• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {What she said! Ze waren allemaal wel een beetje aan de rare kant, de jongens ook... Niet te veel op letten.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "Nu voel ik me stom! Ik ben ook blond! Neem dan een brunette, die bestaan ook nog." Ik grijns en stop een handje vol in mijn mond. "Misschien kan je dat eigenlijk beter niet doen… Jij was degene die het meeste kwaad was op Harry, nu doe je het zelf." Ik slik en wacht op een reactie. Hij gaat boos worden, me uitschelden, misschien zelfs fisiek pijn doen, maar het is de waarheid. Hij gaat waarschijnlijk ook weg, maar daar kan ik niet aan doen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:55 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'We moeten om acht uur in de studio zijn voor Kiss You' zei ik. Ik keek op naar Niall, pakte een handvol gummybears en gooide die in zijn gezicht. 'Raak' grijnsde ik. 'Boeien. Gevoelloze meisjes kun je niet kwetsen' zuchtte ik. 'Niall, ik ga ze niet behandelen als oud vuil. Eén nacht, en ze vertrekken' Ik trok mijn wenkbrauwen op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik besteed er geen aandacht aan door de gummybears op te eten. "Doe je wel! Iedereen heeft gevoel, alleen kan de een het beter verbergen dan de ander." Ik kijk hem streng aan. "Dat weet je zelf ook, je wil het alleen niet! Ik ken je echt wel Zayn! Ga drinken, feesten, doe iets leuks. Maar gebruik er geen meisje voor!" Ik bijt op mijn lip. "Want dan kan je vertrekken, je weet ook hoe ik erover denk..." Ik wil niet dat we ruzie krijgen, echt niet! Maar hij moet het begrijpen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Oké. Dag Niall' glimlachte ik. Ik stond op, trok mijn schoenen aan en tilde de gummybearzak op. Even snel draaide ik me om naar Niall, goot alle gummybears in de zak over zijn hoofd een, liet de zak vallen en trok de deur open. 'Tot dalijk!' riep ik. Ik stapte naar buiten, trok de deur achter me dicht en liep door het donker heen naar het park. Dan maar hier zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik laat het allemaal over me heen komen, al die plakkerige snoepjes. Het boeit me niet. "Je gaat echt weg? Je geeft dus hellemaal niks om me?" Ik kijk hem treurig na. Hij laat me stikken, en niet zo een klein beetje ook! "Zayn, geef je dan ook al niks meer om mijn gevoelens?" Vraag ik hem nog voor hij hellemaal weg is. "Je bent nog erger dan Harry! Hij gaf er wel om!" Ik laat me tegen de deurpost naar beneden zakken. Waar is Zayn? Ik wil die arrogante klootzak niet! Ik wil mijn eigen Zayn!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sonny Mabel puckerman
    ''Dankje Kilian!'' ik gaf mijn beste vriend een knuffel en kreeg een kus op mijn kruin gedrukt. ''ooit kom je een leuke jongen tegen Puckerman.'' lachte hij en ik gaf hem een duw. ''Alle leuke jongens zijn homo.'' grijnsde ik, doelend op zijn eigen geaardheid. niet dat ik Kilian op die manier leuk vond, maar het ging op het idee. ''Of familie.'' grijnsde hij, doelend op een van mijn broers. ''Iewl.'' lachte ik, maar niet ingaand op het feit dat geen van mijn broers werkelijk familie was. ''zie ik je morgen?'' vroeg ik terwijl ik mijn tas om mijn schouder gooide en de jongen knikten. ''Tot morgen.'' ik verliet Chaos weer en stak meteen een sigaret op. ik had er spijt van dat ik geen jas had meegenomen en mijn broek zat vreselijk zo zonder string. ik besloot de kortere weg te nemen en liep door het park heen. iets wat ik achteraf beter niet had kunnen doen want ik zag net te laat om om te draaien Zayn op een van de bankjes zitten. ik keek strak voor me uit terwijl ik langs liet en nam snel nog een hijs van mijn sigaret.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Mijn ogen schoten neer links, waar ik Sonny zag. Nonchalant keek ik weer vooruit en stak een sigaret op. 