• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [godver, nee klopt er is ast weer wat mis gegaan.. Hij komt er aan.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik schudden mijn hoofd even. "Er is niets." Zeg ik en glimlach flauw. Er was ook niet echt wat, ik had alleen een raar gevoel in mijn buik en ik was in de war. Ik loop terug naar mijn kamer en ben toch wel blij dat ik die gigantische tv had gekocht voor tegenover mijn veelte grote bed. Nu hoefde we niet op de bank te zitten. "Welke film wil je kijken?" Vroeg ik aan Louis terwijl ik de kast over de tv opentrok met alle film erin. Ik ging er voor zitten wachtend op Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip en vroeg er maar verder niet naar. Snel trok ik Harry's kleding aan en glimlachend liep ik naar zijn slaapkamer toe, waar hij voor de kast zat. Ik grinnikte bij het aanzicht en haalde een hand door zijn krullen heen. 'Maakt me niets uit, Hazza, kies jij maar...' Ik drukte een kusje op zijn kruin, waarna ik mezelf achterover op zijn gigantische bed liet vallen. Ik kroop naar achter toe, trok de dekens over me heen, helemaal opgetrokken tot mijn kin en wachtte totdat Harry een film zou pakken en deze zou aanzetten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    "Ik denk wel dat jij het weet hoor." Giechelde ik. En beet even op Zayn zijn onderlip. Zijn handen voelde koud tegen mijn blote huid en ik rilde even terwijl ik mijn handen op zijn borst legde. Mijn handen grepen zijn shirt vast en en liet mijn tong tussen zijn lippen doorglippen. Dit was zo fout mijn zo leuk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik beet op mijn lip en liet mijn vinger over de titels glijden. Ik besloot dat ik zin had in een zombie film en pakte het eerste deel van Resedent Evil. Ik deed de dvd in de speler en zetten alles aan en al snel verscheen de kijkwijzer. Ik kroop snel naast Louis in bed en was eigenlijk vergeten dat mijn kleding nog steeds voor me klaar lag maar ik hield het wel bij mijn onderbroek. Ik kroop dicht tegen Louis aan en greep zijn hand vast. Ik bekeek hem even en pakten met mijn vrije hand zijn gezicht tussen mijn vingers en zonder wat te zeggen kusten ik heb even en glimlachend keek ik weer naar het beeldscherm terwijl ik zijn gezicht weer los liet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry deed een film in de dvd, die ik niet kenden. Ik glimlachte toen hij in alleen een boxer naast me kwam liggen en ik sloeg mijn armen om hem heen om hem nog dichter tegen me aan te trekken. Toen ik Harry's vingers op mijn wang voelden keek ik hem automatisch aan, waarna ik direct zijn warme lippen voelden. Zachtjes kuste ik hem terug, waarna hij zich van me los maakte en naar het beeldscherm keek. Ik zuchte gelukzalig en speelde met mijn vingers met Harry's krullen. 'Waar gaat de film over?' Mompelde ik afwezig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik trok haar shirtje uit, zonder de zoen te verbreken en mijn handen gleden over haar rug, naar de sluiting van haar BH. Ik klikte haar BH uit en tilde haar op, om haar vervolgens naar mijn slaapkamer te brengen. Daar trapte ik mijn schoenen uit en drukte kusjes vanaf Sonny's mond naar haar borsten. 'Je bent prachtig' fluisterde ik om vervolgens zachtjes op haar tepel te zuigen. Zonder waarschuwing beet ik even zacht in haar tepel.

