• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben er vrij overtuigd van dat Carolien de mol niet is. Ze speelt het spel zo fanatiek, ze voert opdrachten vrijwel altijd goed uit. En Zarayda had op haar ingezet en die ligt er nu uit.
    Tussen Kees en Paulien twijfel ik ontzettend. Vond het opvallend aan Paulien dat zij als enige vond dat Carolien de informatie over de mol niet hoefde te delen. Waarom zou zij in vredesnaam geen informatie over de mol willen weten, waarmee ze dit spel zou kunnen winnen? Ook bij de executie was ze aan het grijnzen toen ze haar uitslag zou horen, wat mij een zeer spannend moment lijkt en totaal geen moment om op te gaan grijnzen.
    Ook worden er verdacht veel spelfouten gemaakt, als je alle letters die verkeerd zijn en ontbreken bij elkaar optelt wordt dit IIANUCNES, waarvan Paulien elke letter in haar naam heeft.
    Verdacht vind ik aan Kees dat hij bijvoorbeeld bij de taalopdracht (waar Tanya, Paulien, Zarayda en Kees woorden moesten schreeuwen naar Daniel, Tim en Carolien) bij het lawaaierigste stuk ging zitten en ook vrij lastige woorden probeerde over te brengen. Ook heet aflevering 4 'Groeispurt' en lijkt Kees op één fotoopeens een stuk gegroeid te zijn.


    Ook komt er in aflevering 1 duidelijk de letters '82 in beeld, en hij is geboren in 1982.

    Mijn 'ultieme' mol op dit moment is Paulien. Als ik alles bij elkaar optel kom ik uit op haar, maar het zou me niks verbazen als Kees het is. Als Carolien de mol is verdient ze een oscar.


    You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

    Whoo what, dat is echt bewerkt, kan niet echt zijn, die laatste foto, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ^
    Het is inderdaad heel bewerkt! Maar wel een officiële foto van de site. Lijkt mij een behoorlijke aanwijzing, maar ik zit echt met een dubbel-gevoel. Op de een of andere manier wantrouw ik Paulien ontzettend, maar Kees valt mij steeds meer op.

    Ook werd er bij dat mollenspel gezegd door Art: normaal is er één mol, nu zijn er twee.
    Daniël en Paulien waren de mollen in het spel. Als zij de mol beide niet zijn, zijn er dus in totaal drie mollen. Daniël is er niet meer, Paulien nog wel. Was Daniël dan de tweede mol?


    You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

    SeverusS schreef:
    (...)

    Maar Paulien heeft het minste geld opgebracht +
    Er komen opvallend veel schrijffouten voor in de afleveringen. In de eerste en tweede aflevering wordt Boissevain geschreven als Bossevain. Ook zien we dat in de ondertiteling Maroka als Moroka wordt geschreven. In aflevering 3 staat kadidaat (zonder n) op het water geschreven. In aflevering 5 begint dag 9 in Pelgrims Rest. Deze plaats bestaat niet, maar Pilgrims Rest wel.
    In de Dakota staat op het kaartje van Kees Ladysmith Black Mambazo (correct), maar enkele regels lager staat Ladysmith Black Mambazu (fout). Helikopter wordt bij een testvraag in aflevering 7 geschreven als helicopter, en in dezelfde aflevering wordt in plaats van Paulien Pauline geschreven. In aflevering acht mist de s in Drakensbergen.
    De verkeerde en ontbrekende letters vormen misschien een hint. Schrijfster Paulien Cornelisse heeft deze letters tot nu toe allemaal in haar naam (IIANUCNES).
    Bron: http://www.widm.nl/hints.html
    En ook nog die porto's die ze niet had gezien -_- Vast (:
    Maar je ziet dadelijk dat ik het wel weer fout heb want ik heb het nog nooit goed gehad, haha (:

    Haha, ja. Zij is ook mijn mol =) Dus ik hoop dat je gelijk hebt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Stiekem keert Daniël gewoon terug in de finale.(cat)

    Ik weet niet wie het is, want al die tips zijn waarschijnlijk zo gemaakt dat je niet gelijk kan weten wie de mol is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zit nogsteeds op Art (cat) al een paar jaar lang. Bij de finale: en de mol mag een stap naar voren zetten! En dan loopt Art nar voren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Noo, mijn mol is eruit. Dan ga ik denk ik voor kees (die heeft tovh behoorlijke mollen / irritante acties uitgevoerd,, hij is echt sneaky)


    Aan niets denken is ook denken.

    Het moet Kees wel zijn, Paulien en Carolien zaten allebei op Kees. Kees zat op Carolien. Carolien is de verliezer. Dus als Kees het niet is had hij de verliezer moeten zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het kunnen Kees en Paulien allebei nog zijn. Kees zat op Paulien, Carolien en Paulien zaten beide op Kees. Dus óf Kees zit goed en Paulien is de mol óf Carolien heeft de test minder goed of minder snel gedaan dan Paulien en Kees is dan toch de mol.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kees. Ik zat al vanaf het begin op hem en nu weet ik het zeker.
    De antwoorden die hij gaf in de trein waren:

    De Mol
    Als enige
    Op de berg


    Wie was er met die geld opdracht als enige op de berg? Juuuuuist, Kees :'DD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zie je. Carolien is het niet. Als zij het wel was geweest, was ik echt héél verbaast geweest. Ik denk zelf nu Paulien.


    Chaos is a ladder.

    Thicke schreef:
    Het kunnen Kees en Paulien allebei nog zijn. Kees zat op Paulien, Carolien en Paulien zaten beide op Kees. Dus óf Kees zit goed en Paulien is de mol óf Carolien heeft de test minder goed of minder snel gedaan dan Paulien en Kees is dan toch de mol.



    Precies, op deze manier blijft het ook spannend.
    Ik ga voor Kees.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)


    Precies, op deze manier blijft het ook spannend.
    Ik ga voor Kees.
    Ja precies! Ik ga ook voor Kees!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dadelijk is het toch Kees, haha lol. Kees Tol is de mol :')
    We shall see!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    IS OVER 300!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'