• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "dat is mijn werk." zei de zuster simpel na Jasmine haar vraag, maar echt helder kreeg ik het allemaal niet meer meer. Alles Tolden voor mijn ogen en ik had het gevoel of ik elk moment kon gaan overgeven van de pijn, ik werd r letterlijk misselijk van en mijn hoofd draaide langzaam heen en weer. Ik hoorde de zuster nog meer dingen zeggen maar het kwam allemaal niet meer dingen. "hij gaat flauwvallen." ik hoorde de lag van de soldaat maar al snel werd alles zwart voor mij ogen.

    Jayy Kilian von Monroe
    "blijf zitten, het is normaal dat hij flauwvalt." sisten ik nog voordat Jsmine ook maar iets kon doen. Omwast zeker dat ze anders door het lint zou gaan omdat ze waarschijnlijk dacht dat wij ervoor gezorgd hadden dat hij flauwviel of dat de zuster hem iets gegeten had. "Jayy, breek het de volgende keer zijn arm normaal. Zijn bot is hellemaalin splintérs gebroken." zuchten de zuster en meteen schoot ik in de verdediging. "heb ik niet gedaan. Het was Samir." grijnsde ik en keek naar Jasmine."niet zo treurig moppie. Hij komt wel weer bij."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Stuur Dean maar ergens anders heen. ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte langzaam en zag hoe Harry ineens verschrikkelijk wit wegtrok, iets waardoor ikzelf eventjes slikte. Ik piepte zachtjes toen ik hoorde dat hij was flauwgevallen en ik stond hier werkelijk doodsangsten uit. Ik vertrouwde de boel hier totaal niet, vooral niet met die soldaat erbij. Gehoorzaam bleef ik zitten, maar ik bleef onrustig wiebelen terwijl ik Harry niet uit het oog verloor.
    "Samir?" vroeg ik zachtjes. Ah, zo heette hij dus. Ik wierp de soldaat een verontwaardigde blik toe en wilde een opmerking naar zijn hoofd gooien, maar dat zou alleen maar in ons nadeel gaan werken. "En hoe noem ik jou?" vroeg ik terwijl ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek, maar niet al te brutaal.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [kan hij richting hazza en jasmine komen???

    Dean Wayne
    Zuchtend keek ik rond, het was hier saai.
    Adalicia lag zowat te slapen en Cat had ik weg gestuurd.
    Ik pakte mijn mobiel en belde richting Samir


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [doe maar, want ik vind het sotm om met twee personages van mezelf tegen elkaar te praten. ;x]

    Jayy Kialin von Monroe
    ik rolde even met mijn ogen. ''Dat word net gezecht.'' De zuster had toch duidelijk mijn naam gezecht. Ik wenden mijn hoofd even aan toen harry pinnen in zijn arm kreeg en een spalk om alles recht te houden. ''Het heeft een stuk slechter bij hem uitgepakt dan bij haar. je mag van gleuk sprkeen meisje.'' zuchten de zuster en ik rold emet mijn ogen. ''Zielig hoor. dat je vriendje alles moet verdragen.'' ik was haar een beetje uit aan het lokken en lachten. De krullenbol op de tafel begon opeens te gillen en met dichtgeknepen ogen begon hij met zijn benen te spartelen. vragend keek ik naar de zuster die meteen de gespen onder de tafel vandaan haalden en deze strak om zijn benen bond zodat hij niet meer kon bewegen. alleen het gillen bleef aanhouden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ahha begrijp ik ik vind het ook noooit leuk.]
    Dean Wayne
    Ik zucht en bel naar Jayy.
    Waarom waren de gevangene zo uber saai?
    Vaak sliepen ze keiveel ofzo.
    Ik zou in mijn laatste minuten of uren juist wakker blijven en veel doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Dus als ik het begrijp neemt Dean Harry over?)

    Jasmine Amina Garçia.

    "Het kon een bijnaam zijn, weet ik het." mompelde ik, waarna ik langzaam knikte als teken op de woorden van de zuster. Ik voelde me schuldig, maar ik deed het toch niet met opzet om mijn botten minder zwaar te laten breken dan die van Harry? Ik beet op mijn lip na de woorden van Jayy, waarvan ik nog steeds dacht dat het zijn bijnaam was trouwens, en probeerde niet overeind te vliegen toen Harry begon te gillen.
    "Het is niet eerlijk, hij heeft niks gedaan." zei ik zacht, terwijl de tranen in mijn ogen sprongen en ik even slikte. "Krijgen wij trouwens geen normale bekentenisverklaring of hoe zit dat?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [huh?? nee toch? lol of ik ben nu echt even heel blond maar misschien kan dean wel van plaats ruilen met jayy want dan heeft zei alleen hazza en jij jasmine]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [huh?? nee toch? lol of ik ben nu echt even heel blond maar misschien kan dean wel van plaats ruilen met jayy want dan heeft zei alleen hazza en jij jasmine]


    (Ik bedoelde daarmee dat ze die twee scheiden en dat Harry onder toezicht van Dean blijft en Jayy bij Jasmine, maar jouw plan kan ook. :3 Doe maar wat jullie makkelijker vinden, het zijn mijn personages niet.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [het maakt mij eigenlijk niet veel uit. ik denk wel dat malkkelijker is om dean ipv jayy te doen. dan als ik er niet ben kunnen jullie en omgedraaid ooik. dan kunnen we meer rpgen denk ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oww, nee zo bedoel ik het niet. Dean komt gewoon helpen. niet meer.]

