liet op het badschuim in het bad te gooien. Grijnzend pakte ik de fles uit zijn handen, zette die op wastafel en vrolijk pakte ik Harry op, om hem zo het bad in te tillen. Alsof het nog een baby'tje was, direct volgde ik hem en liet mezelf helemaal onder uit zakken. Ondeugend keek ik op naar Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Het leek mij wel grappig." Grijns ik. Ik krijg een sms-je en beantwoord hem snel met een simpel antwoord. 'Be there in a sec. XNialler' Ik zie Zayn ook zijn mobiel weg stoppen. "Kom we moeten naar Starbucks." Ik huppel er vrolijk tot ik aan Hatchi denk. Meteen sta ik stil en loop normaal. Als we bij Starbucks zijn sluit ik aan in de rij. Ik kijk naar Liam en Daisy en zwaai mega blij. "Zayn, wat wil je?" Ik zeg alvast tegen de gene achter de kassa dat ik een frappuchino javachip wil. "Wat is je naam?" Ik kijk haar even raar aan, ze kent ons dus niet. "Niallster, op zijn beker moet Zaynster." Grijns ik waarna ik geduldig wacht op Zayn's bestelling.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ik giechelde even toen Louis me het bad in tilde en daarna gelijk bij me kwam zitten. ik sloot even genietend mijn ogen en ging met mijn handen door het water.
    ''heerlijk.'' mompelde ik en keek weer op naar Louis die me ondeugend aankeek. ik grinnikte even en schudden mijn hoofd. ''Wil ik weten waar je aan denkt?'' vroeg ik grijnzend en kietelde met mijn tenen langs zijn been terwijl ik met het sop speelde. ik pakte een hand vol en blies het speels in Louis zijn gezicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en knikte. 'Natuurlijk wil ik dat weten. Graag zelfs,' ik schonk hem een knipoog. Voor een paar seconde sloot ik mijn ogen omdat ik dacht dat ik wel van het water kon genieten, maar direct voelde ik wat sop in mijn gezicht. Harry, natuurlijk. Een gilletje verliet mijn mond en gelijk opende ik mijn ogen om met mijn handen het sop uit mijn gezicht weg te vegen. 'Waar was dat goed voor?' Probeerde ik nep-boos te zeggen, waar ik waarschijnlijk onwijs in faalde, alleen maar omdat het Harry is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    met een schuin hoofd en een veelte onschuldige blik keek ik Louis aan terwijl ik grote ogen opzette. ''Gewoon.'' piepten ik terwijl ik mijn wangen bolde en mijn lippen tuiten. ik greep zijn voeten vast en tilde ze op en bewoog ze heen en weer. hier kwam mijn verveel kwartiertje. dat wist ik nu al. ik had altijd een paar keer op een dag mijn vervelende kwartiertje. dan werd ik plots heel irritant en gedroeg ik me als een klein kind.
    het puntje van mijn tong stuk ik uit naar Louis en knipperde een paar keer goed met mijn ogen waarna ik een harde ruk aan Louis zijn benen gaf zodat hij onderwater zou glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Doe mij maar hetzelfde' grinnikte ik. Even snel gebaarde ik naar Niall dat ik alvast ging zitten. Ik ging aan het tafeltje zitten en zakte wat onderuit, om mijn mobiel te pakken en te sms'en naar Perrie. Een grijns versierde mijn lippen en ik negeerde de anderen. Het is een heel mooi huis, ik ben jaloers! xo P kreeg ik terug. Ondertussen had ik niet bepaald in de gaten dat iedereen kon meekijken. Achja, ze wisten het nummer van Perrie toch niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Hazzaaaaaa,' zei ik op een zeurderige toontje, waarna ik hem onschuldig aankeek. Ik slaakte een gil toen Harry mijn voeten vastpakte, maar ik had mijn mond beter niet kunnen openen want Harry gaf een ruk aan mijn benen waardoor ik onder water belandde. Proestend kwam ik terug boven en schudde mijn hoofd heen en weer, maar de waterdruppels bleven langs mijn gezicht heen glijden. 'Waar was dat voor nodig?' Een verontwaardigd geluidje verliet mijn mond, waarna ik mezelf zo draaide dat ik nu half op Harry lag. 'Ik vond het niet zo heel prettig, namelijk...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Met een samengeknepen mond en grote ogen keek ik Louis aan en giechelde. "Vond ik leuk" zei ik klein. Alsof ik een klein jongetje was dat betrapt was op het stelen van een dropje. "Niet zo kijk Boo. Lachen." Ik zetten mijn wijsvingers op zijn mondhoeken en trok deze omhoog. "Oke, sorry ik hou al op!" Met een klap liet ik mijn handen in het water vallen waardoor het water omhoog spatten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Toevallig, ik ben dropjes aan het eten. Oke, lol. :x]
    Louis Tomlinson.
