• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha idd.. >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.


    }fucking LOVE the song!
    die beat, damn!{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    Het is nu 2 dagen geleden dat Nala haar miskraam heeft gehad en al die tijd heb ik mijn werk niet fatsoenlijk gedaan. Gewoon omdat ik het niet aankon. En ik voel me er niet eens eens schuldig bij - wat ben ik voor een werknemer? Waarschijnlijk een prutser, een zwakkeling.. Iets in die richting. Al die tijd ben ik in de schuilstal van deze paarden geweest, zij hebben geleerd dat ze beter uit mijn buurt kunnen blijven maar dat ik ze niks doe als ze dichterbij komen, en ik heb geleerd dat ze warme adem en warme vachten hebben waar ik mijn handen aan kon opwarmen, en om mijn normale tijden ging ik ook naar huis, naar May. Ik heb haar niet de volle waarheid verteld en volgens mij heeft ze dat door, maar ze dringt niet aan en vraagt zelfs geen uitleg. Misschien kan ze het raden. Misschien ook niet. Ze is veel te goed voor me.. Maar nu heb ik er even vrede mee. Als ze daardoor niet breekt.. Dan vind ik het goed en moet het maar even zo zijn. Het enige wat ik haar verteld heb was dat er iets gevoeligs op het werk gebeurd was en dat ik daar mee zit, maar dat het vanzelf wel over zou gaan. Ze weet ook niet dat ik bij paarden in de stal zit omdat ik simpelweg niet in staat ben om iets levendigs te doen. Dat ik levenloos ben weet ze niet eens - ik probeer het te verbergen als ik thuis ben. Pijnlijk, maar het zal moeten en daardoor lukt het me. Het is een soort van.. Tussenweg tussen breken en niet breken, eerlijk zijn en liegen.. Om ons beiden te beschermen. Ik word toch niet gemist. Ik heb Baas gezegd dat ik dringend een paar dagen vrij nodig had om privé redenen om niet te erg te liegen, maar ook hij weet niet dat ik op het terrein zelf ben. Daar vertrouw ik hem niet genoeg voor. Nala redt het zelf wel met alle mensen die van haar houden, en Leslie en de rest ook. Die hebben me niet nodig.
    Zelf zit ik de hele dag dood voor me uit te staren in de stallen en ik ben niet meer gestoord sinds Leslie langs gekomen is, g*dzijdank. De paarden krijgen wel elke dag voer en het water wordt gecheckt, maar ik ben nog niet één keer ontdekt. Dus ik kon alle tijd die ik hier doorbracht gewoon nadenken over een miskraam, het verliezen van een kindje, mijn eigen verleden, May, hoe ik dit allemaal op wilde gaan lossen, en hoe ik zelf het sterkst word of lijk. Ik heb heel veel tranen kunnen laten gaan en heel veel gevoel kunnen laten ontsnappen. En dat lucht op. Maar het voelt alsof het heel, heel langzaam gaat. Veel te langzaam. En dat ik in de problemen kom als het niet snel beter gaat - maar dat zien we dan wel weer. Ik kan het toch niet eeuwig verzwijgen.
    Het gaat erom dat het beter gaat. En dat ik weer dingen merk. Dat ik vaker naar buiten kijk om naar de paarden te kijken, en naar de bomen en wolken. Om af en toe van de koude wind te kunnen genieten. Ik heb nu ook een ander vast plekje behalve die naast een oude ruif. Aan de buitenkant van de stallen hangt namelijk een veel nieuwere die iedere dag gevuld wordt, dus daarom dat ik weet dat die binnen oud is. Mijn nieuwe plekje is tegen de muur meteen links van de opening van de schuilstal, gezien vanuit dat je binnen komt lopen. Het is dus al bijna buiten en je voelt er de wind wanneer die staat, en je kan alles buiten zien. Want dat soort dingen merk ik weer. Ook nu.. Ik zie gewoon dat de lucht betrekt en het voelt alsof het dadelijk gaat onweren - iets wat de paarden ook aanvoelen. Sommigen staan gewoon nog rustig stil, of te grazen, maar één van de paarden drentelt druk langs het hek, alsof hij naar binnen wil, of in ieder geval weg. Het is het paard die vanmorgen in dit weilandje gelaten is - omdat hij minder gras mag, ofzo? Er staat namelijk vrij weinig gras hier. Dus dat zou het wel eens kunnen zijn. Ik kan geen ander voordeel bedenken die aan dit weiland zit in vergelijking met de andere weilanden, een stukje verder weg. However, het paard wat weinig gras mag lijkt enorm druk te worden van het naderende onweer en ik krijg medelijden. Ik weet niet waar er wat hooi is zodat hij kan eten en afleiding heeft, maar hier in ieder geval niet. En ik weet wel dat de merrie in de stallen staat en daar dus een eigen box moet hebben. Ik twijfel. Er ligt hier natuurlijk een