    Jayy Kilian von monroe
    ik rolde even met mijn ogen. ´´we doen niets met hem!´´ snauwde ik. ´´het doet nu enorm pijn en straks gaat het beter. het is voor zijn eigen bestwil hoor.´´ ik werd dat getetter van jamsine echt zat. het werd nu toch behandeld, was dat niet wat ze wilden. ´´Er komt geen bekentenis verklaring. jullie zijn allang schuldig bevonden.´´ mompelde ik terwijl ik mijn afgaande telefoon uit mijn broekzak pakten en op het scherm zag dat dean het was. ´´Jo.´´ antwoorde ik terwijl ik naar de spartelende jongen op het bed keek. ik wist hoe hij zich voelden. ik had nogsteeds pinnen in mijn arm zitten. alleen maar pijn en voor de rest niets.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [kan ook ahahhah lol

    Dean Wayne.
    Ik hoorde de stem van Jayy en zucht opgelucht.
    "Heey gast kan ik wat bij jou komen doen die Adalicia chick ligt te pitten, Cat is die twee andere aan het opzoeken in een ander kamp.
    Dusja ik heb niet echt iets te doen en het is heir dodelijk saai" grijnzend plof ik neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    "Je hebt niet eens bewijs." murmelde ik nog, maar ik besloot dat het beter was om verder mijn mond te houden. Ik bedoelde mijn woorden niet op die manier, maar die soldaten waren gewoon zo dom als een ei... Ik moest eventjes waterig glimlachen om mijn gedachten. Ik kon tenminste nadenken om dingen die nergens op sloegen, gelukkig. Mijn vingers verstrengelden zich ineen en ik bleef naar Harry kijken, terwijl ik aarzelend mijn mond opende. "Wat ga je trouwens met ons doen?" vroeg ik stilletjes, ietsjes onderdaniger dan eerst. Ik kon me beter rustig houden voordat ze Harry nog met opzet pijn gingen doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    "Ja, kom maar hier heen." Zei ik tegen Dean en hing weer op. "Wil je dit even in mijn wangzak spuiten." De zuster overhandigde me een naalt met vloeistof en even trok ik mijn wenkbrauw op. "Gewoon doen. Het is niet zo moeilijk." Zelf was ze nog erg geconcentreerd op Harry's arm. Ik deed wat me gevraagd werd en het had meteen effect. Het wilde bewegen hield op en ook het gegil sterfte langzaam weg. "Het is alleen zodat hij zich ontspant en zijn spieren niet samengetrokken worden." Legde de zuster aan Jasmine uit. Die op haar buurt vroeg wat ik met hun ging doen. Ik haalde mijn schouders op. "Waar ik zin in heb." Ik kon met zo doen wat ik wilden. Al werd Jasmine uiteindelijk of als speeltje voor de soldaten gebruikt. Of opgeleid als zuster. Deze zuster was namelijk ook ooit een verrader geweest. Het liefs schoot ik ze gewoon allemaal door hun kop. Maar daar had ik de toestemming niet voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dean Wayne
    Voor ik kon reageren had hij opgehangen.
    dude ik weet niet waar je bent Lachend loop ik naar mijn auto en plof erin wachtend op een sms'je.
    Het was buiten flink koud aan het worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Armina Garçia.

    Ik wilde gaan protesteren, totdat de zuster me uitlegde wat de soldaat met haar deed en ik liet me weer terugzakken op de verhogingsbank waar ik op zat. Ik slikte even en had nog steeds de neiging om bij Harry te gaan zitten, maar dat mocht vast en zeker weer niet. Dus bleef ik braaf zitten op mijn plek, luisterde naar de woorden van de soldaat en slikte hoorbaar. "Oh..." antwoordde ik zacht, terwijl ik wat haren uit mijn gezicht wreef met mijn goede hand en even op mijn lip beet. Heel globaal gezegd, maar ik begreep het wel. Ik hield me verder stil en wiebelde wat onzeker op en neer terwijl ik Harry in het oog hield, ik wilde hem niet één seconde uit het oog verliezen.


    Reading a good book is like taking a journey.