'Trut' mompelde ik zachtjes toen ze voorbij liep. Gapend zakte ik wat onderuit en trok mijn beanie wat verder over mijn hoofd. Enkele pikzwarte plukjes kwamen onder de beanie aan de voorkant door. En toch vond ik dit plat haar niet lelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    meteen na de worden van Zayn stopte ik met lopen en draaide me naar hem om, ik moest me inhouden mijn sigaret niet in zijn oog te drukken. ''Jij begon, niet ik.'' zei ik kalm. ergens vroeg ik me af waarom hij hier in zijn eentje op een bankje in het park zat. ging hij niet slapen. maar ik maakte mezelf wijs dat ik het niet eens wilde weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Ik had het verdomme tegen mezelf. Hoe vindt jij het als je in een zatte bui je beste vriend uitscheldt, om niks? En dan wordt degene naast je kwaad omdat je tegen jezelf aan het praten bent?' kefte ik. Ik keek haar woedend aan en stond op. Nu moest ik haast wel omlaag kijken vanwege het feit dat Sonny zo klein was. Mijn gezicht bleef emotieloos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel puckerman
    Zayn kwam heel intermitterend over zo en ik moest me inhouden geen stapje achteruit te zetten. ''Dat wist ik niet niet.'' met grote ogen keek ik omhoog en prutste wat aan de zoom van mijn shirt niet goed wetend wat ik hier nu mee aan moest. dit was echt heel akward. ik nam nog een hijs van mijn sigaret waarna ik hem uittrapten zodat er geen kans mer bestond dat ik hem in Zayn zijn gezicht uit zou duwen als hij straks een kut opmerking zou maken,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Nee, dat zei ik' fronste ik. 'Maar wat anders? Dan lagen we nu liefdevol te slapen?' zei ik sarcastisch. 'Alstjeblieft, zeg' kefte ik en ik liep weg van Sonny. Perrie's huis lag naast het park. Nogsteeds kon Sonny me zien, wat me overigens niet boeide. Ik belde aan bij Perrie en toen ze de deur openmaakte, zuchtte ze. 'ik wilde haar net naar jou brengen' zei ze. Ik aaide Hatchi en nam de riem over. 'We lijken net twee ouders met co-ouderschap' lachte Perrie. Ik moest ook lachen. 'Je hebt gelijk' grinnikte ik. Ik gaf Perrie een knuffel en liep met Hatchi het park weer in, waar ik haar los liet. 'Kom, Hacthi' grijnsde ik toen ze vene bleef hangen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny mabel Puckerman
    "Ja, want er was zoveel liefde tussen ons!.'' gilde ik hem achterna. ik draaide me kwaad om en liep ook weer weg. wat was die gozer een achterlijke zak zeg. hij leek Anthony wel. ik vertraagde mijn snelheid bij de gedachten aan Anthony en slikte even. Niet aan denken nu. Anthony was dood en het hoofdstuk was afgesloten. het was dan wel het begin van mijn liefdeloze hoofdstuk waar ik nu in zat, maar misschien was die wel beter.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 0:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik gromde zachtjes toen Harry helemaal geen toestemming vroeg en ik zijn tong direct al in mijn mond voelden, maar veel tijd om in actie te komen had ik niet, aangezien Harry al stopte. Ik trok een pruillipjeen schudden mijn hoofd. 'Ik heb geen idee, Hazza, eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo. Zullen we de tijd gewoon vergeten?' Ondeugend knipoogde ik naar hem, waarna ik een zacht kusje op zijn voorhoofd drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik tuiten mijn lippen even en zakten onderuit. "Dan moet je wel van helle goed huizen komen Tomlinson, om mij de tijd te laten vergeten." Grijnsde ik en sloot mijn ogen even. Als Louis iets wilde doen moest hij er toch echt zelf mee komen, ik ging het niet doen. Hellemaal niet nu hij de tijd wilde vergeten. Het enige wat ik op dit moment kom bemensen om dat te doen was veelte harde seks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''