• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    (Maakt mij niet uit bij wie Camile komt, ze gaat toch wel haar eigen gangetje)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.

    Nog even en ze moesten me in de sneeuw gooien om af te koelen, want die Yin liet mijn bloed nu mooi koken. Vooral omdat Liam haar ook nog begon te verdedigen. Wie begon met het bitse gedrag?! Zei of ik?
    "Ik accepteer je muziek wel, natuurlijk. Het ligt er maar net aan hoe het gespeeld wordt." antwoordde ik kalm om vervolgens van de trap af te springen en met het koffer in mijn hand terug te lopen. Normaal was ik niet zo van ruzie maken, maar ze ging nu wel een beetje ver... Ze mocht blij zijn dat ik haar niet eruit had gezet!
    "Luister, ik ga niet aardig doen als jij hier al met je onuitstaanbare gedrag naar binnen komt lopen en doet alsof je weet ik veel wat bent, want zo win je geen zieltjes! Als ik nu aan iedereen zou vragen wie jou aardig vind zou alleen Liam zijn hand opsteken. Je bent gewoon een onuitstaanbare bitch." zei ik om me vervolgens naar Liam te draaien. "Nee, Liam. Ik kan Yin niet beoordelen omdat ik haar nauwelijks ken. Misschien zie jij het verkeerd." zei ik op dezelfde toon. Echt, normaal gesproken was ik heel vrolijk, maar als zij hier als de prinses van Zwitserland naar binnen kwam gelopen alsof ze alles was kon ik haar wel schieten.
    Ik slaakte een zucht, draaide me terug naar Camile en Alicia en beet op mijn lip. "Discussie gesloten. En als je nog iets te zeggen hebt praat je maar lekker tegen Liam."
    Zo, dat was mijn uitbrander van de dag... Terug naar de trap en weer proberen te lachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Die Yin haalde nu al het bloed onder mijn nagels vandaan, en vooral toen ik zag hoe ze tekeer ging tegen Louis. Ik stond op en liep naar de plek waar het hele gesprek/geschreeuw plaats vond en knikte kort naar de twee meisjes die bij Louis waren. Nadat Louis zijn hele uitbrander tegen Yin had gehad, ging ik verdedigend voor hem staan en keek haar doordringend aan.
    'Luister meid, een eerste indruk is heel belangrijk weet je dat?' begon ik, 'En als je die nou een goede had gemaakt, hadden we je allemaal, en niet alleen Liam, vast wel een kans gegeven. Maar helaas, ook bij mij heb je het al verpest.' zei ik en ik keek glimlachend om naar Louis en de 2 meisjes die bij hem waren.
    'Goed, ik ben Harry, en jullie zijn?' vroeg ik grijnzend, Yin compleet negerend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne

    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan en ik liep naar Louis. 'Louis, nee.. Oh god, we zitten hier nog geen kwartier en nu brandt er al een ruzie los. Ik had nog zó gezegd dat ik hier geen zin in had' zei ik. 'Ik ga een kop chocomelk maken, als jullie het niet erg vinden' zei ik, gelijk alweer chagrijnig. Dit zou een lange vakantie worden. Met een zucht liep ik naar de keuken, waar ik de waterkoker aanzette, een mok pakte en het poeder van de chocolademelk erin deed. Handig zo, die zakjes. Ik pakte een vork, marshmallows, slagroom en de waterkoker toen ie klaar was. Het hete water goot ik in de mok, de rest in de gootsteen, zette de waterkoker terug en uit, deed de vork erin, spoot de slagroom erin en belegde het met marshmallows. De vork was om het bovenste gedeelte, de slagroom, op te eten. Lekker handig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Camile Abigail Turner

    Ik zuchtte en aanschouwde de uitbarsting van Louis. Hoorde hij niet de vrolijke te zijn, of had ik dat nu verkeerd onthouden? Ik had wat ingelezen, zodat ik niet helemaal een buitenbeentje zou zijn. Ik wist immers vrij weinig over One Direction en ook al deed ik dan altijd waar ik zelf zin in had, deed ik graag mijn best om niet een onwetend blondje te zijn.
    'Ugh, waarom moet ze de stemming nou zo verpesten. Dat ze geen fan is, geeft haar niet het recht om jullie zo te behandelen. Kijk naar mij, dat doe ik toch ook niet?' fluisterde ik, aangezien ik geen zin had in een uitbrander van miss I'm the best, fuck de rest. Ook de krullenbol ging zich er nu mee bemoeien en ik herinnerde mij iets over dat Louis en de krullenbol, volgens mij Harry, beste vrienden waren. Al schenen ze allemaal goed met elkaar op te kunnen schieten.
    Krullenbol draaide zich om naar ons en glimlachte. 'Goed, ik ben Harry, en jullie zijn?'
    'Camile, ik zei het net al, maar volgens mij was de aandacht meer gericht op haar,' zei ik gebarend naar Yin.


    Happy Birthday my Potter!

    Yin Emylia Chase

    'Oh negeren?' vroeg ik met een gespeeld glimlachje. 'Snap ik! Natuurlijk! Dan vindt je het vast niet erg als ik weer verder ga' lachte ik en ik stopte de stekker weer in het stopcontact, om vervolgens aan de knop de draaien van mijn gitaar en een liejde te spelen. Het was net zo hard als er boxen op z'n hardst stonden. Je kon nu amper iemand verstaan. Ze negeerden me toch? Oké, Yin, dit deed je wel erg kinderachtig. Na nog een liedje trok ik de stekker eruit en huppelde als een klein meisje samen met mijn koffers de trap op, de jongen genaamd Louis negerend, en liep verder om mijn koffers tegen de muur aan te zetten. Daar ging ik zitten en neuriede een liedje in mezelf. Jup, het is waar. Ik ben absoluut gestoord. Maar zo ben ik eenmaal. Ja, ik zou het hier wel kunnen vinden. Ze moesten gewoon wachten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alicia Joya Lavendel

    Ik keek naar de uitbarstende Louis. Ik was dan wel een fan maar zo had ik hem nog nooit gezien. Nou ja, misschien zouden er wel veel vaker dit soort dingen gebeuren wat wij, de fans, niet door hadden. Die Yin, volgens mij, was nou ook niet echt bepaald 'vriendelijk' toen ze binnen kwam. Ik was daar niet bij maar zo te zien wel. Ik keek even rond. Het was dat ik mijn woede aanvallen nog wel onder controle kon houden, met moeite, maar als één van hun zo op mij zou reageren zou ik het niet in kunnen houden. Ik blies even het plukje haar dat voor mijn ogen zat weg.
    Harry, die er ook bij stond, draaide zich om naar mij en Camile. Niet dat ik haar naam wist maar omdat zij zich eerder voorstelde aan hem wist ik dat. ''En ik ben Alicia.'' zei ik.
    Ik hoorde weer harde muziek uit de woonkamer komen. Wat na een tijdje wel stopte. Yin liep huppelend voorbij. Op dit soort momenten hield ik altijd mijn mond.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 22:44 ]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Goed, dadelijk dacht het hele huis dat ik een of andere chagrijnige zuurpruim was, maar het liep nou net een beetje anders omdat Yin mij verveelde. Ik zette haar koffers buiten als een grap en dan kreeg ik een reactie terug alsof ik alles schuld was... Nou goed, niet meer over piekeren. Ze kon me negeren zolang ze wilde, des te minder last had ik van haar. Nou ja, ze kwam zichzelf nog wel tegen als ze hier zonder vrienden zat... behalve Liam.
    "Haz? Kun jij Alicia's koffer tillen?" vroeg ik met een pruillipje om vervolgens Camile's koffer steviger beet te nemen en haar op de rug te tikken. "Kom je nog?" vroeg ik grijnzend om vervolgens -opnieuw- de trap te beklimmen en uiteindelijk naar een van de meisjeskamers liep. Ik legde Camile's koffer op een willekeurig bed neer en zuchtte eventjes. Hoe ze zich verdeelden moesten zij weten, want daar hield ik mijn handen vanaf.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Het ene meisje stelde zich voor als Camille, en gaf meteen mompelend haar mening over Yin, wat een glimlach op mijn gezicht bracht. Ik vond het leuk als mensen het met me eens waren. Het andere meisje stelde zich voor als Alicia en glimlachend begroette ik haar.
    'Haz? Kun jij Alicia's koffer tillen?' vroeg Louis met een pruillipje toen hij de koffer van Camille pakte. 'Maar natuurlijk.' zei ik grijnzend toen ik zonder enige moeite de koffer oppakte en de trap op liep naar dezelfde meisjeskamer als waar Louis Camille's koffer neer had gezet.
    Ook Alicia's koffer zette ik op een bed neer en ik gaf Louis snel een bemoedigende glimlach, je zag dat hij het niet leuk vond wat er gebeurt was met Yin.
    'Lou, je bent niet de enige die zo over haar denkt.' mompelde ik met een schorre stem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    Ik beet even op mijn lip en keek toe hoe Harry het koffer tilde, waarna hij het neerzette en me een bemoedigende glimlach schonk. Ik keek even naar de vloer en haalde uiteindelijk mijn schouders op.
    "Dat weet ik, Harry. Het is gewoon dat ik nu heel erg bot overkom en dat was voor Alicia en Camile niet zo leuk. Normaal gesproken zou ik nooit zo reageren, maar zij haalde me echt het bloed onder de nagels vandaan." zei ik om de meiden vervolgens een verontschuldigende blik toe te werpen en waterig te glimlachen. Ik deed het niet met opzet, maar als ik kwaad werd hield ik mezelf gewoon amper in de hand. Het liefste was ik ook gewoon de vrolijke, blije Louis die als een gek door de sneeuw rende.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Camile Abigail Turner

