• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Blijf,' pruilde ik, toen Harry zijn hoofd van mijn schouder afhaalde, maar toen ik zijn lippen daarna tegen die van mij aanvoelden maakte dat wel veel goed. Uiteindelijk trok ik hem toch weer tegen me aan, om met zijn krullen te spelen. 'Zullen we dan Love Actually kijken?' Glimlachte ik, waarna ik nog geen aanstalten maakte om uit bed te komen, ik lag heerlijk met Harry tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Kreunen verlieten mijn mond, en ik voelde een erectie opkomen. Dit voelde zo goed, maar ook weer slecht. Ik kende Sonny nauwelijks. Maar ik mocht ook wel eens een one-night stand hebben. Nee, dit deed ik puur voor de seks. Het klonk verkeerd, en dat was het ook, omdat ik namelijk niet zoals alle andere jongens wilde zijn. Maar nu was een relatie nog niet voor mij bestemd. Het was net uit met Perrie. Langzaam volgde ik met mijn lippen Sonny's buik en kwam aan bij haar clitoris, waar ik zacht aan begon te likken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Oke, ik moest zeggen. Zayn deed dit geweldig. Kreunen verlieten mijn mond en mijn ademhaling versnelde iets. Ik sloeg een been om zijn schouders en zetten mijn nagels in het dekbed. Ik had zo'n idee dat dit een helle lange nacht ging worden en had daar totaal geen problemen mee. Ik voelde me totaal machteloos zo onderop maar de opwindende kriebels in mijn onderbuik waren geweldig. Al was ik toch wel gewent zelf het voortouw te nemen. Al zou dat nog wel komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Af en toe glipte mijn tong bij haar naar binnen. Een grijns kwam er weer op mijn gezicht toen ik de kreunen van Sonny hoorde. Ik voelde haar nat worden en sloot het af met een kusje op haar clitoris. 'Jou beurt' grijnsde ik zachtjes toen ik weer bij haar gezicht aankwam. Ik veegde de rode plukken voor Sonny's gezicht die in de weg zaten, weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik knikte. "Zet maar aan." Nu ik het lekker warm ja onder de deken en gewoon lui was, had ik geen zin om nog een keer op te staan. Louis maakte geen aanstalten op te staan, maar ik zelf ging het al hellemaal niet doen. "Doe dan." Giechelde ik en gaf hem een klein zetjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik maakte een pruillipje. Ik had ook niet veel zin om op te staan. 'Oke, ik vind deze film echt geweeeeeldig, zullen we 'm maar afkijken?' Mompelde ik sarcastisch, gewoon omdat ik niet weg wilden. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje toen Harry me een zetje gaf, maar drukte mezelf gewoon weer tegen de krullenbol aan en bleef expres liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    "Met alle plezier." Zonder waarschuwing draaide ik de rollen om en duwde ik Zayn zijn handen in het matras toen ik op hem zat. Uitdagend keek ik hem aan terwijl ik langzaam met mijn onderlichaam langs zijn erectie schuurden en hem af er toen tussen mijn schaamlippen door liet glijden. Ik boog me langzaam voorover en plakte mijn lippen tegen die van Zayn. Ik liet zijn handen los en streelden zijn borstkast terwijl ik mezelf tussen zijn benen inzetten en mijn lippen naar beneden liet glijden. Ik raakten zijn huid net, maar pas bij zijn sekslijntjes zetten ik mijn lippen goed tegen zijn huid aan. Zijn erectie zat al bijna tegen zijn Onderbuik aan en ik keek onder mijn wimpers door naar Zayn zijn gezicht. Alsof hij breekbaar was was pakte ik Zayn zijn erectie beed en liet het puntje van mijn tong over de lengte ervan gaan, waarna ik toch wel zachtjes aan zijn eikel zoog en zijn ballen masseerden met mijn hand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even en wist nu al dat dit niets ging worden. Ik gristen naar de afstandsbediening en drukte het beeld uit. "Zo beter boobear?" Grinnikte ik en kuste zachtjes zijn kaaklijn en kroop nog ietsje dichter tegen hem aan. Ik had er spijt van dat ik hem kleding had gegeven want ik vond zijn warme huid tegen die van mij eigenlijk Beel prettiger dan mijn blote huid tegen zijn kleding. Maar ik moest het er maar mee doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik reageer morgen pas weer, nu alles opruimen en in bed duiken. Waarschijnlijk word ik zoals altijd pas om elf uur wakker. Ik doe m'n best om eerder wakker te worden o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [is goed. Ik ga ook slapen. Moet morgen om 7 uur werken dus ben er al vroeg bij. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik kreunde genietend en sloeg mijn ogen dicht. Het was haast niet uit te houden. Mijn handen klemden zich vast in de rode haren van Sonny en ik drukte mijn bekken ietwat omhoog. Mijn god, dit had ik gemist. Mijn ademhaling ging steeds sneller, elke keer als Sonny's tong mijn erectie ook maar een beetje aanraakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics, ik heb dit topic echt verwaarloost :o]


    Do what people say you can't.

    Sonny Mabel Puckerman
    Een grijns verscheen toen ik Zayn zijn reactie zag. Ik zoog nog een keer zachtjes aan zijn eikel waarna zijn erectie mijn mond in verdween. Mijn rechterhand masseerde nog steeds zijn ballen terwijl ik met mijn andere hand, mijn nagels over zijn gespierde buik krasten. Expres ging ik langzaam heen en weer en af en toe liet ik mijn tanden langs zijn erectie schapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik beet op mijn lip en grijnsde. Al snel begon ik te stoten in Sonny's mond en verstrakte mijn grip. Kreunen verlieten mijn mond en steeds kwam ik dichter bij mijn hoogtepunt. Na nog een paar keer hard stoten kwam ik klaar met een harde kreun. Na een paar seconden bijkomen draaide ik ons om en keek Sonny even aan. Mijn blik was puur lust, er was geen sprankeltje liefde te herkennen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik slikte Zayn zijn sperma door en al snel lag ik weer onderop. Ik keek Zayn grijnzend aan en de blik in zijn ogen beviel me wel en ik wist dat ik met dezelfde lust terugkeek. Hebberig duwde ik mijn lippen op die van hem terwijl ik mijn rechterbeen om zijn lichaam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''