• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mars zit in de schuilstal van de paarden. Die grenst aan het weilandje en de paarden kunnen er naar binnen en buiten lopen wanneer ze dat zelf willen. Hij zit aan de kant van de opening, maar dan naast de opening. Als je hem snapt.. Je moet in ieder geval de stal góéd in lopen om hem te kunnen zien, daar gaat het om.
    Voor als je Mars zoekt ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek naar het naamplaatje op de stal.
    "Belle vue. Wat een mooie naam. Je ziet er inderdaad heel belle uit." in tegenstelling tot mij... "Hmm, zouden ze hier wat wortels of zo liggen hebben?" mompelde ik zacht en keek om me heen. Plots hoorde ik een harde bonk, gevolgd door een gehinnik.
    Ik richtte mijn blik verder de stal in en zag helemaal achteraan een paard onrustig in zijn stal heen en weer lopen. Hij draaide steeds rondjes en stampte soms op de deur, wat dan een harde bonk veroorzaakte. Als gehypnotiseerd liep ik ernaar toe.
    Ik bleef vlak voor de stal van de prachtige, zwarte hengst staan. Casano, stond er als naam op de stal. Naast hem stonden alleen lege stallen. Misschien vonden ze hem te druk om er iemand naast te zetten. Hij stak zijn hoofd even het gangpad in. Zijn oren lagen plat en ik hoorde opnieuw een bonk omdat hij ergens tegen stampte.
    Ik keek naar hem op. Hij was enorm, maar zo mooi. Oh, zo mooi. Zijn ontembare pracht deed me aan Sam denken. Zijn prachtige manen kon ik al bijna zien bewegen, wanneer hij in galop vooruit stoof. Zijn hoofd fier rechtop.
    Ik staarde in zijn ogen. Duister en zwart, maar zo mooi... Langzaamaan leek ook hij te kalmeren. Zijn oren gingen rechter staan en ik zette een stap dichterbij. Ik hield mijn hoofd schuin, terwijl ik langzaam mijn hand ophief.
    Zou dit prachtige dier me hem laten aanraken? Was dat wel slim? Zou ik hem ook pijn doen? Of zou het deze keer hij zijn die mij pijn deed? Misschien was dat net wat ik verdiende...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Mars zit in de schuilstal van de paarden. Die grenst aan het weilandje en de paarden kunnen er naar binnen en buiten lopen wanneer ze dat zelf willen. Hij zit aan de kant van de opening, maar dan naast de opening. Als je hem snapt.. Je moet in ieder geval de stal góéd in lopen om hem te kunnen zien, daar gaat het om.
    Voor als je Mars zoekt ^^]

    {PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf, haha, hoe krijg ik haar nu daarheen...
    Kan je niet zeggen dat euhm...
    een paard bijvoorbeeld... bijna moet bevallen en hij ze naar de stallen brengt of zo? En haar ziet staan?
    Hij is in die 2 dagen of zo toch al eens naar huis geweest :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O mijn god, ik hou van zo'n beschrijving van paarden (:]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    (...)
    {PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf, haha, hoe krijg ik haar nu daarheen...
    Kan je niet zeggen dat euhm...
    een paard bijvoorbeeld... bijna moet bevallen en hij ze naar de stallen brengt of zo? En haar ziet staan?
    Hij is in die 2 dagen of zo toch al eens naar huis geweest :P}


    [Hahaha, ik vond het al zo cool dat er ineens een paardenstal op het terrein van dansers stond ;P
    En Mars is steeds teruggekomen in de schuilstal, dus.. Noujaaaaa....

    Nala moet zich gewoon even herinneren dat dit niet de stal is waar ze eerder geweest is en dat ze die ook wil gaan zoeken, desnoods om het terrein een beetje beter te leren kennen of om in te kunnen schatten hoe groot het is. Weet ik veel. Maar ik weet dus echt geen manier om Mars daarheen te krijgen, want als dat paard zou moeten bevallen zou hij haar niet naar de stallen brengen, maar eerder de schuilstal in werken XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }pff, de dansers mogen normaal niet buiten
    buiten hebben ze geen terrein.
    De paardenstallen staan gewoon ergens op het terrein, vlak bij de weides en niet te ver van de schuilstal.
    En Nala was daarvoor nooit naar een stal geweest, dat was gewoon buiten op de weides. Dus misschien...
    Kan het beginnen onweren. 1 van de paarden is bang van onweer.
    Zeg maar een jong, maar al bijna volwassen paard. En het geraakt in paniek en hij wil het naar de stallen brengen of zo...
    Of hij weet dat dat ene paard in paniek gaat geraken en brengt het uit voorzorg al naar de stallen???{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, ze hebben weiden op het dansterrein :'D
    Leuk.

    Maar is goed, dat kan ik wel doen. Voorzorg enzo.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam heeft weer eens een spiegel stukgeslagen ghehehe. En ik ga lekker verder schrijven aan mijn verhaal ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }ja, graag!{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb nu ook alles van mijn mobiel overgetypt op mijn pc (:
    Het is alleen wel bijna een heel a4tje al XD
    Vandaar dat het ook 3 concepten kostte om het op te kunnen slaan op mijn mobiel..

    En ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen met Mars. Bwehh.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oooww,, en ik heb de naam van zijn soort van vrouw weer nodig ;D
    Who wants to search?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vanessa? Was dat niet haar naam?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee, ik ben het aan het nazoeken. Ik zit nu in topic 48 ofzo, als hij met Les praat.
    Dus ik ben in de buurt.. >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [May. I know it again]


    Stop acting normal. It gets bored.

    We moeten het echt eens onthouden >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.