    Yin maakte het alleen maar erger en begon nogmaals hard te spelen. Vervolgens huppelde ze langs ons heen en ik moest heel veel moeite doen om niet mijn been uit te steken, zodat ze zou vallen. Waarom was ze in vredesnaam zo onaardig en gemeen tegen de jongens? Het sloeg werkelijk waar gewoon nergens op. Het zorgde alleen maar voor een pissige Louis en een slechte sfeer.
    Met soepele sprongen volgde ik de rest via de trap omhoog, zonder veel geluid te maken. De enige reden waarom men bokte wanneer men sprong op de trap, was simpelweg omdat men niet veerde. Je kon muisstil heel snel een trap opklimmen, als je wilde. Boven aangekomen plofte ik naast mijn koffer op het bed en keek naar de jongens.
    'Louis, niemand neemt jou iets kwalijk. Zullen we er maar gewoon over ophouden en iets leuks doen? Beter laten we haar gedrag de sfeer niet verpesten,' stelde ik voor.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Ugh, wat een vervelend wijf met haar stomme elektrische gitaar. Die dingen had ik nooit mooi gevonden, ik ging voor de old style normal gitaar. Ik keurde haar geen blik waardig en stond op om de andere twee, waar Lou en Haz ook al bij stonden, te begroetten.
    'Haii, ik ben Niall,' stelde ik me glimlachend voor aan de twee, Alicia en Camille. Mijn twee vrienden ontfermde zich over hun koffers, zodat ik met de twee overbleef. 'Lopen jullie ook mee naar boven?' Ik wachtte echter hun antwoord niet af en ging achter de twee jongens aan. 'Moet ik nog helpen met die koffers?' Ik kwam een van de kamers op en zag dat de koffers al op hun plek lagen.
    'Lou, je bent niet de enige die zo over haar denkt,' hoorde ik Harry nog net mompelen naar zijn vriend.
    'Nee. Inderdaad. Stomme elektrische gitaar.' Ik snoof even minachtend.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Misschien is het handig voor deze situatie als Cam en Alicia wel op één kamer zitten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Yin Emylia Chase

    'Als jullie normaal doen, doe ik dat ook tegen jullie. Het is een kwestie van tijd voordat je mijn vertrouwen hebt, weet je. Ik kan ook normaal doen' zong ik hoog, zodat iedereen beneden het kon horen en ik glimlachte even nep naar diegenen die voor me stonden. Verveeld keek ik naar mijn nagels. 'Alsof ik het leuk vind hier te zijn. Ik ben hier ook alleen maar om me te vermaken. Ik doe mijn best om aardig te zijn, hoor. Wat kan ik eraan doen dat jullie me niet mogen. Je moet me nemen hoe ik ben, of je nou wilt of niet' zuchtte ik, terwijl ik mijn beanie afdeed waarbij je nu mijn hele haar zag. Ach, wat boeide mij het. Ik had het geverfd. De bovenkant was een beetje donkerfelblond, toen werd mijn haar donkerrood en daarna weer donkerfelblond. Ik vond het mooi, het was echt iets voor mij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    Ik negeerde Yin vanaf nu compleet. Ze had het er zelf na gemaakt. Als zij mij ging irriteren, ruzie zocht en daarna aandacht ging zoeken kon ze het bij Liam doen. Ik reageerde er in ieder geval niet meer op. Ik luisterde even naar Niall en grinnikte zachtjes.
    "Liever de akoestische gitaar, niet? Daarmee kunnen we tenminste nog op het strand spelen, geen stroom voor nodig." zei ik met een lach om vervolgens naar Camile te kijken en te knikken. "Je hebt gelijk. Heeft iemand zin om buiten iets te gaan doen?" vroeg ik, waarna ik even op en neer wiebelde omdat ik me begon te vervelen. Sneeuwballen gooien was leuk! Of een sneeuwpop maken, of een sneeuwengel... Ik wilde iets met de sneeuw doen, dat leek me duidelijk. Ik luisterde even naar Yin's klaagzang en liet haar maar gaan, zij had zich vanaf het begin opgesteld als een onuitstaanbaar persoon dus nu moest ze niet verwachten dat ik leuk en aardig tegen haar ging doen alsof ik haar als mijn vriendin beschouwde.


    Reading a good book is like taking a journey.