• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.


    Meisjes 5/6 :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Rider - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - blackunicorn - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Werewolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Werewolves - Leeuw


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.



    Voor de zekerheid alvast:

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Kan ik meedoen met Kane?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Woedend rende ik door het bos.
    k*t wijf! in gedachte schold ik mijn vroegere beste vriendin uit.
    dat rotkind had mooi aan iedereen mijn diepste geheim vertelt, mijn aller diepste geheim wat ik alleen haar toe had vertrouwd.
    en dat was dus verkeerd geweest.
    en niet zo`n beetje ook.
    nu wist iedereen het.
    hun blikken vol afschuw, walging en...
    medelijde.
    huilend ging ik op een opgevallen boom zitten.
    doelbewust pakte ik een scheermesje uit het voorvak van mijn tas.
    ik stroopte mijn mouw en zag mijn bleke arm met lelijke krassen.
    zonder er overna te denken sneed ik in mijn armen waar rood bloed uit opwelde...
    ik staarde ernaar en alles werd wazig.
    een wazig gevoel trok door mijn lijf, tot in het diepste.
    alleen het bloed uit mijn pols was er nog...
    en toen waren de bomen zo hoog als torens, nee, nog hoger!
    ik rook een scherpe geur en bracht mijn neus naar de grond.
    neus?
    ik keerde mijn hoofd en zag een lang en slank bruinig lijf.
    ik hoorde water kabbelen en rende er behendig heen.
    in het water staarde een bunzing me aan...


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Morrowind schreef:
    Max Owens ~ Lynx

    “Wat is er?” klonk het. Ik keek met triestige ogen op. “Sorry als mijn woorden bot klonken. Het is alleen… Tegen mij zei iedereen dat het goed zou komen, dat ze begrepen hoe ik me voelde, dat het ze speet, maar ze weten het niet. Ze weten niet hoe het is.”
    Ze bleef even stil. “Ik mis mijn moeder nog elke dat. Ik mis haar in de kleine dingen, maar toch is het heel aanwezig in me. Ik irriteerde me eraan dat iedereen deed alsof die me begreep, maar het is niet zo. Begrijpen doe je pas als het zelf voelt. Dat is met alles zo.”
    Ik hield me stil. “Hoe ben je hier gekomen?” vroeg ik opeens. Iedereen had vast wel een reden. “Zaten ze achter je aan?”
    Ik zuchtte. Eigenlijk wilde ik dat ze nooit zulke dingen had gedaan, maar daar was het nu te laat voor. Ik kon wel denken: ieder zijn eigen leven, zijn eigen keuzes. Maar ze leek er niet echt vrijwillig voor gekozen te hebben.


    Aria Maya Angels

    Ik kijk Max aan als zijn stem opeens door de stilte klinkt. 'Max,' mompel ik en kijk hem met bruine wolvenogen aan. 'Waarom wil je dat weten?' Ik kijk hem aan. 'Ja ik vluchtte het bos in. Ik viel van een heuvel en knalde tegen een boom aan. Toen ben ik veranderd.' Ik kijk hem aan en lik even met mijn tong over mijn snuif. Ik lach even om het gevoel. Alles was zo onwerkelijk en raar... 'En jij? Hoe ben jij hier belandt?' Ik ga weer zitten en kantel mijn hoofd een beete. Ik kijk om als ik gekraaf hoor. Ik spits mijn oren en sta op. Iets in me is gelijk alert. Ik zak door mij poten en kijk waar het geluidvandaan komt. Ik grom zachtjes en hou me klaar. Ineens komt er een konijn tussen de bis vandaan. Ik ga weer recht staan en ga rhstig ljggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MindBreaker schreef:
    [Kan ik meedoen met Kane?]