    Pruilend keek ik Harry aan en schudde mijn hoofd waardoor er ook wat water op hem terecht kwam. 'Ik niet,' giechelend stak ik mijn tong uit, maar maakte een sepastische beweging toen ik zijn wijsvingers aan mijn beide mondhoeken voelde. 'Zo goed, dan?' Een brede grijns verscheen op mijn gezicht, om vervolgens een verontwaardigd geluidje te slaken als ik weeral water in mijn gezicht krijg. Mijn vingertoppen laat ik onderwater richting zijn zij glijden en zachtjes begin ik hem te kietelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ik niet, ik zit nog steeds op school ;'c]

    Harry Edward Styles
    Ik schok me dood toen Louis zijn vingers plots in mijn zij prikte en maakte een spastische beweging en greep snel zijn hand vast. "Oki, en dit vind ik niet leuk." Piepten ik en schudden wild mijn hoofd. Terwijl ik zijn hand naar zijn eigen wang bracht en er op klopte. "Oke, klaar nu." Grinnikte ik en liet onze handen zakken en likte nu over zijn wang heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nu nog? ;o Omg.]
    Louis Tomlinson.
    'Dan heb je pech, Hazza, ik vond het ook niet leuk wat jij net deed...' Grijnzend liet ik mijn handen terug naar zijn zij zakken, maar deze keer liet ik ze er braaf op liggen. 'Ik zal niets meer doen, alleen als jij het zegt. Ben ik dan nu braaf?' Een ondeugende grijns verscheen op mijn gezicht en ik zette mijn nagels zachtjes in Harry's zij toen ik zijn tong over mijn wang heen voelde. Langzaam liet ik mijn handen iets omhoog glijden en vlakbij zijn oksels hield ik hem stevig vast, om erna ruw mijn lippen tegen die van hem aan te duwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ja, van 9 tot kwart over 5. En nu sta ik in een overvolle metro. en morgen weer. ;c]

    Harry Edward Styles
    Ik dacht even dat Louis me ging kietelen toen hij me heupen vastgreep en ze naar boven liet glijden naar mijn oksels. Maar gelukkig deed hij iets wat ik veel prettiger vond dan kietelen en beet meteen zachtjes op zijn. Lip toen hij zijn lippen ruw op die van mij drukten. Ik draaide mijn lichaam en sloeg een been over die va hem heen en tilde mijn kont op om vervolgens op zijn schoot neer te ploffen. Volgens mij maakte het niet uit wat Louis en ik deden. Het eindigde altijd met zoenen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 17:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wow, en ik vind tot 14u55 al een hel. ;3]
    Louis Tomlinson.
    Harry beet gelijk op mijn lip en direct opende ik mijn mond, om met mijn tong in zijn mond op verkenning uit te gaan. Harry wist zich zo goed mogelijk te verdraaien dat hij nu bij mij op schoot zat. Mijn vingertoppen liet ik over zijn rug omhoog trippelen, om ze vervolgens in zijn krullen - waar niet veel meer van over was - in te klemmen. Liefdevol sloot ik mijn benen ook om zijn lichaam heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik drukte me dichter tegen Louis aan en streelde met mijn tong langs die van hem. Als dit zo doorging, eindigde het sowieso weer met seks. Niet dat ik er iets op tegen had, maar toch stopte ik de zoen en griste ik snel de shampoo van de badrand. ik kneep een grote klodder uit de fles op mijn hand en keek onschuldig naar Louis. ''Oogjes dicht.'' glimlachte ik begon langzaam zijn haar in te zepen. ''haartjes wassen, haartjes wassen, haartjes wassen.'' zei ik zachtjes terwijl ik er een leuk deuntje van maakte. en af en toe drukten ik mijn lippen speels op die van mijn vriend.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een verontwaardigd geluidje verliet mijn mond toen Harry onze zoen stopte, maar glimlachte toen ik zijn handen in mijn haren voelden. Direct sloot ik braaf mijn ogen en liet mijn handen afzakken naar zijn rug, waar ik rustig cirkeltjes bij begon te tekenen. Grinnikend luisterde ik naar het liedje wat hij er bij neuriede en genoot van de kusjes die hij me af en toe gaf. 'Ik wil nooit meer uit dit bad weg,' grinnikte ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you