• Hee ,
    Ik begin me weer een beetje te vervelen en zou ook graag eens een rollenverhaal doen!
    Iemand ideen of interesse?
    Ik zou graag iets met een groep doen, vb. een weeshuis...
    Maar ik heb verder nog niets. Suggesties zijn altijd welkom :)
    Eigenlijk kun je mijn idee beschrijven als gewoon een grote co-writer story. Iedereen die meedoet schrijft om de beurt een stukje en laat daar dan iets in gebeuren.De anderen kunnen erop reageren. Ik geef een voorbeeld met random nicknames

    HilaryX schrijft: Ik hoorde gesis en gilde, ik hoopte dat evan dicht genoeg was om het te horen, want voor me stond één van de giftigste slangen ter wereld...
    Evanboy schrijft: Ik hoorde gegil , maar wist niet waar het vandaan kwam, het bleef echter aanhouden, ik volgde het geluid en zag hoe Hilary (net niet) gebeten werd.

    Zoiets en dan gewoon met z'n vieren om de beurt een hoofdstukje , maar dan uit de pov van jouw karakter(s)


    Voorlopig al aangemeld om mee te doen:
    MissAlice
    Bieberen
    Arriver
    ShortiiChey
    Emrys
    MissMeXD


    Ideeen:
    -Vliegtuigcrash door Arriver
    -Kostschool door ShortiiChey
    -Iets met een eng bos door MissMeXD

    COMBINATION door MissAlice

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:18 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik wil ook wel meedoen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MissAlice schreef:
    Het is nog een beetje onduidelijk, maar de vliegtuigcrash lijkt me cool , heb je het ook naar shortiiSHay doorgestuurd?

    Nu heb ik het wel doorgestuurd, en ik wist dat het nog een beetje onduidelijk was, ik was er namelijk nog mee bezig, en het is nog niet af (:


    That is a perfect copy of reality.

    Okay dat betekent dat we nu almet z'n vijven zijn!
    Hier nog eens even alle namen.

    MissAlice
    Bieberen
    Arriver
    ShortiiChey
    Emrys

    Arriver had het idee om een vliegtuigcrash te doen, ik vind het wel leuk! Wat jullie?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hmm ligt eraan. Als het een soort van Lost word met zulke onbegrijpelijke dingen en ijsberen op een tropisch eiland lijkt het me niet zo'n goed idee. Maar als dat het niet word kan het heel leuk worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys, ik stuur het idee wel even naar je toe, maar het is nog wel vaag, dus ik vraag jullie hulp om het idee af te werken, als jullie er uberhaupt iets mee willen doen (:


    That is a perfect copy of reality.

    Het is nog in volle ontwikkeling. Dus ik zou zeggen: Iedereen die en leuk idee heeft laat het even en dan kiezen we gewoon met z'n allen?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Het klinkt leuk alleen om eerlijk te zijn denk ik niet dat het een geweldig idee is voor een rpg. Het is meer iets voor een gewoon verhaal dat iemand alleen schrijft.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Voorlopig al aangemeld om mee te doen:
    MissAlice
    Bieberen
    Arriver
    ShortiiChey
    Emrys
    MissMeXD


    Ideeen:
    -Vliegtuigcrash door Arriver
    -Kostschool door ShortiiChey
    -Iets met een eng bos door MissMeXD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Eerlijk gezegd lijkt het me niet heel handig om een rpg te openen met ze'n zessen, maar oké..


    That is a perfect copy of reality.

    Waar gaan we de rpg eigenlijk doen? Gewoon op Q of ergens anders/


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hoe bedoel je Arriver?
    Ik post steeds als er iets nieuws of iemand nieuw zich aanmeld hier.
    Maarre wat dachten jullie van: een groep tieners van een kostschool spreken de laatste schoolweek af samen op reis te gaan, ze komen echter na een vliegtuigcrash terecht op een eiland, in een donker en gevaarlijk bos.
    Ik kan er niet aan doen , maar ik zou ook graag en paar kleuters (5-10) in het verhaal willen stoppen. Alleen weet ik niet hoe. Maar goed, we hebben nog alle tijd.
    @Emerys
    Euh gewoon op Q dacht ik zo, aangezien ik niet zou weten waar anders!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:49 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Is dit voor een rpg? Ik dacht voor een verhaal xd


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Noem me maar Demi c:
    En wat ik bedoel is, meestal zie je dat wanneer mensen samen een idee bedenken, dat met ze'n tweeën doen, en niet met ze'n zessen, maar goed.
    Btw, MissAlice, ik zat met hetzelfde idee, op die kleuters na dan c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Euh , ok nu kan ik effe niet volgen?
    Mijn bedoeling is dus eigenlijk dat we gewoon met z'n allen een verhaal schrijven, om de beurt een stukje ofzo? Wat hadden jullie in gedachten?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik snap het nu ook niet meer, wat was jou idee dan?


    That is a perfect copy of reality.