touw.. Maar kan ik het doen? Dat paard naar de stal brengen? Eigenlijk niet. De persoon die hier elke dag komt om de paarden te verzorgen en te controleren zal niet weten waar het dier gebleven is en schrikken als het ineens in de stal blijkt te staan.. Maar anderzijds.. Ik heb eigenlijk wel zin om even te lopen, en als ik dat paard naar haar stal breng heb ik een doel. Ik sta voorzichtig op en loop naar het hek van het weiland waar een touw omheen geknoopt zit om het dicht te krijgen. Of eigenlijk.. Meerdere touwen. En ééntje kan er vast wel éven missen.. Ik begin het handig los te knopen -ik ken de knoop- en loop dan in de richting van het paard. Gelukkig heeft ze nog een halster om. "Kom eens meisje.." Ik praat zachtjes in de hoop dat het kalmerend werkt. "Ik ga je alleen maar naar je stal brengen zodat je wat kan eten en binnen staat.." Ik loop rustig naar het dier toe. "Rustig maar, ho maar.." Haar oortjes draaien naar me toe. Elke keer als ik iets zeg. En dus ga ik door. Ik wacht tot het paard naar mijn kant gedanst is en loop dan naar haar toe. "Niet zo dansen meisje.. Dan kan ik je niet wegbrengen.." Met opgeheven hoofd blijft het dier staan, alsof ze me kan horen.. Ik haal het touw één keer door de ring onderaan het halster en hou het touw dan goed vast op een eindje er vanaf. Het is weliswaar geen halstertouw, maar ik kan het dier ermee begeleiden en daar gaat het om. "Kom eens.." Ik loop in de richting van het hek in de hoop dat het dier volgt en alles lijkt helemaal goed te gaan als ik met het paard het hek uit loop en die ook weer zorgvuldig sluit. Het paard volgt me met net zo'n hoog hoofd als ze al de hele tijd heeft en drentelt, danst bijna, achter me aan van de opwinding. Krijg ik toch niet rustig. Zolang ze maar luistert weet ik wel hoe ik met haar om moet gaan en loop ik met haar door de sneeuw, door de fraaie kou, en ik bedenk een plan, aangezien ik geen idee heb hoe deze merrie dan wel niet heet en ik welke box ze dan wel niet moet staan. Maar er is vast een lege box waar ze tijdelijk heen kan. Dat moet wel.
    Een tijdje later doemt het stalgebouw waar ik al de hele tijd op wacht op en loop ik er rustig naartoe. De deuren lijken niet op slot en dat komt goed uit - dat zou er nog eens bij moeten komen. Het paard lijkt de beweging wel fijn te vinden en ik ook. Ik probeer een van de deuren met mijn koude vingers open te maken en duw de deur dan open, waarna ik het paard naar binnen leid en de staldeur achter ons dicht hoor vallen. De hoeven weerklinken op de stenen en ik kijk rond in welke box ik haar kan zetten als me iets heel anders opvalt. Ergens achterin de stal staat een meisje bij de box van de enige hengst die hier staat - en ik ken maar een van hen. Het meisje. Want dat is Nala. En ik mag niet gezien worden. Nog niet. Ik loop naar de eerste de beste box zonder naam erop en schuif de staldeur open, waarna ik de merrie erin leid en het touw uit de ring haal zodat ze los is. Daarna haal ik diep adem en loop de stal uit, schuif de box dicht en vergrendel die tot ik zeker weet dat het paard niet weg kan. Ze snuift eens even, maar ze lijkt zich wel al fijner te voelen dan toenstraks. En daar ging het toch om. Maar ik kan nog steeds niet zomaar weglopen. Dus ik blijf stil staan en kijk in Nala's richting. Wat doet ze hier?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 17:28 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik dacht wat beweging te horen in de stallen, maar veronderstelde gewoon dat het een van de andere paarden was. Stap per stap liep ik op het hevig onrustige dier af. Het was gewoon zo mooi. Zo angstaanjagend mooi. Mijn hand raakte zijn huid bijna. Meteen gingen zijn oren weer plat liggen en ik wachtte even. Geduldig tot het dier toeliet dat ik het aanraakte. Ik streelde zacht over zijn neus en zette een stap dichterbij.
    Het was bijna magisch dit moment. De manier waarop hij me aankeek, leek zo... zo menselijk. Hij zag er zo'n kwaaie nog niet uit.
    Plots hinnikte er een ander paard luid en onze bubbel werd doorbroken. Zijn oren gingen meteen helemaal plat liggen en hij schoot met zijn hoofd onrustig naar voren. Zijn hoofd sloeg tegen het mijne aan en ik viel door de schok op de grond.
    Hij had het niet bedoeld om me pijn te doen. Onrustig begon hij weer in zijn stal te draaien en stak zijn hoofd af en toe over de staldeur. Auw, zo'n paardenhoofd was toch wel hard.
    Ik kreunde zachtjes en legde mijn hand tegen mijn voorhoofd aan, terwijl ik nog steeds op de grond zat. Dat zou een buil worden. Maar ah, wat maakte een buil uit nu Sam het zowat had uitgemaakt met me. Een trieste zucht verliet mijn lippen.
    Ik had geen zin om recht te staan. Waarvoor?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    In een reflex reageer ik. Er is tenslotte iemand een soort van gewond. Ik loop snel naar Nala toe en leg haar goed neer zodat ik zeker weet dat ik haar niet verder verwond. "Gaat het?" Het is nu even geen tijd voor vragen waarom ze hier is en waarom ik hier ineens wel ben en mijn gezicht al die tijd niet heb laten zien, het is geen tijd om vragen te stellen over de miskraam, het is nergens anders als haar gewoon even helpen tijd voor. Ik veeg een lok haar uit haar gezicht. Het ziet er niet naar uit dat ze heel erg verkeerd is geraakt of gevallen, maar je weet maar nooit. Dat moet dus wel de reden zijn waarom die hengst apart staat..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek hem verwonderd aan. Huh, hoe kwam hij hier zo plots?
    Ok, het was wel handig. Ik zocht hem toch... Eigenlijk had ik zowat Sam laten zitten voor hem. Wat heeft me toch bezield?
    "Ja." mompelde ik, nog verwonderd door zijn plotse verschijning.
    Ik ging wat rechtop zitten. "Ja, gewoon een buil waarschijnlijk." zei ik zacht.
    "Van waar kom jij plots?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Doet er niet toe" Zeg ik. Ik wist gewoon dat ze het ging vragen. "Het belangrijkste is nu dat het goed met jou gaat" Dat meen ik serieus. In die dagen dat ik niet serieus gewerkt heb, heb ik me toch ergens wel zorgen gemaakt om Nala. Om hoe zij de miskraam zou opvatten. Of ze het net zo erg zou vinden.. Al dacht ik van niet, want het was geloof ik niet bepaald een gewenste zwangerschap..
    Maar dat is even niet hoe ik hem nu bedoel. Nu bedoel ik hoe ze zich in haar hoofd voelt door de klap van de hengst. "Dus.. Geen misselijkheid, draaierig, duizelig..?" Probeer ik haar te helpen met symptomen. Waarschijnlijk gaat het gewoon goed, maar wie weet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Nee, gewoon... een beetje pijn, maar valt wel mee." glimlachte ik. Hoe een glimlach toch makkelijk afgedwongen kon worden.
    Maar ah. Ik had het mezelf beloofd. Ik ging vechten. Vechten om er niet onderdoor te gaan. Nooit.
    "Ik zocht je net." mompelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Waarom?" Ouch. Ik had niet verwacht dat iemand van de dansers me alsnog zou zoeken. En Nala al helemaal niet.. Ik had eigenlijk gehoopt dat Sam voor haar zou zorgen, of eventueel Leslie, want volgens mij mogen zij elkaar ook wel. En anders is het toch Aireals plicht?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 18:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    HAHAHAHAHAHHA .ze haat het om Ariël genoemd te worden. Ze heet Aireal :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nou, eigenlijk zocht ik je, maar toen wou Sam dat niet en... toen liep ik hier maar wat en toen was jij hier, maar in eerste instantie zocht ik je wel ja..." mompelde ik vaag.
    "Ik zou je iets willen vragen..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Kom jij aan xD Het is al aangepast..]

    Marcell
    Eigenlijk snap ik helemaal niks van Nala's verhaal - ik weet alleen dat ze me iets wil vragen waar Sam het niet mee eens was.
    "Wat is er dan?" De meest logische vraag die ik maar kan stellen, maar ik stel hem. Omdat ik het antwoord wil weten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ow, ik moet eten. Geen idee of ik nog online kom.
    In ieder geval allemaal een gelukkig nieuwjaar (:]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik knikte verward. Ok, misschien had die klap mijn hersenen toch een beetje door elkaar geschud. Of het was mijn eigen uitleg die me gewoon in de war had gebracht.
    "Ik wou vragen of je me kon helpen met iets. Ik zou mezelf graag willen leren verdedigen."
    Ik zat nog steeds op de grond en trok nu mijn knieën op.
    "Op een of andere manier is er iets wat ervoor zorgt dat ik dat niet met Sam kan... Ik weet gewoon... Het kan niet. En ik... Hij vindt dat misschien niet zo fijn. Maar ik heb iemand anders nodig om het me te leren. En aangezien jij zowat de enige hier bent die ik echt vertrouw..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Hier ook: Een gelukkig nieuwjaar en een bijsterend, prachtig en liefdevol 2013!! (H){


    “To live will be an awfully big adventure.”