• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek naar het meisje voor mijn neus en beet even op mijn lip zodat ik niet zou gaan lachen, aangezien ik al precies wist wat ik zou gaan doen. Je moest nooit gemeen tegen mij of mijn vrienden gaan doen, want dan pakte ik je terug.
    Ik kwam overeind, glimlachte blij naar Yin en stapte naar haar spullen. "Ik ruim het wel voor je op! Ik ben Louis trouwens, en dat zijn Liam, Zayn, Harry en Niall. Aangenaam kennis te maken." zei ik met een te vriendelijke ondertoon om vervolgens haar spullen op te pakken en naar de voordeur te lopen. Ik opende de deur, stapte de kou in en zette haar koffers buiten. Zo, opgeruimd. Ze mocht al blij zijn dat ze mocht komen en dan ook nog zo'n toon tegen ons aanslaan? Hou toch op... Ik wierp een blik op de meisjes die nog ergens bij de deur stonden en liep gauw naar binnen. "Hoi, ik ben Louis." stelde ik mezelf voor. Ik had ze helemaal niet gezien toen ik naar buiten liep! Ach, ik was te druk bezig met koffers buiten zetten. "Kom maar gauw binnen, het is koud."


    Reading a good book is like taking a journey.

    -nvm, was te laat-

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Camile Abigail Turner

    De jongen die volgens mij Liam heette, deed de deur open. Ik zei vriendelijk gedag en mijn ogen volgden Yin, die hier blijkbaar niet was voor de gezelligheid of de jongens, aangezien ze zich nogal onaardig en ondankbaar gedroeg. Ja, ik gaf vaak commentaar en ja, ik was boos op mijn stiefvader. Ik zou mij echter nooit zo gedragen tegen mensen die ik amper kende. Tenzij het tijdens een wedstrijd was en het de andere crew was.
    De jongen die Louis heette liet echter niet zomaar over zich heenlopen en pakte haar spullen met een grote glimlach op zijn gezicht. Hij zette haar spullen zo buiten in de sneeuw. Ik kon het dan ook niet laten om zachtjes te grinniken. Vervolgens hing ik mijn jas op en zette mijn koffer ook maar tijdelijk bij de kapstok. We zouden vast kamers aangewezen krijgen en dan kon ik daar later mijn koffer heenbrengen.
    'Ik ben Camile,' riep ik door het huis, waarna ik richting de woonkamer liep. Daar bleef ik staan en keek rond, om te bepalen waar ik het best kon gaan zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne

    'Louis! Niet zo onbeschoft, je bent onderhand al bijna eenentwintig. Groei is op!' zei ik tegen Louis, waarna ik mijn muts van mijn hoofd aftrok en met een hand door mijn haar ging. Ik stapte naar buiten, pakte de koffers van Yin en liep weer naar binnen. 'Leuk om jou te ontmoeten, Yin. Maar ik heb een vraagje. Wil je alsjeblieft wat aardiger zijn tegen mij en mijn vrienden? Dat zou ik erg waarderen' zei ik tegen Yin. ze keek me even chagrijnig aan en knikte. 'Tuurlijk, tuurlijk. Ik gedraag me wel als een slaafje' zei ze, terwijl ze de stekker van haar gitaar in het stopcontact stak. 'Moet die niet aangesloten zijn op boxen?' vroeg ik eigenwijs. 'Jawel. Maar sommigen..' zei ze en ze streek met haar vingers over de snaren, waarbij er een hard geluid uitkwam. 'Kunnen ook zonder. Zeg, vinden jullie het erg als ik hier even oefen?' vroeg ze. Zonder pardon begon te verder te spelen. 'Nou dat, is pas rocken' zei ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alicia Joya Lavendel

    Ik zag Louis naar buiten komen. Eigenlijk wou ik heel hard gaan gillen. Maar ik hield me in want dat zou een beetje raar staan. Hij zette eerst een paar koffer buiten en daarna zag hij mij. ''Hoi, ik ben Louis.'' zei hij. Alsof ik dat nog niet wist. Ik hield mijn mond even en glimlachte. ''Kom maar gauw binnen, het is koud.'' Ik knikte en liep naar binnen, slepend met mijn koffer. Die opeens 100 keer lichter was geworden. ''Ik ben Alicia.'' stelde ik mijzelf voor.
    Ik trok mijn jas uit en hing hen netjes aan de kapstok. Ik keek even rond waar de woonkamer was. Ik hoorde er sowieso harde muziek vandaan komen. Voor de zekerheid keek ik even naar Louis. ''Is daar de woonkamer?'' vroeg ik twijfelend.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek naar Liam. Sinds wanneer trok hij partij voor iemand die bot tegen ons was? "Ik deed niet onbeschoft, ik verlaagde me tot haar niveau." zei ik wijs, om vervolgens mijn tong uit te steken en mijn handen over mijn oren te leggen. Godsamme, doe normaal!
    "Ja! Oefen vooral verder, heb je hard nodig!" schreeuwde ik om boven het geluid uit te komen. Ik keek even naar het meisje dat zich voorstelde als Camille en glimlachte. Als je aardig tegen mij was deed ik het ook, dat was de enige regel die ik eigenlijk stelde.
    "Wil je in deze herrie blijven zitten of zal ik je even met je spullen helpen?" vroeg ik luid zodat ik verstaanbaar was en even had ik de neiging om de stekker uit te trekken. Ik mocht Yin nu al niet... Ze was te bot en ondankbaar.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Camile Abigail Turner

