• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dit is een van de redenen dat ik Paulien verdenk, ze draag altijd iets roods tijdens de eliminatie.
    Hier is mijn zelfgemaakte compilatie;



    Op foto 3 en 5 heeft ze een shirt met rode print, maar dat is niet zo duidelijk op de foto


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Dit is een van de redenen dat ik Paulien verdenk, ze draag altijd iets roods tijdens de eliminatie.
    Hier is mijn zelfgemaakte compilatie;



    Op foto 3 en 5 heeft ze een shirt met rode print, maar dat is niet zo duidelijk op de foto


    Ik denk eigenlijk niet dat dat iets betekent? xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Licet schreef:
    Dit is een van de redenen dat ik Paulien verdenk, ze draag altijd iets roods tijdens de eliminatie.
    Hier is mijn zelfgemaakte compilatie;



    Op foto 3 en 5 heeft ze een shirt met rode print, maar dat is niet zo duidelijk op de foto


    Slim opgemerkt, maar zo had Tania heel vaak een combi met zwart en groen aan -de kleuren van WIDM-.
    En Daniel en Tim zaten beide op vrouwen toen ze eruit gingen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Paulien geeft me kriebels. -Kots-
    (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk niet dat dat iets betekent? xd


    Wie is de mol heeft altijd rare hints. Bijvoorbeeld Patrick die hield zijn hand voor zijn ogen elke keer dat er iemand af ging.
    Het zou me niks verbazen als dit ook een hint is.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 18:47 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het valt me wel op dat veel mensen echt héél ver gaan zoeken x)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Junns schreef:
    (...)

    Slim opgemerkt, maar zo had Tania heel vaak een combi met zwart en groen aan -de kleuren van WIDM-.
    En Daniel en Tim zaten beide op vrouwen toen ze eruit gingen...


    Daniel heeft wel even op Paulien gezeten, maar toen hij eruit ging niet meer. En Tim heeft volgensmij niet op Paulien gezeten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Beckett schreef:
    Het valt me wel op dat veel mensen echt héél ver gaan zoeken x)


    Als je naar de hint kijk. Dan zijn die ook echt heel ver gezocht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bij die opdracht in het veld dat ze die dingetjes moesten verzamelen op Daniëls vrijstelling af te pakken viel Kees toch als 3de af?
    Bij de test was de vraag: Als hoeveelste werd de mol afgeschoten in de 2de opdracht? ofzo. En toen klikte hij op 3 :Y)
    Viel me gewoon op.


    Do what people say you can't.

    Ik weet niet meer wie het is, ik verdenk iedereen. Rot, mindfucking spelletje...


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    (...)

    Daniel heeft wel even op Paulien gezeten, maar toen hij eruit ging niet meer. En Tim heeft volgensmij niet op Paulien gezeten.


    Maar Daniël verspreidde over drie, niet echt iemand om vanuit te gaan als er nog vier mensen in het spel zitten :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Besar schreef:
    Bij die opdracht in het veld dat ze die dingetjes moesten verzamelen op Daniëls vrijstelling af te pakken viel Kees toch als 3de af?
    Bij de test was de vraag: Als hoeveelste werd de mol afgeschoten in de 2de opdracht? ofzo. En toen klikte hij op 3 :Y)
    Viel me gewoon op.


    Als je dit topic ook maar enigszins volgt/leest zou je moeten weten dat dat de vraag niet was. De vraag was: 'Als hoeveelste ging de mol het veld in?'.
    Dus niks opvallend.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 21:19 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Als je dit topic ook maar enigszins volgt/leest zou je moeten weten dat dat de vraag niet was. De vraag was: 'Als hoeveelste ging de mol het veld in?'.
    Dus niks opvallend.


    Owh, over heen gelezen denk ik.


    Do what people say you can't.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 21:26 ]


    Do what people say you can't.

    Ik verdenk Zarayda omdat ze dom is en alleen slimme mensen komen zover zonder dat ze de mol zijn, haha :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."