• Hee ,
    Ik begin me weer een beetje te vervelen en zou ook graag eens een rollenverhaal doen!
    Iemand ideen of interesse?
    Ik zou graag iets met een groep doen, vb. een weeshuis...
    Maar ik heb verder nog niets. Suggesties zijn altijd welkom :)
    Eigenlijk kun je mijn idee beschrijven als gewoon een grote co-writer story. Iedereen die meedoet schrijft om de beurt een stukje en laat daar dan iets in gebeuren.De anderen kunnen erop reageren. Ik geef een voorbeeld met random nicknames

    HilaryX schrijft: Ik hoorde gesis en gilde, ik hoopte dat evan dicht genoeg was om het te horen, want voor me stond één van de giftigste slangen ter wereld...
    Evanboy schrijft: Ik hoorde gegil , maar wist niet waar het vandaan kwam, het bleef echter aanhouden, ik volgde het geluid en zag hoe Hilary (net niet) gebeten werd.

    Zoiets en dan gewoon met z'n vieren om de beurt een hoofdstukje , maar dan uit de pov van jouw karakter(s)


    Voorlopig al aangemeld om mee te doen:
    MissAlice
    Bieberen
    Arriver
    ShortiiChey
    Emrys
    MissMeXD


    Ideeen:
    -Vliegtuigcrash door Arriver
    -Kostschool door ShortiiChey
    -Iets met een eng bos door MissMeXD

    COMBINATION door MissAlice

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:18 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Haha, ok Demi, leuk dat we met hetzelfde idee zaten en ik ben gewoon gek op kinderen, ik ga ook babysitten enzo... :D Vandaar denk ik
    Eigenlijk kun je mijn idee beschrijven als gewoon een grote co-writer story. Iedereen die meedoet schrijft om de beurt een stukje en laat daar dan iets in gebeuren. Ik geef een voorbeeld met random nicknames

    HilaryX schrijft: Ik hoorde gesis en gilde, ik hoopte dat evan dicht genoeg was om het te horen, want voor me stond één van de giftigste slangen ter wereld...
    Evanboy:D schrijft: Ik hoorde gegil , maar wist niet waar het vandaan kwam, het bleef echter aanhouden, ik volgde het geluid en zag hoe Hillary (net niet) gebeten werd.

    Zoiets en dan gewoon met z'n zessen om de beurt een hoofdstukje , maar dan uit de pov van jouw karakter(s)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:59 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Bedoel je nu met een rollenverhaal een story of een rpg?


    That is a perfect copy of reality.

    Een story dus eigenlijk


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    oh xd.
    Ik dacht dat het voor een rpg was xd.


    That is a perfect copy of reality.

    Ehh ik weet eerlijkgezegd het vershil niet


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Een story is een verhaal dat je in je eentje schrijft, met soms een co-auteur, een rpg schrijf je met meerdere mensen.


    That is a perfect copy of reality.

    Jha da's de bedoeling, dat we met z'n allen samen schrijven


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    He iedereen een berichtje gestuurd met wat we voorlopig hebben. Laat de suggesties en karakters maar komen! :)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik schrijf nooit story's dus eigelijk lijkt het me niet zo goed idee om nog mee te doen, Sorry..


    That is a perfect copy of reality.

    Is niet erg... Bedankt dat j ons een leuk idee hebt gegeven :D


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik meld me af, sorry.

    Ahh , jammer!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hee Allemaal , nu ja, we zijn nogmaar met z'n vieren... :(
    Willen jullie nog steeds het verhaal doen? Ik wil wel, maarree , weet niet of jullie er nog steeds enthousiast over zijn?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing