• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het is ook Carolien. Want de mol zegt iets in de trant van: "Ewout zat op iemand anders, dan iedereen dacht." - Iedereen zei dat Ewout op Daniël zat, bij de ontmoeting met de mol zei iedereen dat Ewout op Daniël zat en kwam eruit dat Zarayda de mol was. Zarayda is eruit en Ewout zat niet op Daniël. Ook zei ze: "Joep wist niets." - Joep zat op Daniël. Ze zei: "Janine was een goede vriendin van mij." - Carolien was de enige vriendin van Janine. En dat over Zulu wijst op niemand want uiteindelijk heeft iedereen wel woorden Zulu meegekregen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is Paulien. :)

    Ik zou er al m'n geld op durven zetten.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Kees is de mol en Carolien absoluut niet, zij us de winnende kandidaat. Plus ik weiger te geloven dat die saaie drollenvanger Paulien de mol is en als Carolien toch de mol is vind ik dat ze het supergoed gedaan heeft (:
    En dat die best wel domme en sukkelige Zarayda er nu pas uit ging verbaasde me ook zeg!!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toch hoop ik dat Zarayda al die tijd wel een spelletje heeft gespeeld. Hoe kan je nou zo bang en dom voor alles zijn?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik denk niet dat het Carolien is, want Zarayda zat op Carolien, en die is er uit. Mijn mol is Paulien.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Boira schreef:
    Toch hoop ik dat Zarayda al die tijd wel een spelletje heeft gespeeld. Hoe kan je nou zo bang en dom voor alles zijn?

    Ik werd ook erg geïrriteerd dat ze steeds zei: 'Oooh dit raakt me wel hoor!' 'Omg dat kan eeeeecht niet!'
    Heel irritant, samen met Tanya.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    (...)
    Ik werd ook erg geïrriteerd dat ze steeds zei: 'Oooh dit raakt me wel hoor!' 'Omg dat kan eeeeecht niet!'
    Heel irritant, samen met Tanya.
    Dat doe ik ook altijd!!!!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het is Paulien. In dat spel met die auto's zei de mol 'Nu spreek ik dus Zulu' of zoiets en dat kunnen alleen Paulien & Zarayda maar die is eruit


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik zit op Kees! Ik denk gewoon dat dit zo'n typische zin voor hem is om te zeggen: '7 kokers beste medekandidaten 7. er werden er maar 3 opengemaakt.'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Moretz schreef:
    Het is Paulien. :)

    Ik zou er al m'n geld op durven zetten.

    Haha, ik zit ook al echt een hele tijd op haar en ze zit er nog altijd in. Paulien-> taal is echt mijn ding
    Art; "ik zoek iemand bij wie taal zijn ding is"(x2)
    Mol; "Ik kan nu Zulu" (of zoiets)
    En Paulien zat echt te mollen die opdracht met de bollen en kogel. Volgens mij heeft zij sowieso heel weinig geld in de pot gebracht.
    Kees kan het nooit zijn. Wat hem ook wel verdacht maakt eigenlijk.
    Maar verder ben ik heel blij dat Zarayda eruit is, ze was echt heel irritant, vond ik.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Lexus schreef:
    (...)

    Je kunt het eigenlijk ook nooit weten ;3
    Ze zetten je altijd op zo'n dwaalspoor.

    Haha, ja he? Al die hints;
    Carolien was afgelopen aflevering degene die aan het langste touw trok, in de kelder (onder de grond) stond, in het donker en niks kon zien.
    Paulien was dan weer met weerwolven de mol.
    Op de boot waren twee mensen die ondertussen afgevallen zijn geblinddoekt.
    Kortom, het helpt niet =(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Haha, ja he? Al die hints;
    Carolien was afgelopen aflevering degene die aan het langste touw trok, in de kelder (onder de grond) stond, in het donker en niks kon zien.
    Paulien was dan weer met weerwolven de mol.
    Op de boot waren twee mensen die ondertussen afgevallen zijn geblinddoekt.
    Kortom, het helpt niet =(


    Maar Paulien heeft het minste geld opgebracht +
    Er komen opvallend veel schrijffouten voor in de afleveringen. In de eerste en tweede aflevering wordt Boissevain geschreven als Bossevain. Ook zien we dat in de ondertiteling Maroka als Moroka wordt geschreven. In aflevering 3 staat kadidaat (zonder n) op het water geschreven. In aflevering 5 begint dag 9 in Pelgrims Rest. Deze plaats bestaat niet, maar Pilgrims Rest wel.
    In de Dakota staat op het kaartje van Kees Ladysmith Black Mambazo (correct), maar enkele regels lager staat Ladysmith Black Mambazu (fout). Helikopter wordt bij een testvraag in aflevering 7 geschreven als helicopter, en in dezelfde aflevering wordt in plaats van Paulien Pauline geschreven. In aflevering acht mist de s in Drakensbergen.
    De verkeerde en ontbrekende letters vormen misschien een hint. Schrijfster Paulien Cornelisse heeft deze letters tot nu toe allemaal in haar naam (IIANUCNES).
    Bron: http://www.widm.nl/hints.html
    En ook nog die porto's die ze niet had gezien -_- Vast (:
    Maar je ziet dadelijk dat ik het wel weer fout heb want ik heb het nog nooit goed gehad, haha (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lunar schreef:
    Het is Paulien. In dat spel met die auto's zei de mol 'Nu spreek ik dus Zulu' of zoiets en dat kunnen alleen Paulien & Zarayda maar die is eruit


    Nee-ee. He, echt iedereen zegt dit en er klopt geen bal van. De mol zei: "huppelepup is mol in zulu, grappig he, ik spreek nu dus heel goed zulu."

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is sowieso paulien. Dat weet ik zeker.
    Maarja, vorig jaar wist ik ook zeker dat het Liesbeth was en het jaar daarvoor zat ik 1000% op Art... Ik schijn er goed in te zijn om vol op de verkeerde persoon te zitten :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wat ik heel verdacht vond was dat Carolien aan Zarayda vertelde dat de mol zei: "Ik spreek heel goed Zulu." Carolien zei het tegen niemand anders, omdat meer mensen haar ook niet verdachten. Zarayda kon ze op deze manier makkelijk op het verkeerde been zetten, wat ook lukte van Zarayda stemde op Paulien. Op deze manier had Carolien Zarayda denk ik op het verkeerde been gezet. Daarbij was het heel slim van Carolien om naar de mol te luisteren. Als je jezelf op één manier niet verdacht maakt, is het wel door alleen maar op de mol te focussen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."