• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Meliourry
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja zeker Julia,' lachte hij en trok me aan mijn hand mee naar de receptie. Hij meldde me aan en liep mee naar de wachtruimte. Daar zat nog een meisje, die meteen opsprong zodra ze hem herkende. Ik grinnikte zacht maar zei niets, ik wilde haar gesprek met haar "idool" niet verstoren. Na het kleine praatje werd ze geroepen voor haar auditie. Ik hoopte maar dat ik beter was dan zij, ik wilde deze rol zo graag! Ik plofte op de stoel neer, wat niet zo'n goed idee was, aangezien het maar een plastic ding was. Heel even trok ik een pijnlijk gezicht, maar lachte het weg. Domme ik. Douglas pakt het script erbij. 'Goed, weet je je tekst?' vroeg hij aan mij, terwijl hij naar de goede bladzijde bladerde. Ik knikte. 'Ja, zeker. Ik heb diehard geleerd, zodat ik het zelfs niet zou vergeten als ik een een zenuwachtige ramp zou zijn, wat nu dus is.' Ik trommelde met mijn vingers op mijn benen en tikte met mijn voeten een ritme op de vloer, terwijl ik een keer diep in en uit ademde. Daarna vatte ik kort de scène samen die we tijdens mijn auditie zouden spelen, ook al wist ik dat hij wist wat we gingen doen. Ik maakte hem alleen duidelijk dat ik het nog wist. Argh, kon dat meisje niet opschieten?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte. Daar had hij weer gelijk in. Acht maanden om ons voor te bereiden. En nou maar hopen dat het genoeg was. Ik beet zacht op mijn lip en keek Liam aan. "Ik ben er nog steeds bang voor." Fluisterde ik zacht. Ik werd nou eenmaal niet zo snel bang voor dingen, maar dit is zeker wel een uitzondering. Zuchtend stapte ik voorzichtig van de barkruk af en pakte mijn glas cola om zo naast Liam te gaan staan. "Ik voel me nu echt klein." Grinnikte ik. Soms waren die hakken ook handig. Dan voelde ik me niet zo klein meer.


    Liam James Payne

    'Je bent ook klein' lachte ik. Ik moest letterlijk naar beneden kijken om Mackenzie aan te kunnen kijken. 'Dan hebben we nog een probleem. Namen zijn niks voor mij, ik kan nooit wat bedenken' grijnsde ik, terwijl ik Mackenzie goed bekeek. Mackenzie was behoorlijk knap, dat kon niemand ontkennen. Eigenlijk was ze alles wat ik in een meisje zag. Mooie ogen, een mooie lach, een prachtig figuur, haar karakter was perfect. Er was geen één minpuntje aan haar. Geen één.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pruilde mijn lip en keek hem schuin aan. ''Ik ben klein. Ik kan er niks aan doen. Behalve hakken dragen dan, maar dat kan op dit moment niet.'' grinnikte ik. Mijn mondhoeken krulden steeds meer omhoog en grinnikte weer. ''Jij moet helemaal naar beneden kijken. Ik ben echt veels te klein. Als mijn been nou herstelt, kan ik weer hakken dragen en ben ik niet meer zo klein meer. Maar dat gaat echt eeuwen duren en dan heb ik een mega buik en kan ik niet op hakken lopen en ben ik nog steeds kleiner dan jou.'' ratelde ik lachend door. Ik praatte gewoon te veel, dat wist denk ik iedereen al onderhand. ''Maar.. Oké. Ik weet dat ik me veel te veel zorgen maak. Maar als dit programma klaar is. Wanneer heb jij dan je tour?'' vroeg ik schuin.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik voelde een steek door mijn buik. Een week geleden was de tour verlengd en vervroegt. Ik slikte even en keek schuldig naar Mackenzie. 'Hij is een maand nadat we hier uit zijn, en hij is verlengd. Hij duurt waarschijnlijk een maand of langer' mompelde ik. Al was één maand niet erg, maar het kon goed tot twee maanden uitlopen vanwege de talkshows in alle landen. En ik kon goed de negende maand van Mackenzie's zwangerschap nogsteeds weg zijn. Dat werd een probleem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Oh.'' mompelde ik zacht. Ik wist niet of ik juist teleurgesteld moest worden of juist.. Boos. Het kon allebei niet omdat hij er niks aan kon doen. Maar de vraag was, hoe gingen we het in hemelsnaam oplossen? Ik zuchtte en keek Liam aan. Toch besloot ik om weer op de barkruk te zitten, dan hoefde ik tenminste niet helemaal omhoog te kijken. ''En nu?'' mompelde ik zacht. Ik wilde het voor ons beiden en ik wilde niet dat Liam alles ging missen.En ik wilde dus totaal niet twee maanden alleen zijn. Ik zuchtte en probeerde niet in paniek te raken, wat ik normaal snel deed. En nu ik op TV was en het wereldwijd werd uitgezonden kon ik het niet maken om mezelf voor schut te zetten. Niet voor een paar miljoen kijkers. En niet als Liam's vriendin. Als afleiding begon ik in mijn hoofd een liedje te zingen, Hall of fame van The Script.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aangepast. Moest net even weg.. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jolene schreef:
    Louis Tomlinson

    Ik trek Harry helemaal tegen je aan en schud enkel zacht mijn hoofd terwijl ik geruststellende geluidjes maak. 'ik ga nooit bij je weg Harry daarvoor hou ik teveel van je geloof me nou' ik kus zijn voorhoofd en aai door zijn krullen. Soms op dit soort momenten was Harry weer een klein jongetje dat hij vroeger was. Tenminsten zo voelt het voor mij maar ik denk ook voor hem. 'het komt allemaal goed Hazza' fluister ik en streel over zijn rug in een poging hem rustig te krijgen.


    Harry Styles.
    'Ik dwing je gewoon bij me te blijven als je ooit van plan bent om weg te gaan...' Een grinnik verliet mijn mond en ik haalde even mijn neus op, om Louis vervolgens aan te kijken. Ik slaakte een genietend geluidje toen ik zijn vingers door mijn krullen heen voelde en werd direct wat rustiger. 'Ik hou echt heel veel van je, Louis Tomlinson...' Prevelde ik zacht tegen zijn lippen aan, om de mijne er vdaarna stevig tegenaan te duwen voor een kus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Ik beloof je dat ik er bij zal zijn. Al moet ik vanuit Japan naar Engeland vliegen' beloofde ik haar, en ik keek Mackenzie even diep in haar ogen aan. Mijn hand legde ik zacht op haar wang en mijn lippen drukte ik op die van haar. Het was dan wel de zoveelste keer, maar nog altijd ontplofte dat geweldige gevoel in me. Mijn tong gleed vragen langs Mackenzie's lippen, smekend om toestemming.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en voelde al snel Liam's lippen op de mijne. Voor mijn gevoel hadden we al duizend keer gezoend, maar het kon me allemaal niet meer zoveel schelen. Iedereen zag het, dan zag iedereen tenminste dat ik van hem hield. Ik opende mijn mond en mijn tong zocht naar de zijne. Rustig draaide ik er rondjes om en grijnsde breder. Het voelde gewoon veilig aan als ik bij Liam was en niets kon eraan tippen. Ik grinnikte even tussen de zoen door. De gedachte al dat miljoenen mensen ons bekeken.. Oh god.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Ik kus hen gretig terug en trek hen dicht tegen me aan. 'ik hou ook van jou Harry Styles. Je hebt werkelijk geen idee wat je voor me betekend.' ik streel zijn wang en kijk hen reliëfs aan. 'ik zal je werkelijk nooit verlaten' fluister ik in zijn oor. Ik trek de deken lachend over ons heen en druk deze keer wat gretiger mijn lippen op de Zijne. Dat hoefde de camera's niet allemaal te zien toch?

    Douglas Booth

    Ik leg een hand op haar been zodat ze stopt met tikken. 'zo maak je mij ook nog nerveus' grinnik ik. ' je haalt het wel' het meisje van net komt naar buiten. Ze schraap haar keel en loopt naar ons toe. 'z-zou ik je handtekening mogen?' ik glimlach en teken er papier in haar handen. Nog snel een foto en dan loop ik met Penelope naar binnen. Onze of eigenlijk haar auditie wit gefilmd zodat ze het nog terug kunnen zien. 'nimmer zal mijn liefde groter of gelijk zijn aan de liefde die ik voel voor jou mijn Julia' ik trek haar tegen me aan. 'zeg me dat je met me trouwt wanneer ik terug kom?' ik streel haar wang. Ze kijkt me aan. 'Ja mijn Romeo' fluisterd ze. 'zullen jij en mijn hart vlug weer keren?' 'zo snel als mogenlijk.' we buigen naar elkaar toe en opnieuw voel ik haar lippen tegen de mijne. Ik geniet van dit moment maar vergeet niet dat er ook camera's zijn.

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas legde een hand op mijn been zodat ik stopte met tikken. Ik keek hem aan en grinnikte toen hij zei dat ik hem zo ook nog nerveus maakte. Waar zou hij nerveus voor moeten zijn? 'Je haalt het wel,' zei hij toen en ik hoorde de aahw, in mijn hoofd, maar zei hem niet. Hij was echt heel erg lief. Het meisje van net kwam weer naar buiten. Ze schraapte haar keel en liep naar ons toe. Volgens mij mocht ze mij niet echt, aangezien het leek alsof ik een boze blik toegeworpen kreeg. 'Z-zou ik je handtekening mogen?' vroeg ze stotterend aan Douglas. Ik bleef netjes zitten en herhaalde mijn tekst nog even in mijn hoofd. Het zou zo'n ramp zijn als ik dadelijk mijn tekst zou vergeten! Ik zag hoe Douglas naar het meisje glimlachte, een handtekening op een blaadje zette en nog snel met het meisje op de foto ging. Daarna liep hij met mij naar binnen, waar een paar mensen aan een lange tafel zaten. Netjes stelde ik me aan hun voor, ook al wisten zij wie ik was. Ik was erg op manieren gesteld. Ik ging op mijn plek staan en wachtte op een startsein, waarna ik begon met de scène die ik met Douglas ingestudeerd had. 'Nimmer zal mijn liefde groter of gelijk zijn aan de liefde die ik voel voor jou, mijn Julia,' zei hij en trok me tegen zich aan. Ik keek verliefd in zijn ogen. 'Zeg me dat je met me trouwt wanneer ik terug kom?' Hij streelde over mijn wang en ik bleef hem verliefd aankijken, alsof hij een geschenk vanuit de hemel was. 'Ja, mijn Romeo,' fluisterde ik zacht. 'Zullen jij en mijn hart vlug weer keren?' 'Zo snel mogelijk,' antwoordde hij en ik boog naar hem toe, tegelijkertijd als hij naar mij toe boog. Opnieuw voel ik zijn zachte lippen tegen de mijne en dit keer ontstond er een kriebel in mijn buik. Viel ik nou voor Douglas of waren dat maar de zenuwen die ik weggestopt had voor de auditie? Ik liet me met de kus mee sleuren, zoals Julia dat ook zou doen. In mijn achterhoofd wist ik dat er camera's waren die het allemaal opnamen, maar ik schonk er geen aandacht aan. Ik bleef toch gewoon in mijn rol? Nadat het stopsein gegeven werd haalde ik mijn lippen van Douglas af en ging weer op mijn voeten staan, aangezien ik op mijn tenen moest staan om bij zijn lippen te komen. Afwachtend keek ik de mensen voor me aan. Had ik het gehaald?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Douglas Booth

    Ik kan haar alleen maar aan kijken terwijl de jury een zacht applaus geeft. 'dat was erg goed' zegt Joey de regisseur. Ik glimlach net als Penelope. 'We willen graag meer van je zien Penelope. Je mag volgende week terug komen' ik kijk haar trots aan. Ze had het ook echt heel erg goed gedaan. 'fijne dag nog' we nemen afscheid en zodra de deur dicht is omhels ik Penelope enthousiast. Ik knuffel haar en door haar op te tillen kan ik een rondje draaien. 'je was geweldig!' glimlach ik en kijk haar trots aan.

    Harry Styles.
    Een warm gevoel neemt mijn lichaam over en een grinnik verlaat mijn mond als Louis de dekens over ons heen trekt, vast voor de camera's... Liefdevol kus ik hem terug en zachtjes bijt ik in zijn onderlip, om vervolgens mijn handen naar zijn haren te brengen en ze daar in te klemmen. Ik wilde niet te hard van stapel lopen, wie weet ging het straks weer bergafwaards... Oh, ik moest echt stoppen met eraan te denken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik grijns als hij op mijn onderlip bijt en zijn vingers in mijn haren klemt. Ik ondersteun hem met mijn armen en steel over zijn zij. 'ik hou van je Hazza' fluister ik voor ik hem opnieuw kus. Steeds opnieuw vinden mijn lippen de zijne of zijn huid. Ik druk een rij kusjes in zijn nek en kijk hem liefdevol aan. Hij is geweldig en ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten. Hij maakt me gewoon gelukkig.

    Harry Styles.
    Een tinteling raast door mijn buik als ik Louis zijn vingers over mijn zij heen voel. 'Ik hou ook van jou,' murmel ik zachtjes en een kreun verlaat mijn mond als hij zijn warme lippen in mijn nek plaatst. Mijn handen klemmen zich nog wat strakker in zijn haren en gauw zorg ik ervoor dat hij me aankijkt en lief druk ik een klein kusje op zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you