    Ik rolde met mijn ogen, toen ze opeens hard op haar gitaar begon te spelen. Het was misschien meer mijn muziek dan de nummers van One Direction, maar ik vond haar gedrag abnormaal. Bovendien zou ik nu zo een lading kritiek kunnen geven, maar ik hield mij wijselijk in. Ze was al in een rotstemming en mijn commentaar zou dat waarschijnlijk alleen maar erger maken. Louis zijn opmerking maakte mij weer aan het lachen en ik mocht hem nu al.
    'Wil je in deze herrie blijven zitten of zal ik je even met je spullen helpen?' hoorde ik hem vragen en ik knikte, aangezien ik niet van plan was om te schreeuwen. Dan zou ik nog eerder die gitaar afpakken en dan pas praten. Ik liep snel weer naar mijn koffer en keek afwachtend naar Louis. 'Als je ze maar niet ook buitenzet.'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek even snel naar het meisje dat zich als Alicia voorstelde en knikte glimlachend. "Ja, maar ik betwijfel of je daarheen wilt." zei ik tegen haar, waarna ik grinnikte en me weer op Camile richtte. Ik zag dat ze maar bij één koffer stond en tilde die zonder moeite op. Zo sociaal was ik nog wel om even een koffer te dragen. Ik vroeg me af of ik Alicia meteen mee moest nemen om haar ook even te helpen, maar ik had het gevoel dat ik dan van de trap zou kieperen met twee van die koffers in mijn handen.
    "Dat zou ik nooit doen! Loop jij ook mee, Alicia? Of wil je de andere jongens eerst zien, die zitten in de woonkamer... Let niet op het kind met de gitaar." zei ik om vervolgens onschuldig te glimlachen en uiteindelijk de eerste treden te beklimmen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:38 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Hoe zit het trouwens met de kamerindeling?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Hoe zit het trouwens met de kamerindeling?)


    (Ik weet niet precies hoe het in het vorige rpg zat, dus daarbij kan ik je niet helpen...
    EDIT: Ik stel voor dat de meisjes zeggen bij wie ze willen slapen. Wie het eerst maalt...)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:43 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Daar waren we met tien meiden en had iedereen een kamergenote. De jongens sliepen bij elkaar. We zijn nu dus alleen met 5 meiden.)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ja okay, wacht. ik ga een kamer indeling maken met zo'n tweetal ding maak nog wat. En dan wordt het 1 kamer voor de meiden waar er 2 slapen en eentje met 3 en dat geldt voor de jongens ook (:

    xAmore, dat kan wel maar grote kans dat mensen dat niet eerlijk vinden ofzo. Maar als iedereen het goed vind kan dat ook

    Ik maak anders zo ook nog wel snel een story]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 21:48 ]


    Do what people say you can't.

    Yin Emylia Chase

    Ik negeerde de jongen en ging gewoon verder, om vervolgens na nog even de stekker eruit te trekken. 'Zo' zei ik tevreden. Ik keek de kamer rond en bleef weer hangen bij Louis. 'Jij accepteert mijn muziek niet, dus? En ik had mezelf nog wel zo'n toespraak gegeven om mezelf in te houden over jullie.. Ehm, popmuziek zou ik maar zeggen' zei ik met mijn nep-Britse accent en een nette buiging. Ik haalde mijn gekleurde haar uit de vlecht. 'De enigste wie hier manieren heeft is die ene jongen. Hoe noemen jullie hem? Oh ja, Liam' zei ik en ik knikte naar de jongen die Liam heette. 'Als jullie nou even aardig zijn tegen mij en het aardig vragen, dan ben ik ook aardig' zei ik, met mijn Amerikaanse accent wat harder. 'Nee, Louis. Ik kan Yin niet beoordelen omdat wij haar nauwelijks kennen. Misschien is ze wel heel aardig' zei Liam naar de jongen die Louis heette.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Oké, gewoon weer kamers met badkamer en inloopkast zoals in de story van de vorige RPG staat aangegeven en dan met twee of drie bedden?)


    Happy Birthday my Potter!

    [OHGOD IK GA ME DOODLACHEN ALS YIN BIJ DE DRIE ZIT. Dat wordt letterlijk een hele nacht wakker voor hun, omdat Yin haar boxen en haar gitaar pakt, hoor. Neegeintje, en hoeft maar één meisje aardig tegen Yin te zijn en zij is aardig tegen haar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."