• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ïk ga dòner halen en eten dus ik kijk of er wifi is en anders tot straks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Kotsen!" Ik duw tegen Liam's rug en schud hem door elkaar. "Kots ze uit." Ik maak hem misselijk en wacht tot die besjes uit zijn lichaam zijn. "Nu, Liam!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Vaag merk ik dat Zayn tegen me begint te schreeuwen en voel hoe mijn lichaam door elkaar wordt geklutst.
    De grond onder me gaat snel heen en weer doordat hij me hard heen en weer beweegt en ik wordt misselijker.
    Ik voel dat ik wit weg trek en hijg zwaar. Ik had behoefte aan zuurstof ik merkte vaag de zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd en ik kokhalsde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    Nooit gedacht dat ik het zou zeggen... "Goedzo, Liam! Ga door, ze moeten er echt uit!" Ik schud hem nog wat door elkaar. Hopelijk werkt het, ik kan niet zonder Liam!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Zijn woest geschud bracht me aan het toppunt van de misselijk heid en luidruchtig gaf ik over aan de zijkant.
    NOg nooit heb ik me zo beroerd gevoeld Ik laat me achterover op de bladeren vallen en sluit mijn ogen en probeer zoveel mogelijk zuurstof binnen te krijgen wat nog moeizaam ging.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Jawaad Malik
    "Goedzo! Liam, haal adem. Rustig aan, alle rust." Bezorgd kijk ik om me heen. Waar is Cat heen gegaan. "CAT! CAT HELP!" Roep ik heel hard in de hoop dat ze het hoord.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Dubbel-post}

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:44 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Krijg je ervan als het internet uit en aan gaat.}

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:45 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Dat moest drie keer?! x'D Arme inbox... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik concentreerde me op de stem van Zayn en hoest een paar keer mijn droge keel pijnlijk.
    NOgsteeds was het ademen zwaar en met moeite veegde ik mijn zweet van mijn voorhoofd weg omdaarna mijn hand met een bonk terug te laten vallen omdat het te vermoeiend was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (xAmore => Crudelis.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (leuke naam)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (leuke naam)


    (Dank je. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    "Een klameringsmiddel." Zei de zuster die me naar achter duwde op het bed. Ik piepten even en was blij dat ik niet kon zien wat ze deed. Mijn hoofd bonkten en een kreet van pijn verliet mijn mond toen er een natte doek over mijn borst en buik heen werd gehaald. gevolgd door zalf en als laatst werd ik weer overeind getrokken zodat er vermand rond mijn bovenlichaam gewikkeld kon worden. "Je krijgt straks antibiotica tegen de infecties maar eerst je arm nog. Ik keek de vrouw aan en kon niet hellemaal haar bedoelingen thuis brengen. Ze werkte voor de 'slechteriken' maar ze zag er vertrouwd en aardig uit. Langzaam knikte ik terwijl ze mijn arm bekeek en even schudden ze haar hoofd. Voordat ze het begon recht te zetten.


    (God, ik wek Jasmine even tot leven. o_0)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik volgde alle bewegingen die de vrouw maakte, maar het vertrouwen kon ik niet opbrengen. Ik vertrouwde niemand meer, alleen nog maar mezelf en Harry. Iets wat best vreemd was, maar ook weer logisch. Vertrouw niemand in de oorlog.
    Ik kromp in elkaar toen de zuster Harry's arm begon recht te zetten. Het leek alsof er ook een steek door mijn arm ging, alleen was mijn illusie vergeleken met Harry's echte pijn minimaal. "Waarom behandelt u hem zo goed?" vroeg ik uiteindelijk zachtjes, terwijl ik een vragende blik wist op te zetten en mijn eigen arm bekeek, die netjes verbonden en behandeld was. Ik was aan het piekeren over wat er hierna met ons zou gaan gebeuren. Werden we gescheiden of niet? Waar werden we heengebracht?


    Reading a good book is like taking a journey.

    (zeg kan ik Dean ergens heen sturen want Adalicia ia ook nooit mser online tgenwoordig)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan