• Hee ,
    Ik begin me weer een beetje te vervelen en zou ook graag eens een rollenverhaal doen!
    Iemand ideen of interesse?
    Ik zou graag iets met een groep doen, vb. een weeshuis...
    Maar ik heb verder nog niets. Suggesties zijn altijd welkom :)
    Eigenlijk kun je mijn idee beschrijven als gewoon een grote co-writer story. Iedereen die meedoet schrijft om de beurt een stukje en laat daar dan iets in gebeuren.De anderen kunnen erop reageren. Ik geef een voorbeeld met random nicknames

    HilaryX schrijft: Ik hoorde gesis en gilde, ik hoopte dat evan dicht genoeg was om het te horen, want voor me stond één van de giftigste slangen ter wereld...
    Evanboy schrijft: Ik hoorde gegil , maar wist niet waar het vandaan kwam, het bleef echter aanhouden, ik volgde het geluid en zag hoe Hilary (net niet) gebeten werd.

    Zoiets en dan gewoon met z'n vieren om de beurt een hoofdstukje , maar dan uit de pov van jouw karakter(s)


    Voorlopig al aangemeld om mee te doen:
    MissAlice
    Bieberen
    Arriver
    ShortiiChey
    Emrys
    MissMeXD


    Ideeen:
    -Vliegtuigcrash door Arriver
    -Kostschool door ShortiiChey
    -Iets met een eng bos door MissMeXD

    COMBINATION door MissAlice

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:18 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik meld me!
    Wil je t meer meerdere mensen doen, of alleen wij 2 dan? :Y)

    Hee Bieberen! Graag iets met lekker veel personen! Dat maakt het levendig!
    Wel blij met je reactie!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:29 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ah, is goed. Ik ben bereid om Twilight te doen of OP, aangezien ik een grote obsessie heb voor Jacob Black en derest van Twilight :Y) Oh, en ondanks het feit dat ik zag dat je Justin Bieber haat maakt t me niks uit dat je dat niet wil doen in RPG haha. Ik kan opzich alles wel doen kwa OP en Twilight (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:35 ]

    Ik zou ook wel willen meehelpen (:


    That is a perfect copy of reality.

    Oké! Wat leuk zeg!
    Wat zouden jullie graag willen doen?
    Bieberen: Join team Jacob! Waaah! I luv him 2!
    Arriver: is goed voor mij, heb jij misschien ook nog ideen? (Coole naam heb je btw )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    TEAM JACOBBB!
    Uhm, we kunnen OP doen, maar ook the wolfpack ofzo idk. Ligt eraan wat Arriver wilt!

    Ik heb het niet zo met twilight, dus OP lijkt me leuker (:.


    That is a perfect copy of reality.

    Dan doen we OP haha. Vind ik geen probleem (: hebben jullie enig idee welke verhaallijn?

    Nee, eigenlijk niet! Gewoon iets met veel mensen, lekker levendig


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik heb wel een idee, en daar hebben we ongeveer 25 mensen voor nodig, ik stuur het wel in pb (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:33 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oké doe maar :) Ben benieuwd!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik wil wel mee doen ^^


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Leuk! Welcome abroad zou ik zeggen :D


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    En MissAlice, wat vind je van mijn idee xd.


    That is a perfect copy of reality.

    Het is nog een beetje onduidelijk, maar de vliegtuigcrash lijkt me cool , heb je het ook naar shortiiSHay doorgestuurd?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing