• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    ik smste ondertussen Dean waar hij moest zijn en dat ik verlopig nog wel bij de dokterspost zat. ik zuchten en ging weer op de stoel zitten en legde mijn been languit. ''Wat heb je?'' volgens mij had die vrouw ook alles door. ''Schotwond.'' gromde ik en speelde wat met het hangertje aan mijn ketting. ik kon niet tegen wachten. ik tuiten verveeld mijn lippen iets tot de zuster begon ove rmijn verband verwisselen. Ze was blijkbaar klaar met Harry die nu zwaar heigend naar het plafon lag te staren en af en toe met zijn hoofd heen en weer wipten. Ze maakten hem los, zodat hij vrij kon bewegen maar wees hem erop dat het ten strengste verboden was zjin arm te bewegen. Niet dat hij dat kon. Ondanks dat hij vrij was om te bewegen bleef hij krampagtig liggen, iets wat blijkbaar normaal was, omdat de zuster er veder geen aandacht aan gaf. ze knikte goedkeurend naar Jasmine als teken dat ze erbij mocht en richten zich toen op mij. ''Laat maar zien die hap.'' mokkend trok ik mijn broekspijp omhoog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    "Karma." murmelde ik tussen neus en lippen door, waarna ik zwakjes naar de zuster glimlachte en overeind kwam. Ik snelde naar Harry toe en ging op de rand van het vreemde bedje zitten waar hij op lag, waarna ik zijn goede hand vastgreep en er zachtjes in kneep. Hij leek te baden in het zweet en ik vroeg me af of dat wel zo gezond was, maar ik liet het maar erbij zitten en drukte een zachte kus op zijn voorhoofd. "Het is al goed, niemand zal je nog pijn doen." zei ik zachtjes.
    Dat kon ik natuurlijk niet garanderen, maar ik zou mijn uiterste best doen om hem niet meer te laten lijden. Liever ik dan hij op dit vlak. Ik hield in mijn achterhoofd de belofte van Harry uit het busje vast, als hij die belofte zou kunnen waarmaken. Het bleef een punt waaraan ik me nu vastklampte en waarvoor ik zou gaan vechten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik voelde me enorm zwak en de enige bewegingen die ik kon maken was het trillen van mijn lichaam. Ik zag hoe er een invuse met vloeistof in mijn arm werd geplaatst en de Zuster zich daarna op Jayy richten. Ik zag hoe Jasmine bij me kwam zitten en mijn hand vastpakten en er zachtjes in kneep, maar ik voelde het niet. Ik wilde reageren op haar worden maar het enige wat ik kon doen is mijn ogen schicktig heen en weer laten gaan en haar aankijken. ik sloot mijn ogen even. Ik kreeg alles wel binnen, maar kon het niet meer thuisbrengen en er op reageren. Alsof ik verdooft was. Waarschijnlijk was dat ook wel zo, want de pijn voelde ik ook niet meer. Ik voelde hellemaal niets meer. ik opende mijn ogen weer en keek Jasmine strak aan. Wilde haar vertellen dat het goed was. ''de zuster was blijkbaar klaar met Jayy want kwam weer naar mij toe en legde een natte doek op mijn voorhoofd. 'Hij moet naar de ziekenzaal.'' ik zag het plafon bewegen, waardoor ik ondernam dat ik weg werd gereden. ''Hij zal straks heel duf worden van de medicijnen, maar dat zal over een uurtje wel wegtrekken. Hier ligt kleding voor hem en een deken. Zodra er iets is geef je maar een gil.'' Ik wist dat zehet tegen jamsine moest hebben maar ik zag hun niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik volgde de zuster naar de ziekenzaal en ging op een krukje zitten die de zuster naast Harry's bed had gezet. "Bedankt." zei ik stilletjes, waarna ik naar de kleding en de deken keek, maar ze niet aanraakten. Ik wilde niks doen dat Harry niet wou, dat vond ik oneerlijk. Mijn hand zocht die van Harry weer op en ik bleef hem vasthouden terwijl ikzelf ook moe begon te worden. Ik had deze nacht niet kunnen slapen en het brak me op, maar ik wilde pas rusten als Harry vredig kon liggen. Dus hield ik mijn ogen open, prevelde wat woordjes en liet zijn hand af en toe los om door zijn krullen te strijken. Ik hoopte wel dat hij het me duidelijk zou kunnen maken als hij iets nodig had, want ik gaf hem niks als het me niet gevraagd werd. Dadelijk legde ik een deken over hem heen en wilde hij dat helemaal niet... Ik vroeg me wel af hoe ik hem moest helpen aankleden met één hand. De tijd tikte verder en ik bleef bij Harry zitten. "Ik blijf hier, ik ga niet meer weg."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik weet niet hoe lang ik weg was gezekt, maar het was snel nadat ik in de zaal was neergezet. het voelde mischien aan als een paar minuten en het zou me neits verbazen als dat ook zo was. ik voelde Jasmine haar hand in de mijne en was ergens opgelucht dat ik weer iets kon voelen. Al voelde ik hierdoor nu ook de pijn. heel mijn lichaam leek te branden en ik slikte even. mijn mond was kurkdroog. ''Water.'' piepten ik zacht en kneep even in Jasmine haar hand. Meer kreeg ik er nu echt niet uit en de bonkende koofdpijn maakte het er niet beter op. ergens wilde ik wel bewegen, maar was ik bang voor de pijn die het zou opleveren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Toen Harry sprak keek ik meteen op en knikte ik snel, terwijl ik zijn hand bleef vasthouden en naast me keek. Gelukkig waren ze zo slim om een karaf water naast het bed neer te zetten... Ik liet Harry even los en vulde een glas met water, waarna ik op mijn lip beet. Kon hij wel rechtzitten om te drinken? Ik kon het moeilijk bij hem naar binnen gieten...
