• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    [Yin staat tegen het huis aan, te kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ja srry omdat ik zelf aan het typen was zag ik niet dat jij al weer een stukje had ik verander even wat aan mijn stukje :)]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 22:13 ]


    Dont say why me, say try me

    [Geen probleem hoor ;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [aangepast alleen een klein stukje bijgekomen op het einde. je mag zelf kiezen of je blijft staan of echt naar me toe komt ;)
    maar jij doet liam tog ook @brookie dus waar is hij?]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 22:25 ]


    Dont say why me, say try me

    Yin Emylia Chase

    Ik trok mijn wenkbrauwen op, en haalde daarna mijn schouders op. Sierlijk liep ik naar het meisje en keek haar emotieloos aan. 'Wat is er? Nee, wacht, laat mij het zeggen. Yin, houdt je kop' knikte ik, om het meisje vervolgens onderzoekend aan te kijken. Zuchtend schudde ik mijn hoofd. 'Dan niet, hé' zei ik, toen ik me omdraaide en weg wilde lopen. Maar ik blijf staan. Wat het ze te zeggen? Een klein glimlachje kwam op mijn mond, terwijl niemand het echt kon zien. Meestal mochten mensen me niet omdat ik mezelf was. Meestal mochten mensen me omdat ik mezelf was. Ach, wat boeide mij het? Ik was al blij met mijn familie bij me, een gratis vakantie en dan ook nog eens mijn gitaar. Geweldig, niet? Ik weet het, minpunten en pluspunten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosemary kingston
    Een beetje verbaasd keek ik het meisje aan. Ze draaide zich om en liep weg, of toch niet. 'Ik wou alleen vragen hoe je heete en of je mee wou doen' zei ik zachtjes. Ze deed niet heel aardig, maar ze leek in een tweestrijd met zichzelf te zijn. 'Als je geen zin hebt om met me te praten is het ook goed', zei ik er nog achter aan. Ik vroeg me af wat er precies aan de hand was, aangezien tegen mij niet vriendelijk deed terwijl ik haar nog nooit had gezien. Of misschien had ze toen ik nog in het huis was iets tegen me gezecht en had ik het niet gemerkt. Dan zou ik haar genegeerd hebben, wat erg. Best wel stom dat ik me nu schuldig voelde voor iets waarvan ik niet zeker wist of het gebeurd was en als het al gebeurd was had ik het niet gemerkt. De rest was nog bezig met het spel, maar ik had mijn intresse verloren. Eerst maar eens wat meer te weten komen over dit meisje. Het leek er op dat ze best aardig kon zijn.


    Dont say why me, say try me

    [Even een kwartiertje douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [okey dan btw mensen als het bij jullie in nl/belgie 7 uur is is het bij mij 2 uur en bovendien is het vakantie en kom ik pas om 1 uur me bed uit en ga om 3 uur slapen (6 uur eruit en 8 uur er in dus) vandaar dat ik op sommige tijden heel onactief ben]


    Dont say why me, say try me

    [Heel stukje getypt. Uitgevallen. Stukje foetsie. Deprissief. Ik denk niet dat ik nog een stukje typ, hier mag het dan het half elf zijn, maar ik ben dood op.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [daar heb ik ook wel eens last van! meestal heb ik dan ook geen zin meer heeeeeel soms wel slaap lekker! overgens als je bij een van je volgende stukjes wil dat ik iets korts zeg ofzo iets kleins mag je dat best zetten het is soms een beetje irritant dat je niks mag zeggen of doen voor de andere personage..... maar zolang je mijn personages niet heleverhalen laat verzinnen en allerlij dingen laat doen vind ik het niet zo erg haha]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 23:55 ]


    Dont say why me, say try me

    Niall James Horan
    'Oke, let's go!' Ik trok de deur open en stormde gelijk naar buiten, om daar in een groot sneeuwballen gevecht te belandden, tussen Harry, Louis, Camille en een nog onbekend meisje voor me. Er drong me ook nog binnen dat Yin ergens links van me naast het huis stond. Ik besteedde er echter geen aandacht aan en stortte me vol op de sneeuw. Ik pakte een grote hap sneeuw en begon er een bol van te maken. Of voor zover dat ging. Ik draaide me met een grijns om naar Alicia en mikte op haar buik. Alleen ik was nooit erg goed in gooien geweest, dus of die doel bereikte was nog maar de vraag. Alleen daar bleef ik niet op wachten, ik dook al weer naar beneden voor een nieuwe hap sneeuw, waarvan ik eeen soort bol maakte en richting Harry gooide, die met zijn rug naar me toe stond. Ik hield van sneeuwballengevechten. Behalve als ik zelf werd geraakt.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [jullie zullen van mij vandaag niet veel stukjes krijgen ik zit de halve dag op het strand. Tegen de tijd dat ik terug kom is het bij jullie 3 uur 's ochtends...]


    Dont say why me, say try me

    [Ik zit bij Catherine dus pas om half vijf kan ik reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Claire Nina Aclaine

    Zuchtend sleepte ik mijn koffer mee en kreunde ellendig. Ik was te laat en die chauffeur wilde me niet brengen naar dat huis. Leuk begin. Nog een paar meter van het huis af liet ik mezelf in de sneeuw vallen. Ik was uitgeput, nu al. Mijn mondhoeken krulden toch wel een beetje omhoog toen ik een sneeuwballengevecht zag dichtbij het huis. Ik stond op en sleepte mijn koffer weer verder en dichterbij het huis. Na vijf minuutjes slepen en ellendig kreunen, kwam ik aan bij het huis. Ik zette mijn koffer bij de ingang, die zou ik later wel weer naar boven brengen. Ik gooide onmiddellijk een sneeuwbal naar een willekeurig iemand.

    (Wie o wie?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik zat nu al een tijdje chagerijnig voor me uit te staren in de woonkamer. Langzaam stond ik op en liep naar het raam. Buiten zag ik Louis, Harry, Nial en 4 van de meisjes staan. Ik zach dat die nieuwe waarvoor ik de deur open had gedaan met Yin stond te praten. Nouja ongeveer dan. Het kwam er op neer dat Yin aan kwam lopen, iets zei en weer weg liep. Of toch niet dat meisje zei nog iets tegen Yin. Ondertussen ging het sneeuwballen gevecht gewoon door. Ik vroeg me af hoe de jongens zo een plezier konden hebben! Het waren maar een stelletje fans, je weet wel, die groote groep meisjes die gillen als je in de buurt komt en nog een moord zouden plegen om je live te zien optreden. Ze waren er ook alleen om geld uit te geven aan ons zodat wij geld verdiende waarvan wij konden genieten. Niet wat wij vervolgens weer konden uitgeven aan een of andere wedstrijd zodat er vijf meisjes hier een tijdje konden logeren. Als ze ons wouden zien of horen, genoeg manieren! Dat moest maar genoeg zijn, dus waarom deze stomme wedstrijd! In de verte zag ik meisje nummer 5 aankomen lopen, of moet ik zeggen strompelen. Ze zakte niet heel ver bij het huis vandaan op de grond en ik dacht gelijk dat ze wel een heel slechte conditie moest hebben ofzo. Niet veel later stond ze toch nog op en liep verder naar het huis toe. Ik was even bang dat ze naar binnen zou komen, maar gelukkig ging ze gelijk meedoen aan het sneeuwballen gevecht. Wat vond iedereen daar toch zo leuk aan? Ik zuchte en besloot toen dat het tijd was om even een warme douche te nemen. Dus ik liep rustig de trap op.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 15:07 ]


    Dont say why me, say try me