• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. 'Godverdomme, Zayn' siste ik naar mezelf. 'Sonny' zuchtte ik toen ik recht ging zitten. 'Ik had het niet over jou. Ik was meer in mijn gedachten bezig, dat ik nog bij Niall langs moest gaan. Ik ben niet harteloos, hoor' snauwde ik naar haar en ik liet me terugvallen. Ik was hier te moe voor. 'Ga dan maar, weet je. Ik heb hier geen zin in. Je zoekt het maar uit' gromde ik en ik draaide me om, zodat ik beter lag. Dat zou nog eens een hoop drama worden. Ach ja, ik drink het wel weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Eerst probeerde hij et goed te praten en dan begint hij weer te snauwen. "Weetje Zayn. Blijkbaar ben je dat wel. En ik hoop dat de chick die je morgen neukt geen hersens heeft en dus niet na kan denken." Siste ik terug en liep de kamer uit. De deur gooide ik met een klap dicht. Nu mijn shirt en bh nog vinden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Nou, dat heeft die van net ook niet echt, of wel soms?' siste ik haar nog na. Ik keek op mijn mobiel, en schrok een beetje. Het was onderhand zo'n kwart voor vijf. Hadden we dan echt zo lang in die club gezeten? Hm, Sonny zette me aan het denken. Er liepen genoeg onnozele meisjes rond die dachten dat na de seks, ik gelijk een relatie met ze wilde hebben. Lachwekkend, gewoon. Echt hilarisch. Goed idee. Na een paar minuten mompelen viel ik in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Hoe een avond zo snel kon veranderen. Ik gristen mijn bh van de grond en trok deze aan gevolgd door mijn shirt mijn tas nam ik ook maar mee en ik verliet Zayn zijn huis. Echt niet dat ik nu al naar huis ging.als ik het goed had onthouden moest ik gewoon de straat uitlopen en zou ik weer bij Chaos komen. Ik kwam er al snel achter dat dit waar was en ik zag hoe Jayy de mensen naar buiten aan het sturen was. toen hij me opmerken fronste hij zijn wenkbrauwen. "het was en klootzak." mompelde ik en en sloeg mijn armen om zijn middel. Ik hoorde de jongen zuchten en zijn handen ging door mijn haar. "kom maar, Asmar dan moet je wel eerst helpen opruimen." ik knikte snel en liep naar binnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Verzin jij is iets leuks,' met een twinkeling in mijn ogen keek ik Harry aan. 'Zolang ik maar met jou ben vind ik het goed.' Ik draaide mijn gezicht iets naar links, zodat zijn vinger op mijn mond belandde, die ik opende en zachtjes op zijn vinger beet. Ik glimlachte toen hij me weer opnieuw kuste, sloeg mijn armen om zijn middel heen en kuste hem zachtjes terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Maar ik weet niets.'' zei ik tegen Louis zijn lippen aan.waarna ik met mijn tong over zijn lippen streek, niet wachten op toestemming en hem zoende. zijn lippen smaakte nog steeds naar jack en ik vond het heerlijk. ik zoende hem maar kort omdat ik moest gapen en keek daarom automatisch op de klok. het was 5 uur. ''Hoe laat moeten we morgen op?'' vroeg ik met een schuin hoofd. niet dat ik moe was of zou kunnen slapen zo, maar het ging om het idee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Met een zucht stapte ik uit mijn bed. Kon niet slapen. Fijn. Mompelend kleedde ik me aan en liep naar de badkamer, waar ik de gel uit mijn haar spoelde en mijn haar afdroogde. Het hing nu normaal, zoals vaker. Sloffend maakte ik de voordeur open en liep een paar appartementen verder, waar ik aanbelde bij Niall. Gapend klopte ik op de deur en mompelde wat over dat ie open moest doen. 'Doe open, Niall!' schreeuwde ik en een gaap verliet mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik schiet overeind, nachtmerrie. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik gooi wat koud water in mijn gezicht en loop naar de keuken waar ik toast maak. Als er aan de deur geklopt word besluit ik het te negeren, wie komt er nou middernacht even doodleuk langs? "Doe open, Niall!" Ik loop naar de deur en open hem. "Wat? Het is nacht, gast. Wat doe je hier?" Ik hou de deur verder open zodat hij naar binnen kan. "Wat wil je? Eten, drinken, of hoef je niets?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik liep het appartement in en draaide me om naar Niall. 'Het spijt me dat ik zo tegen je uitviel, Nialler. Ik voel me er echt rot over' zuchtte ik. Ik meende het voor de helft. Het speet me wel, maar ik wist dat Niall me toch zou vergeven. Smekend keek ik hem aan. 'Mag ik hier blijven, Niall? Thuis is Hatchi bij Perrie en ik.. Voel me nogal eenzaam' mompelde ik, gemeend. Dit meende ik wel. En Niall wist dat maar al te goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik knik dat hij mag blijven, ik voel me ook alleen. Geen keffende Brooke... Maar ik had geen keus, Brooke werd vermoord terwijl Zayn Hatchi weg gaf. Ik schud mijn hoofd, stomme gedachte. Ik loop terug naar de keuken en zie dat de toast verbrand is. "Fine..." Ik gooi het weg en pak twee zak snoep. "Euhh... hier is je ontbijt." Ik gooi de zak op zijn schoot. Ik plof naast hem en open de zak gummybears.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Een luide lach verliet mijn mond. 'Je bent geweldig, Nialler' grinnikte ik en ik opende de zak. Ik pakte er een gummybear uit, gooide die omhoog en ving hem op met mijn mond. 'Het beste ontbijt ooit' grinnikte ik. 'Zeg Niall, zeg me eens eerlijk. Wat vind je van Sonny?' vroeg ik expres. Mijn schoenen trapte ik uit, ik legde mijn benen over de stoel heen en at de gummybears.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Een slet!" Ik zet de tv aan en zak onderuit. "Niets meer dan een slet die je aandacht wil." Ik zap wat rond en eindig op mtv. Live While We're Young. Natuutlijk, hebben we net nodig... Ik kijk naast me. "Ik was eerlijk, sorry als je met haar bent. Dan vind ik Perrie nog beter, en die mag ik ook niet." Ik haal mijn schouders op. "Date de volgende keer een normaal meisje, of date niet! Kijk mij, ik date niet en leef nog steeds. Ben gelukkig, zing nog altijd het zelfde en heb nooit last van een gebroken hart." Het heeft voor mij alleen maar voordelen gehad tot nu toe. "Wanneer is het kertsmis?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Weet ik veel. En ben blij dat je het zegt. Na die one-night stand is ze kwaad weggelopen, wat een trut' mompelde ik. Bij one-night stand grijnsde ik even naar Niall. 'Zou jij ook moeten doen, het doet me goed. Morgen gewoon het eerste beste, domme meisje pakken en naar huis' lachte ik. Ja, dat ging ik doen. Een nieuwe Zayn was aangebroken. Nogsteeds hetzelfde, maar met een ietwat ander leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sonny heeft nog geen woord met Niall gesproken. hoe kan hij haar een slet vinden? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Vanwege dat Niall op het begin ook er was in het xfactor gebouw, toen het allemaal begon. Hij heeft daar gezien hoe Sonny reageert]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."