    Ja, wel eerst in een dier veranderen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    “Max,” mompelde ze. “Waarom wil je dat weten?”
    Ik haalde mijn schouders op en rolde op mijn zij. “Omdat ik nieuwsgierig ben.”
    “Ja, ik vluchtte het bos in. Ik viel van een heuvel en knalde tegen een boom aan. Toen ben ik veranderd.”
    Ik snapte haar niet. Waarom lachte ze? “En jij? Hoe ben jij hier belandt?” Ze ging weer zitten en kantelde haar hoofd.
    “Ik ben weggelopen van de begrafenis,” mompelde ik zachtjes. Aria spitste haar oren aandachtig en zakte door haar poten.
    Luisterde ze wel? Ik zuchtte. Wat kon het haar ook schelen? Wat kon het iemand eigenlijk schelen? Ik snoof zacht en sloot mijn ogen. Ik zou het wel merken als er iets belangrijks aan de hand was.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:08 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kane Daniels

    Boos ren ik het bos in. Hoe durft hij, hoe durft hij?! Tranen van woede druppelen op de grond. Ik weet dat het fout is wat ik heb gedaan, en ik zal er mijn hele leven spijt van hebben. Je eigen vader verwonden met een mes is dan ook niet echt iets wat je iedere dag doet. Ik kijk beschaamd om me heen, ik kan mezelf niet meer vertonen. Ik laat me tegen een boom aan vallen en mijn mes valt op de grond. Vol walging kijk ik ernaartoe. Ik knijp mijn ogen dicht zodat ik niet meer huil. Van buiten dan. "Hij had het verdien en ik heb iets goeds gedaan," Blijf ik herhalen, maar de rede zeg ik er niet achter. Hij mishandelde mijn broertje van vijf, en goen hij niet wou stoppen stak ik mijn mes in zijn arm. Daarna ben ik laf weggerend naar het bos. De plek waar mijn vader en ik vroeger heengingen als hij niet dronken was. Nog steeds drinkt hij teveel om zijn verdriet te vergeten. Ik pak de fles bier uit mijn tas en open die. Vannacht wil ik dronken in slaap vallen en morgen zo een krater hebben dat ik me hier niks van herinner. Ik doe mijn ogen diht en drink een slok. Daarna drink ik het flesje in een teug leeg. Nee, dit moet ik nie doen, ik zal boeten voor wat ik heb gedaan. Van het ene op het andere moment gebeurt er iets met me. Ik denk dat het door het bie komt dat het lijkt alsof ik een wolf ben... Ik knipper met mijn oven maar merk dat er niks veranderd. Ik wil schreeuwen voor hulp maar er komt geen schreeuw, maar een jank uit mijn bek. Wat is dit?!


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mag Kane bij de personen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Een raar gevoel overspoelt me. Nog één verandert?! En ik heb net de legende verteld! Ik zucht en loop naar Trevegg. 'Er is weer iemand verandert. Let jij op de andere?' Hij knikt. Ik draai me om en begin in de richting te rennen van de volgende persoon die verandert is. Ik zie al snel in de verte een dier die in het water kijkt. Als ik dicht genoeg bij de bunzing ben zeg ik: 'Ik ben Ramon. Ik weet wat er met je gebeurd is.' Ik bekijk haar en wacht hoe ze gaat reageren.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    MindBreaker schreef:
    (Mag Kane bij de personen?)


    Ik moet eerst ff met de leider naar je toe. Ik ben nu eerst bij een ander die ik ophaal, dan ga ik naar jou.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Mijn instinct was meer bezig met het konijn, dan met het antwoord van Max. Als het konijn weg is dringt het pas tot me door. 'Je bent wat,' gil ik uit. Mijn stem klinkt verrassend hard en hoog. Ik draai me om en kijk de lynx aan. 'Je bent weggegaan?!' Ik spring boven op hem en duw hem met mijn voorpoten op de grond. Ik voel me verbazingwekkend sterk. 'Hoe kan je dat je familie aandoen? Je ziet ze misschien nooit meer!' Ik kjk Max aan. Pas als ik besef wat ik doe spring ik van hem af en kruip naar achter. 'Sorry,' fluister ik zacht. Ik kijk naar de grond. 'Het lijkt wel of ik sneller boos wordt,' mompel ik en bekijk mijn poten weer. Waar is Ramon?! Waar is die klote leeuw?! Ik wil de opdracht! Ik wil weer een normaal meisje zijn. Nou ja, normaal.... Ik wil mijn eigen lichaam weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx

    "Je bent wat!" gilt Aria opeens. "Je bent weggegaan?!" Ze springt bovenop me en pint me me met haar poten op de grond. "Hoe kan je dat je familie aandoen? Je ziet ze misschien nooit meer!"
    Ik wring me los uit haar greep door me om te draaien. "Alsof het hen iets zou kunnen schelen. Ze geven toch geen ene fuck om me."
    Behalve mijn zusje dan... Misschien kon ik haar gaan halen en meenemen? Nee. Dat leek me geen goed idee.
    "Sorry," fluisterde ze opeens zacht. "Het lijkt wel of ik sneller boos word."
    Ik sprong recht en schudde verward mijn hoofd. Met een zacht plofje beland ik weer op de grond. Mijn poten waren aan het trillen, al dan niet van angst of woede. Ik wist niet meer wat ik voelde. Ik had zin om te huilen. Dit was niet wat ik wilde. Naar huis ook niet. Ik wou gewoon weten hoe het voelde om terug te komen in een huis waar je welkom bent. Dat warmte uitstraald en waar je er niet alleen voor staat.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem weer aan. 'Waarom? Wat hebje misdaan dat ze klaar me je zijn? Dat mijn vader me haat begrijp ik, het doet pijn, maar ik begrijp het. Het lijkt me niet dat jij iets fout doet.' Ik kijk hem aan. 'Je lijkt me een hele aardige jongen,' zeg ik zacht en sla mijn neer. 'En tot nu toe vind ik dat nog steeds. Ik kan niet bedenken dat je moeder jouw zou haten of het niks kan schelen als je doodgaat.' Ik kijk hem weer aan en staar uiteindelijk maar weer naar mijn poten. 'Soms klinkt doodzijn zo mooi. Het is altijd zo dichtbij, maar als ik het leven uit iemand zie vloeien. Hun koude lichaam zie, hun lege blik... Dan besef ik dat het geen zin heeft,' fluister ik zacht. Misschie hoort Max het niet eens. 'Het heeft geen zin om op te geven,' zeg ik nu harder en met zekere stem. 'Da hebben de andere gewonnen. En dat gun ik ze niet.'

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Toen Jake klaar was met zijn verhaal, begon hij te huilen. Ik kreeg een brok in mijn keel. Hij was geen moordenaar. Ik haalde diep adem.
    'Jake, je bent geen moordenaar. Een moordenaar is iemand die doelbewust moord en er geen spijt van heeft' zei ik, toen ik merkte dat Jake minder hard aan het huilen was.
    Hij was net zo min een moordenaar als ik een hoer.
    Ik was het me niet meer bewust, maar ik merkte opeens dat mijn poot nog steeds op de zijne lag. Ik drukte deze er ook steviger op.
    'Echt waar, Jake. Geloof me. Je bent geen moordenaar... En ik kijk niet anders naar je nu je het verteld hebt' zei ik met sympathie in mijn stem.
    Ik werd me daar bewust van. Ik kon het dus nog wel, aardig zijn. Die kut Jaimes had het allemaal er letterlijk uitgeslagen. Ik begon te trillen van woede. Ik haalde diep adem en stopte. Ik hoopte niet dat ze het hadden gemerkt.
    Ik keek naar Lewis. Hij had nog een tijd naar me gekeken. Ik bleef naar hem kijken. Mijn linkerpoot legde ik op Jake's schouder. Ik lag op de grond, dus dat kon. Ik keek weer naar Lewis.
    Wat zou hij zeggen? Als er maar iets verkeerds uitkwam, dan zou ik hem grijpen. Karma returns.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    'Jake, we...' begon ik, maar ik bedacht me. Hij moest mijn probleem niet weten. Hij moest niet weten dat ik ook geslagen werd door mijn ouders, dat ze beiden drugsverslaafd waren en dat ik eronder moest lijden. 'Het is niet jouw schuld Jake. Het was gewoon een ongelukt. Ongelukken gebeuren. Je deed het niet expres.'
    Ik wierp een schuine blik op Yfory en keek Jake terug aan. Ik stootte hem zachtjes aan met mijn poot en stond recht. 'Echt niet. Misschien wordt het tijd om terug te gaan.'
    Ik keek Jake bemoedigend aan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    opeens stond er een leeuw naast me...
    een leeuw...
    hier......
    ??????
    hij vertelde me een heel verhaal en maar weinig woorden bleven hangen.
    langzaam kwam mijn bewustzijn terug.
    ik was een bunzing.
    en ik praatte met een leeuw.
    o god!
    waar was ik?!
    de leeuw vroeg of ik mee kwam en verdooft volgde ik.


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*