    Ik draaide me naar Harry toe en hield het halfvolle glas voor hem vast, totdat ik een rietje vond en het tevreden in het glas stak. "Hier." zei ik zachtjes, terwijl ik het glas voor zijn neus hield en hem vermoeid aankeek, maar met een lachje. Hij zou weer genezen, Harry werd weer gezond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Het duurde even voordat ik wat water binnenkreeg en mijn gezicht kromp even samen. "Dankje." Zei ik stik en zoog zacht aan het rietje, terwijl ik Jasmine aan bleef kijken. Ze zag er moe uit. "Kom liggen. Ga slapen." Mompelde ik zacht en probeerde mezelf iets aan de kant te duwen zodat ze erbij kon. Ik wilde niet dat ze niet tot amper zou slapen vanwege mij. Het lukte voor misschien een Laar centimeter maar volgens mij werd mijn lichaam met de seconde zwaarder en pijnlijker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dean Wany
    Snel reed ik naar de zoekenpost waar hij volgens zijn berichtje zat.
    Zodra ik er was liep ik naar binnen. Ik liep langs de ziekenzaal en zag twee hiofden met krullen. Ik liep een ander kamertje waar Jayy zat.
    De zuster bekeek zijn wond aandachtig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik zette het glas weer terug naast me op het gammele kastje en draaide me weer naar Harry toe, die er zo wit als een doek bijlag. Ik knikte eventjes als antwoord en leunde met mijn goede arm op het bed, terwijl ik met mijn hoofd op mijn arm steunde. "Doe nou niet, ik blijf wel wakker." mompelde ik, terwijl ik mijn andere arm tegen me aan hield gedrukt. Ik wilde niet eens dat Harry zou schuiven, dat deed hem pijn. Ik legde mijn hoofd zijwaarts zodat ik naar Harry kon kijken en bleef zo zitten, half liggend op een bed. Het was niet de meest comfortabele houding, maar het was beter dan niks.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik hield meteen op met bewegen toen Jasmine dat wilde maar was het er nog steeds niet mee eens dat ze waker zou blijven. Daar hadden we allebei niets aan als ik wel gewoon sliep. Ik kon mijn hoofd iets kantelen om haar beter aan te kijken en zeg hoe ze half met haar bovenlichaam op bed kwam liggen. Ik vond het vreselijk om jasmine zich zo druk te laten maken om mij. Ik hevte mijn hand ok om deze over haar wang te laten gaan en het liefst zou ik haar gewoon kussen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Harry draaide zijn hoofd naar me toe en ik knipperde een paar keer, waarna ik zijn vingers over mijn wang voelde trippelen. Ik glimlachte lichtjes en wist dat Harry liever had dat ik gewoon ging slapen, maar ik wilde het niet. Toch sloot ik uiteindelijk mijn ogen omdat ik geen zin had dat Harry zich druk begon te maken.
    "Je wekt me wel als je iets nodig hebt, toch?" vroeg ik zachtjes tussen neus en lippen door, terwijl ik mijn hoofd in een comfortabele houding had liggen. Ik slaakte een zachte zucht en mompelde nog wat, maar ik was al te moe om zelf door te hebben wat ik zei.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dean Wayne
    Ik glimlach en.loop naar de zirkenzaal waar ik er twee zie. Koffie ? Vraag ik aan het meisje.
    Lat ik een lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    "Goed." Gaf ik antwoord, maar ze moest zelf toch ook wel weten dat ik het eerder zelf zou proberen. Ik ging zachtjes door Kasmine haar haar en een kleine glimlach verscheen toen ik haar uitgeputten gezicht zag. Ik was blij dat ze ging slapen. Zelf sloot ik ook mijn ogen. Ik was net zo uitgeput en de medicijnen maakte het er allemaal niet opgewekter door. Ik slikte en probeerde me te concentreren op en licht ademhaling. Het verbant om mijn borst en middel zat verschikkelijk en bij elke zucht leek het zich te verstrakken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik wilde iets zeggen voordat ik nog in slaap zou vallen, totdat een stem me op liet kijken. Ik draaide me langzaam om en zag een -nog- onbekende man achter ons staan, wat op een soldaat leek. Achterdochtig schudde ik mijn hoofd. Wie weet wat er in die koffie werd gegooid... "We hebben water." zei ik met een schorre stem, terwijl ik naar de karaf wees en me weer weg draaide. Harry's hand door mijn haren liet me weer lichtjes ontspannen en ik sloot mijn ogen weer, maar ik bleef op mijn hoede voor de soldaat. Zo kon ik nooit slapen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Mijn ogen vlogen weer open en ik keek de soldaat die vroeg of Jasmine Jasmine Koffie wilde. Ik kon hem wel voor zijn kop slaan. "Laat ons met rust." Gromde ik en keek weer naar Jasmine die gelukkig haar ogen alweer gesloten had. Ik zucht en en pakte Jasmine haar goeden hand om daar vervolgens een kus op te geven. "Dean, kom hier!" Ik herkende de stem an Jayy, maar besteden er veder geen aandacht aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''