    [Dit is zo gênant, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    "Zombies." Giechelde ik terwijl de eerste al in beeld verscheen. Ik wist eerlijk gezegd niet of Louis hier van hield, maar zo niet zou ik het snel genoeg merken en zette ik een andere film op. Met mijn tenen kriebelde ik langs Zijn voet en mijn hoofd legde ik op zijn schouder. Ik hield van kroelen en doelloos film kijken tegelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte doelloos en vestigde mijn ogen op het beeldscherm. Toen ik iets langs mijn voet voelden slaakte ik een gilletje, maar al snel kwam ik tot het besef dat het Harry's tenen maar waren. Een heftige kriebel begon te protesteren in mijn buik en ik zakte wat meer onderuit, ik voelde zijn hoofd op mijn schouder, wat het voor mijn nog makkelijker maakte om met zijn krullen te spelen. Toen er iets vies in beeld verscheen draaide ik mijn hoofd in Harry's krullen. 'Hazza, ik vind de film vies... Zullen we een andere kijken?' Murmelde ik zachtjes, maar eigenlijk wilden ik dat hij gewoon lekker tegen me aan bleef liggen en dat we de hele nacht zo konden knuffelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    Als Zayn zijn snelheid had hij er iets te veel zin in, en dat zorgde er ervoor dat ik straks mijn kleding door heel het huis moest gaan zoeken.
    Ik giechelde zachtjes en klemde mijn benen meteen om zijn middel. Al zoenend werd ik naar zijn slaapkamer gedragen en ik leunde achterover zodat we op bed vielen. Zayn zijn lippen kusten zich een weg naar beneden en de ondeugende glimlach kwam op mijn lippen toen hij zachtjes aan mijn tepel zoog nadat hij had gezegd dat ik prachtig was. Alleen een hele zachte korte kreun viel over mijn lippen toen hij er zachtjes in beet. "Zo ondeugend." Grijnsde ik terwijl ik mijn handen naar de zoom van Zayn zijn shirt liet glijden en ik deze naar boven trok over zijn hoofd, zodat hij me wel los moest laten. "Heel ondeugend." Uitdagend keek ik hem even aan terwijl ik mijn knie even omhoog bracht en langs zijn kruis liet glijden.

    [tuurlijk niet. Ik heb ook altijd seks met mensen die ik pas een dag ken. O.o]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 23:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik haalde mijn hoofd lachend van Louis schouder. "Zoek jij er dan maar eentje uit." Glimlachte ik en kusten hem opnieuw. Ik hield ervan om Louis te kussen. Zijn warme, plakkende lippen leken perfect te zijn. Net als hij zelf. "Maar geen drama hoor." Waarschuwde ik hem. Ik hield niet van drama films en vroeg me dan ook af waarom die wel in mijn verzameling dvd's stonden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Een korte kreun verliet mijn mond en ik grijnsde. Mijn handen gleden naar Sonny's broek, waar ik de knoop in één keer los kreeg en haar even vragend aan keek. 'Weet je het zeker?' fluisterde ik in haar oor. Ik beet op mijn lip en mijn grijns werd groter. Ik had niet gelogen toen ik zei dat Sonny prachtig was, ze was het ook echt.

    [Ja joh, je bent niet de enige XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik grinnikte zachtjes en schudden mijn hoofd. "Ik lig hier al half naakt en volgens mij heb ik niet heel veel keuze." Ik trok even speels mijn wenkbrauw op krasten met mijn lange nagels over Zayn zijn bovenlichaam en net boven zijn broek rand. "Daarbij heb ik je net horen kreunen en dat klonk wel aangenaam en zou ik graag nog een keer willen horen." Fluisterde ik zachtjes en streek nu met mijn hand langs zijn gulp, waarna ik hebberig mijn lippen weer op die van Zayn drukte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik liet een gelukzalige zucht horen en trapte mijn broek uit, waarbij mijn boxer tevoorschijn kwam. Dit vond ik niet eerlijk, dus zoenend trok ik zachtjes Sonny's broek ook omlaag. Nu stonden we gelijk. Al snel vonden mijn vingers het randje van Sonny's slipje. Ik trok het slipje kapot en streelde met mijn duim over haar clitoris. Nu wist ik het zeker. Dit zou een geweldige nacht worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik voelde hoe mijn slipje kapot sprong en wilde er niet eens over nadenken hoe ik dat morgen ging doen. Tijd om daar überhaupt over na te denken kreeg ik niet want Zayn zijn duim die over mijn clitoris wreef deed me sidderen en zachtjes kreunen. Ik zetten mijn nagels automatisch in Zayn zijn rug en holde mijn rug was. Ik trok mijn knieën iets op en sloeg een been om Zayn zijn rug om zo heel nonchalant zijn bokser met mijn tenen naar beneden te schuiven. Ik haalde een hand van Zayn zijn rug en liet mijn vingers over zijn lichaam naar beneden trippen. Ik volgde een van zijn sekslijntjes, met een vinger streelden ik de lengte van zijn penis en grijnsde tegen zijn lippen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''